Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Want als hij elke keer gezeur krigjt over hoe het gaat...dan komt hij ook minder graag thuis. Als je doet of je neus bloed en gewoon jou ding ook doet..zul je zien dat hij misschien ook draait en eerder terug is. En als hij dan nog minder thuis is enz..weer..je relatie zit niet goed dan. En moet je aan werken allebei. 
Calanddra schreef:Ik lees hier reacties dat hij misschien niet gelukkig is, weg wil uit deze relatie, het allemaal niet meer weet. Maar waarom praat hij er dan niet over ipv zich als een asociale zak te gedragen?

pmarena schreef:Veel mannen zijn niet van die praters , en al helemaal niet als hun vriendin steeds wil praten en ze zich in het nauw gedreven voelen..... en dan gaan ze vluchten. En dat lijkt verdacht veel op wat de TS omschrijft voor gedrag. Hij vlucht , zij baalt. Het is voor allebei niet echt tof zo.....
Ayasha schreef:pmarena schreef:Veel mannen zijn niet van die praters , en al helemaal niet als hun vriendin steeds wil praten en ze zich in het nauw gedreven voelen..... en dan gaan ze vluchten. En dat lijkt verdacht veel op wat de TS omschrijft voor gedrag. Hij vlucht , zij baalt. Het is voor allebei niet echt tof zo.....
Dat hij te kinderachtig is om te praten hoeft TS niet onder te lijden, en zeker niet in die mate dat ze naar het ziekenhuis moet. Dus of hij is een kerel en hij praat er over en ze zoeken een oplossing, of hij houd zijn mond en doet wat hij moet doen. Zelfs een vreemde zou ik niet op die manier behandelen.

) dat ze niet op hem moet rekenen , heb je daar camera's hangen ofzo 

pmarena schreef:Hoe weet jij dat nou dat hij niet heeft gezegd (of al veel eerder heeft laten merken.....) dat ze niet op hem moet rekenen , heb je daar camera's hangen ofzo
Tja , dan verschillen we toch. Ik kan me namelijk wèl voorstellen dat een situatie zo hoog oploopt dat je iemand dus wel een keer zijn eigen problemen op laat lossen , ook al zou je dat onder normalere omstandigheden echt nevernooit doen. Situaties / mensen kunnen je tot rare dingen drijven hoor !
En komop , het gaat om het verwijderen van amandelen , geen open-hart operatie
Neemt niet weg dat je daar ook erg beroerd van kan zijn en ik het een waareloze klöte-situatie voor de TS vindt hoor , ik vind het enorm sneu voor haar dat haar vriendje zulk enorm vluchtgedrag vertoont
Maar dat zal toch ook een reden hebben , en gezien eerdere gebeurtenissen was het al best een gok om op hem te vertrouwen.....misschien had ze dat moeten voorzien
Ayasha schreef:Dan zeg je dat, en uit het verhaal dat ik hier lees krijg ik het idee dat hij dat dus niet gedaan heeft behalve dat momentje dat ie kinderachtig stampij ging maken dat ie geen afspraken wilde maken. Al ging het op het naaien van een duim, als ze moet rusten, moet ze rusten. En als de afspraak is dat hij medicatie gaat op halen, dan doet hij dat. Dat ze hem niet 3 weken eerder al het gat van de deur heeft laten zien (of zichzelf gezien het zijn huis lijkt te zijn) snap ik sowieso niet maar dat staat hier niet ter discussie.
En nogmaals: Ongeacht wat hem in het nauw drijft, of hij praat, of hij doet op zijn minst wat hij af spreekt. Dan laat ie nog zijn kop de rest van de dag maar niet zien, maar zegtie "ik ben om drie uur thuis voor je medicatie" of "ik haal je om 12 uur op aan het station" dan doet hij dat. Anders ben je gewoon kinderachtig, zwak en verkeerd bezig. Wil je "geen afspraken maken" dan maak je die ook gewoon niet, dan zeg je gewoon "zoek een ander" ipv vanalles te beloven. En als tie dan niet wil zeggen waarom niet is dat zijn probleem maar dan weet TS tenminste waar ze staat.