ik ben ook 'pas' 28 maar ook ik kan een beetje galantheid wel waarderen. kan het meestal prima zelf maar t gaat om t principe. dan heb ik t niet over een hooi of stobaal of 2 emmers water slepen, maar wel mest wegbrengen, werk aan omheiningen en als we 100 balen hooi geleverd krijgen die gestapeld moeten worden. ik vraag het ook eigenlijk amper, hij doet t uit zichzelf alsie het ziet of ik zeg dat er iets moet gebeuren. dan maar 1950 hoor

.maar ik prijs me maar gelukkig met mijn vent die zich verder weinig met de paarden of mijn trainen met hen bemoeit maar mij wel helpt en eens komt kijken omdat hij het fijn vindt om mij blij te zien en die gewoon van alle dieren houdt
Er kwam trouwens de vraag voorbij of je, als je vriend vogelspinnen had, deze ook zou voeren bij ziekte of afwezigheid. Mijn vriend hééft die dingen, en ik ben écht panisch voor spinnen, maar ik heb ze wel eens voor hem water gegeven. Vond het dóódeng, en het idee van die beesten in huis ook helemaal niets, maar ik snap zijn fascinatie wel en hij heeft net zo goed recht op zijn hobby. In een afsluitbaar terrarium in een afsluitbare kamer, dat wel

en er is er zelfs wel eens eentje opgestaan uit de dood (die wandelde opeens door de woonkamer nadat hij 'weggegooid' was als zijnde gestorven... was gelukkig maar een relatief kleintje die niet gevaarlijk was maar ik heb echt zoooooooooooo hard gegild

) en een slang ontsnapt (onschadelijk diertje waar ik gelukkig ook niet bang voor ben, rattenslang die uiteindelijk tijdens een onbenullige ruzie op de slaapkamer uit de sokkenla tevoorschijn kwam een dag later

ruzie was ook acuut voorbij haha ) maar nooit zou ik hem dwingen iets dat hem zoveel plezier brengt op te geven. Dus ja, het werkt twee kanten op