Jaimyliefje schreef:Nou, ik noem dit zinloos geweld.
Dat was echt niet nodig en zo'n hond in de bus los laten is hartstikke gevaarlijk!
Ik snap die jongen best, gewoon een beetje attitude tegenover de beveiliging. Waarom mag je niet eens een beetje in discussie gaan met zo'n hoge pief? Het zijn maar woorden.
Zoals fiffil zegt, hij schold niet eens, hij deed niet gewelddadig tegenover de beveiliger. Hij gebruikte pas helemaal op het laatst geweld.
Waarschijnlijk was B. gewoon overweldigd door het hele gebeuren en duwde hij daarom een duw uit naar de agente. Bovendien kunnen die agenten echt behoorlijk angstaanjagend zijn, dan bijt je wel van je af ja, als ze (onterecht!) met z'n allen ineens om je heen staan. Je kunt geen kant op, en je hebt niet eens iets fout gedaan!
Ik vind het echt vreselijk hoe dit maar mag gebeuren, op iemand inhakken met van die stokjes, en zomaar een hond erop loslaten. Weet je hoe vreselijk veel pijn dat doet?
Als ik me niet vergis hoor je die jongen ook echt krijsen van de pijn aan het einde.. (of het was één van die hysterische types...)
Ik zeg niet dat die jongen alles geweldig deed, maar ik heb echt 0,0 goede ervaringen met politie, en ik weet ook dat ze soms gewoon rammen om het rammen. Dat mag dan wel niet nee, maar ik heb bij een agente in huis gewoont en zij heeft me álles verteld.. Álles uit haar zeker 25 jaar ervaring... Dus ik heb mijn mening wel kunnen vormen over de politie...
Jou mening is dus gebasseerd op de mening van 1 agente met 25 jaar ervaring? Nee lijkt me echt heel verstandig!

Alles uit der 25 jaar ervaring dat zullen vast lange gesprekken zijn geweest. En je hebt gewoon met je poten van agenten af te blijven angst aan jagend of niet. En zo bang zal die niet geweest zijn anders was hij wel opgestaan lijkt me.
Bovendie had hij WEL wat fout gedaan hij werd gesommeerd op te staan en hij bleef op zijn kont zitten.