gecondoleerd en heel veel sterkte in deze moeilijke periode.
quintusgl
Geplaatst: 09-11-10 19:41
Meis, ik wil je heel erg veel sterkte toewensen de komende tijd, ook voor je familie. Ik had gehoopt te lezen dat het wat beter ging maar het mocht niet zo zijn.
Jemig, wat vreselijk. Woorden schieten tekort om dit te beschrijven. Heel veel sterkte, je zou geen ouder moeten verliezen op deze leeftijd.
Kentaro
Geplaatst: 09-11-10 20:10
Wat verschrikkelijk!!!! Héél erg veel sterkte met het verwerken van dit mega verlies De rillingen lopen over m'n rug....... Heb het topic steeds gevolgt, in afwachting op positief nieuws.................
unicorn_kiss
Geplaatst: 09-11-10 20:10
Ik klikte elke dag even op dit topic om de updates te lezen.... had zó hard gehoopt dat ze het ging halen... héél veel sterkte met je verlies..
Sarcasm
Geplaatst: 09-11-10 20:12
Aah wat erg voor je! Heel veel sterkte jou en je familie en andere omstanders natuurlijk!
nikita73
Geplaatst: 09-11-10 20:14
unicorn_kiss schreef:
Ik klikte elke dag even op dit topic om de updates te lezen.... had zó hard gehoopt dat ze het ging halen... héél veel sterkte met je verlies..
Jeetje zo'n abrupt einde had ik niet verwacht, gecondoleerd en sterkte voor jou en je familie!
RoWi
Geplaatst: 09-11-10 20:45
Jeetje dit had ik echt niet verwacht.. Wat verschrikkelijk dat het zo af moet lopen.. Gecondoleerd. Ik wens jou, jullie gezin en familie alle sterkte toe
Ahh meis wat vreselijk. Ik had nog zo voor je gehoopt, schrik me dood toen ik ineens gecondoleerd las. Ik krijg er rillingen van, wat is het leven toch oneerlijk.
Ik denk gelijk weer helemaal aan vorig jaar terug. Het besef moet inderdaad nog komen, je zit vast nog in een wazige roes. Het is ook zo onwerkelijk.. Ik wil je heel veel sterkte wensen, je mag me altijd pb-en en ook voor je familie en op de begravenis/crematie.