Voor mij geen nepmerken! Of toch wel?!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Niien_

Re: Voor mij geen nepmerken! Of toch wel?!

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-10 14:38

Ik niet, want die mensen lopen naast hun zolen, nou sorry hoor dan vind ik dat je ronduit voor schut loopt.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-10 14:39

Je loopt niet voor schut, maar ik vind het wel degelijk minder mooi, ja.
Naast je zolen is wel voor schut inderdaad.

Daisies

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-10 14:44

Uiteindelijk moet iedereen het zelf weten maar merkkleding heeft vaak wel degelijk een betere kwaliteit/pasvorm.

jillie1994

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-10 14:47

Eerst droeg ik ook altijd G-star, nu niet meer. Komen heel snel gaatjes in, zo ook bij Only. Ik draag vooral veel Vera Moda en Villa etc. Maar als ik een leuk shirtje zie hangen voor 5 euro, ook al is hij merkloos, dan is hij voor mij. Ik heb ook 'nep'Uggs van Graceland. Twintig euro bij de Van Haren. Als je ze goed inloopt is er niks mis mee, waarom zou ik schoenen van 200 euro kopen die mijn voeten warm houden, als ik ze ook voor 20 euro kan krijgen en ook warme voeten erin houd. Kwalitief zijn ze misschien beter, maar als je voorzichtig doet met de 'neppe' is het net zo lekker warm. Het is niet echt schapenwol, maar wel even warm.

billionache

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-10 14:50

Maar volgens mij als je de neppe goed inloopt en er voorzichtiger mee bent gaan ze best een tijdje mee en zitten ze lekker! Ach ik ben sowieso al niet voor uggs (nep of echt), vind ze spuuglelijk eerlijk gezegd :=

Daisies

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-10 14:53

Omdat echte Uggs een goede zool hebben en niet slecht voor je voeten zijn? Dit is trouwens zo met alle goedkope schoenen en daarom draag ik alleen met uitzondering goedkope schoenen. Ik wil gewoon een goede schoen aan mijn voet hebben!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-10 15:03

Ach schoentjes van G-Star van 80 euro of hoger hebben ook geen perfecte zool hoor.

Snoevie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-10 15:04

ik vind prijs ook niet altijd alles zeggen

Daisies

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-10 15:05

Ik vind Gstar ook niet echt een voorbeeld van een goed merk :')
En prijs zegt niet alles, maar een goede schoen is vaak goed geprijst. Zoals mijn Dubarrys zijn mijn favoriete schoenen en daar heb ik een kleine 300 voor neergelegd en gaan jaren mee!

Snoevie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-10 15:06

ik zei eerder dat ik een paar dagen terug hardloopschoenen heb gekocht,die vielen me ook tegen qua prijs moet ik zeggen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-10 15:08

En iemand hier zegt dat Only slecht is, maar vero Moda wel goed? Vero Moda is ruim 70% Only :'). En ik vind Vero Moda ook niks.. toch haal ik er veel kleding, omdat het leuk is, maar kwalitatief, nee. Al mijn Only shirtjes die niet eens echt goedkoop zijn gaan niet langer dan een half jaar mee.

Over goede schoenen, tjah, ik heb Vans, van die hoge, 80 euro en doen het al 2 jaar bijna. Die hebben een goede stevige zool, bieden genoeg stevigheid (wat ik wel fijn vind) en zijn dus niet eens zo énorm duur maar toch goed. Hoef ik dan geen 300 voor neer te leggen, 300 euro is voor mij bijna een half jaar aan kleding of zo.

Over sportschoenen, ik heb hockeyschoenen van 60 euro? Die krengen zijn ontworpen door een ex-hockeyster, maar ze zijn hockeytechnisch gezien gewoon niet goed (niet genoeg verstevigd) en een vriendinnetje van mij heeft laatst schoenen gekocht voor 25 euro en die zijn perfect.. tja. Enige is dat mij, een stoerder merk hebben èn dat ze mooier zijn qua uiterlijk, ja, veel mooier. Heb er nu best spijt van dat ik die schoenen heb, hoe leuk ik ze ook vind.
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 09-10-10 15:08, in het totaal 1 keer bewerkt

Breezke

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-10 15:08

Ik draag veel merkkleren, heb ook echte uggs want ze gaan gewoon lang mee.
Maar ik was laatst in Parijs en heb ook heel veel leuke truitjes gekocht van merken die ik niet eens kende maar super leuk waren.
Zolang het er leuk uitziet en niet iedereen ermee loopt maakt het me niet zoveel uit.
Maar ik moet toegeven dat de betere merken toch wel vaak betere kwaliteit leveren.

Daisies

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-10 15:09

Het is ook maar net wat je kleding waard vindt, Ik hou ontzettend van Fashion en mooie accessoires en ik geef dus ver boven gemiddeld uit aan kleding/spullen noem het maar op.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-10 15:10

Ik houd ook van kleding en leuke accessoires, maar dan hoef je toch niet gelijk enorm veel geld uit te geven? :D Ik kan met niet eens heel veel geld ook er leuk uitzien. Hoewel ik wel meer geld aan kleding uitgeef dan bepaalde mensen uit m'n klas enz. maar het is niet zo dat ik bakken geld uitgeef aan kleding. Vind ik zonde. Ga ik liever een extra x naar de film of zo.

Daisies

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-10 15:11

Ik moet gewoon maandelijks(of wekelijks) nieuwe dingen kopen en ja daar zit ook merkkleding bij. En een bestelling bij de H&M kost ook zo 200 euro.. Even shoppen kost bij mij vaak ook gemiddeld 200+

billionache

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-10 15:15

Goh zeg, ik ga 2-3 keer per jaar shoppen in de uitverkoop. Ik ben per keer maximum 250 euro kwijt voor kleding alleen en met die kleren kan ik wel 2 jaar verder.

Snoevie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-10 15:17

haha ik geef verder eigenlijk heel weinig aan kleding uit voor mezelf. veel van mijn zuurverdiende geld gaat naar mijn pony

alleen als dingen echt versleten zijn koop ik iets nieuws,verder ben ik best gierig voor mezelf,buiten de uggs om dan,haha

Wilawander

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-10 15:24

Niien_ schreef:
Joycebunny schreef:
dan koop je gewoon die nep-uggs? Uit 'namaak' leid ik af dat ze heeeel erg op elkaar lijken ;)

Ze lijken dus totaaaaaaal niet op elkaar. Ik zie precies aan iemand of die echte of neppe aan heeft. Dat neppe ziet er gewoon niet uit en ik vind als iemand zulke neppers draagt gewoon voor schut loopt.

Wat een ontzettend belachelijke opmerking. :n

Dus iedereen die de dure niet kan betalen en neppers heeft loopt er belachelijk bij. Wat een onvolwassen opmerking (en nee voel me niet angesproken want ik draag geen neppers en ook geen echte)

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-10 17:51

Maar als je niks geïnspireerd mag kopen kan je niks meer in de gewone confectie winkels kopen. :=
Dan kan je al niks meer in h&m enz kopen
Laatst bijgewerkt door lesilla op 09-10-10 17:55, in het totaal 1 keer bewerkt

Odysseus

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-10 17:52

maar geïnspireerd is wat anders dan gekopieerd

heidiLOVER

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-10 19:27

Ik heb ook nep uggs, maar vind eigenlijk niet echt dat ik ze zo kan noemen want ze zijn wel van een merk, Ella, en die schenen er zelfs al eerder te zijn dan de uggs. Ze zitten prima en volgens mij niet veel slechter of beter dan die uggs zouden zitten, achja ik heb nou eenmaal geen 200 euro over voor schoenen ;)

Daisies

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-10 19:49

Joycebunny schreef:
Goh zeg, ik ga 2-3 keer per jaar shoppen in de uitverkoop. Ik ben per keer maximum 250 euro kwijt voor kleding alleen en met die kleren kan ik wel 2 jaar verder.

Tsja... zo zou ik echt niet kunnen leven. Ik geef een paar duizend euro uit aan kleding per jaar.

billionache

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-10 19:51

achja wat kan ik zeggen? We hebben het sowieso al niet breed thuis en mocht ik m'n pony wel verkopen hoor..

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-10 19:53

Ieder zijn ding he, pony is al duur genoeg.
Ik geef graag geld uit aan kleding, maar dat zou ook niet gaan als ik een pony heb.

_Megan

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-10 19:54

Ik koop geen nepmerken ik koop een ander merk.
als mensen zeggen;
waarom heb je nep uggs? (bijv.)
dan zeg ik;
Ik heb geen nep uggs dit zijn ....
En ik loop altijd naast mn zolen, met "neppe" en "echte"
zo is het toch..? :o