Wij hadden daarnet regen (zo erg dat de dakgoten het niet meer aan konden) en onweer plus flinke windhozen. Niet prettig, maar nu schijnt de zon weer. Af en toe snap je er ook niks van hier in NL.
*zucht* De zomer is echt ver te zoeken. Hier omgeving Veendam harde regen.
TGS
Geplaatst: 04-08-10 16:14
Hier ook zware regenval was gewoon donker hier in Almere en buiten stond het blank. grrrr dacht dat het zomer was Maar een voordeel nu schijnt het zonnetje weer dus kan ik vanavond naar me kerel toe.
Rienn
Geplaatst: 04-08-10 16:16
Hier begint zaterdag de kermis en altijd de week naar de kermis toe is het pest weer.
Ons concours is in het water gevallen. Jammer hoor maar wat een regen pfff... Ook zouden er vanavond luchtballonen de lucht in gaan ter af sluiting van onze feest week, maar helaas door het weer is het afgelast
Barbabientje
Geplaatst: 04-08-10 20:37
hier is het op een kwartiertje hoosbui na droog gebleven, maar had het erger verwacht; zit naast de maas op stal..
TGS
Geplaatst: 04-08-10 20:37
balen zeg wendel
aerdenhout1
Geplaatst: 04-08-10 20:50
Vanmiddag de ergste regen ooit meegemaakt sinds ik de stal heb. De riolering kon het niet meer aan en het water van de weg werd door het riool teruggeduwd naar de afvoer putjes op stal! ( de stal ligt op het laagste punt, de weg ligt zo'n meter hoger)Waardoor het water in het gangpad tussen de boxen extreem hoog kwam te staan. Alles blank en op een mm na is het de stallen in gelopen. Zadelkamer, bak en paddocks waren een zwembad. Gelukkig stopte het na een 3 kwartier en begon het water te zakken. Snel wat geultjes getrokken in de bak en paddocks richting sloot en na een 1/2 uur kon er weer worden gereden. Hoop dat het vanacht niet zo erg word, want dan doe ik geen oog dicht ben ik bang!