Modellen met spleetje tussen de voortanden..

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Marrjjollein

Re: Modellen met spleetje tussen de voortanden..

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-10 19:11

Ik heb/had zelf ook een spleetje tussen mijn voortanden (ik heb een beugel, dus het word steeds minder) maar ik kan niet begrijpen dat ze ook nog expres die foto's uitkiezen waarop het zo opvalt...

itsmi

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-10 19:12

nee dat is wel raar. want de aandacht vervalt van de kleding naar het gezicht. dus ook een kledingmerk vervaagd zo, je kijkt meer naar het spleetje.

maar aan de andere kant blijft het wel goed hangen, want er waren al bokkers die aan de titel wisten dat het om de h&m ging ;)

RoodZonnetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-10 19:17

itsmi schreef:
maar aan de andere kant blijft het wel goed hangen, want er waren al bokkers die aan de titel wisten dat het om de h&m ging ;)

Maar ik heb geen idee wat ze droeg :+

itsmi

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-10 19:19

hhahahah oja, dat is weer het nadeel ;)

Ixie

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-10 19:21

Maar dat laat dan ook wel weer zien dat modellen blijkbaar wel perfect moeten zijn... Vetrollen zouden anders toch ook opvallen en je aandacht afleiden.

RoodZonnetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-10 19:23

IsabelvS schreef:
Maar dat laat dan ook wel weer zien dat modellen blijkbaar wel perfect moeten zijn... Vetrollen zouden anders toch ook opvallen en je aandacht afleiden.

Een model hoeft van mij niet perfect te zijn, als ze té mooi is kijk ik namelijk alleen maar naar het model (in positieve zin) :D en alsnog niet naar de kleding..

itsmi

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-10 19:46

Wat heino zegt ;)

Eigenlijk moeten ze gewoon de hoofden wegknippen ;) Zie je alleen nog kleding tc ;)

Ixie

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-10 19:49

Maar een foto zonder hoofd ziet er gek uit :P

itsmi

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-10 19:51

ja maar dan kan je aandacht niet ergens anders naar toe getrokken worden toch ;)

c_alsemgeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-10 20:40

allemaal een smiley als hoofd :')

Jildau

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-10 20:43

IsabelvS schreef:
Ik snap het sowieso niet helemaal.. Er wordt CONTSTANT door veel meisjes en vrouwen gezeurd dat alleen hele dunnen modellen de jobs krijgen. Ze willen dus ook 'normale vrouwen'. Of begrijp ik dat verkeerd? Nou, een spleetje tussen de tanden hoort dan ook bij een normale vrouw... Anders is het toch precies hetzelfde als zeggen dat een model niet bredere heupen dan 90 mag hebben.

Ja maar nu is het zo dat spleetje wel mag en een grotere maat niet. Terwijl ik me minder stoor aan een model die gewoon maat 38/40 heeft dan een model met een gat tussen haar tanden.

itsmi

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-10 21:13

c_alsemgeest schreef:
allemaal een smiley als hoofd :')

_O-

Eva___

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-10 21:17

IsabelvS schreef:
Eva___ schreef:
Tja smaken verschillen := ...
Ik vind het ook behoorlijk storend, ik had zelf verschrikkelijke scheve tanden en toch ben ik super blij dat ze nu recht staan door mijn beugel :)

Je kan niemand verplichten om een beugel te dragen hé, het kost ook veel geld en als model een beugel dragen, dan verkijk je je carrière volledig :) . Ik heb nog nergens een model met een beugel gezien :=

Die zogezegde schoonheidsidealen draaien met de wind mee, de ene keer zijn het dikke lippen, de andere keer een spleetje tussen de tanden... Volgende week is het cup 75H bijwijzevanspreken :+

(We zullen nooit mee zijn maar willen we dat :') )

Onzin... Veel beginnende modellen hebben nog een beugel hoor! Maakt ook niet uit bij klusjes zoals Cosmogirl enzo, soms willen ze het dan juist.

Ik heb er nog nooit 1 gezien met een beugel :n En ik lees veel de Elle enz... Nouja,ik zal er eens op letten :)

itsmi

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-10 21:19

heb ik ook nog nooit gezien hoor!

Sence

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-10 00:33

Ik wil nog wel even zeggen dat ik vrouwen die het wel hebben, een spleet tussen de tanden daarom niet lelijk vind ofzo!

Alleen voor een blad waar het om de kleding gaat, leid het teveel af :D

Niicole__

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-10 00:35

Haha ik zag de titel en dacht: H&M, zag de foto en dacht: Dezelfde als waar ik het dan ook over heb :')

Ik vind het idd ook vrij storend, vooral op foto's waar ze nog dichterbij gefotografeerd is..

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-10 19:18

IsabelvS schreef:

Modellen zijn in de eerste instantie paspoppen, het gaat tenslotte om de kleding. Daarnaast moeten ze "iets" hebben, want een gewoon leuke meid schopt het niet zomaar even tot topmodel. :) En ze zijn ook aan trends onderhevig, net als de kleding. De ene keer is blond in, dan een spleetje tussen de tanden, dan gebruinde modellen, dan hele witte... ga zo maar door.

En de meeste kleding komt nu eenmaal beter uit op een slank iemand met een goed figuur.

M_ariskaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-10 21:29

Ah jak wat een konijn :=
Heb niks tegen spleetje tussen voortanden maar als het zo overdreven wordt bij modelln wel, net of het supermooi is ofzo, maar ik ga me er dan juist aan ergeren :=

M_ariskaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-10 21:30

Sence schreef:
Ik wil nog wel even zeggen dat ik vrouwen die het wel hebben, een spleet tussen de tanden daarom niet lelijk vind ofzo!

Alleen voor een blad waar het om de kleding gaat, leid het teveel af :D

Inderdaad ja :)