Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
IsabelvS schreef:Maar dat laat dan ook wel weer zien dat modellen blijkbaar wel perfect moeten zijn... Vetrollen zouden anders toch ook opvallen en je aandacht afleiden.
IsabelvS schreef:Ik snap het sowieso niet helemaal.. Er wordt CONTSTANT door veel meisjes en vrouwen gezeurd dat alleen hele dunnen modellen de jobs krijgen. Ze willen dus ook 'normale vrouwen'. Of begrijp ik dat verkeerd? Nou, een spleetje tussen de tanden hoort dan ook bij een normale vrouw... Anders is het toch precies hetzelfde als zeggen dat een model niet bredere heupen dan 90 mag hebben.
IsabelvS schreef:Eva___ schreef:Tja smaken verschillen...
Ik vind het ook behoorlijk storend, ik had zelf verschrikkelijke scheve tanden en toch ben ik super blij dat ze nu recht staan door mijn beugel
Je kan niemand verplichten om een beugel te dragen hé, het kost ook veel geld en als model een beugel dragen, dan verkijk je je carrière volledig. Ik heb nog nergens een model met een beugel gezien
Die zogezegde schoonheidsidealen draaien met de wind mee, de ene keer zijn het dikke lippen, de andere keer een spleetje tussen de tanden... Volgende week is het cup 75H bijwijzevanspreken
(We zullen nooit mee zijn maar willen we dat)
Onzin... Veel beginnende modellen hebben nog een beugel hoor! Maakt ook niet uit bij klusjes zoals Cosmogirl enzo, soms willen ze het dan juist.
IsabelvS schreef:Maar dat laat dan ook wel weer zien dat modellen blijkbaar wel perfect moeten zijn... Vetrollen zouden anders toch ook opvallen en je aandacht afleiden.