Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
manie schreef:Ja ik vind het dus wel een TOPcrimineel en ik had hem graag tijdelijk het licht uit z´n ogen geslagen!!
elske_ schreef:manie schreef:Ja ik vind het dus wel een TOPcrimineel en ik had hem graag tijdelijk het licht uit z´n ogen geslagen!!
Dit vind ik dan weer redelijk schokkend..![]()
Het kind is 6, vergeet dat niet. Het is eigenlijk heel erg zielig dat hij eigenlijk nu al zo 'verpest' is.
Vind dat je erg goed gehandeld hebt en nu maar hopen dat de school het heel serieus neemt en er echt iets mee doet.
elske_ schreef:manie schreef:Ja ik vind het dus wel een TOPcrimineel en ik had hem graag tijdelijk het licht uit z´n ogen geslagen!!
Het kind is 6, vergeet dat niet. Het is eigenlijk heel erg zielig dat hij eigenlijk nu al zo 'verpest' is.
Vind dat je erg goed gehandeld hebt en nu maar hopen dat de school het heel serieus neemt en er echt iets mee doet.

manie schreef:elske_ schreef:Ja ik vind het dus wel een TOPcrimineel en ik had hem graag tijdelijk het licht uit z´n ogen geslagen!!

Juut schreef:Het meest schokkende vind ik nog dat er mensen zijn die naar dierenmishandeling kunnen staan kijken en niets doen...Beterschap voor Boyke!
maikeltje schreef:Er wordt hier nogal heftig gereageerd op een kind van 6. Ik vind die suffe moeders die toe staan te kijken nog vele malen erger eigenlijk...
.
.
...
! sallandval schreef:Wat ik ook schokkend vind is dat zoveel mensen zelf hier aangeven dat ze het kind een rotschop hadden verkocht... snapt nou echt niemand dat dát nu juist de reden is dat dit soort gedrag tot stand komt??? Kinderen die door oudere mensen worden geslagen en zelfs geschopt leren dat slaan en schoppen de oplossing is voor een situatie die je niet aanstaat. TS heeft het enige juiste gedaan (waarvoor mijn respect TS) anders had ze het jochie alleen bevestigd in zijn manier van handelen en denken. e zou de boodschap meegegeven hebben; "individuen die kleiner en zwakker zijn dan jij mag je slaan".
*zucht*
sallandval schreef:Wat ik ook schokkend vind is dat zoveel mensen zelf hier aangeven dat ze het kind een rotschop hadden verkocht... snapt nou echt niemand dat dát nu juist de reden is dat dit soort gedrag tot stand komt??? Kinderen die door oudere mensen worden geslagen en zelfs geschopt leren dat slaan en schoppen de oplossing is voor een situatie die je niet aanstaat. TS heeft het enige juiste gedaan (waarvoor mijn respect TS) anders had ze het jochie alleen bevestigd in zijn manier van handelen en denken. e zou de boodschap meegegeven hebben; "individuen die kleiner en zwakker zijn dan jij mag je slaan".
*zucht*