[LZP]Ik had een relatie met een getrouwd man...

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Miska

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-10 11:16

Mootje schreef:
Miska schreef:
@ Mootje

Lees topic maar een helemaal goed door, heeft TS zelf al gemeld en lijkt me logisch, want als je daar heel vaak komt en ineens niet meer schept het vraagtekens!

Ik heb het topic gelezen... En waarom zou TS naar de vrouw toe moeten stappen? Als de vrouw in kwestie zich iets afvraagt, neem ik aan dat zij dit zelf kan vragen aan de TS!

Haar man staat hier nog wel tussen in en zal er wel voor zorgen dat ze dat niet doet, want die wil alles behalve de waarheid boven water hebben.

Nikka

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-10 11:18

Als mijn man bij de vleet zou vreemdgaan of een affaire zou hebben zou ik het ook willen weten, iets eenmaligs hoef ik niet te weten. Want ik ken mezelf, als ik het weet dan kan ik daar niet mee verder. Ik herken wel wat Kiwiko zegt. Op de een of andere manier registreert je onderbewustzijn dingen en ineens weet je: er klopt iets niet. En als je dat hebt klopt dat gevoel eigenlijk altijd.

Miska

Re: [LZP]Ik had een relatie met een getrouwd man...

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-10 11:19

Waarom zou je bij een man willen blijven die je bedriegt?
En in onwetendheid verder leven, das ook met oogkleppen op.
Lekker makkelijk!

NoaC

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-10 11:19

Jannepauli schreef:
marie83 schreef:
Ahh, dus je moet de mannen de kans ontnemen omdat ze anders vreemd gaan?

Ja, dat lijkt me handiger dan ze de kans geven!

Zou een mooie wereld worden! :+
Dus van alles wat fout gaat op de wereld kan je de schuld ook op iets of iemand anders afschuiven want we hebben ze de kans gegeven? :D
Heeft volgens mij nog steeds gewoon met verantwoording te maken hoor.

Hawai

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-10 11:20

Ik snap heel erg goed dat je hem wil mijden, maar misschien is het juist verstandig om de confrontatie aan te gaan en hem goed uit te leggen dat wat geweest is een hele mooie tijd was maar nu echt voorbij is.
Je bent jong en wilt nu dit deel van het boek afsluiten en verder gaan met een relatie voor de toekomst.
Je bent al die tijd een grote meid geweest om de relatie met deze getrouwde man aan te houden, wees nu dan ook een grote meid om hem aan te horen en het af te sluiten.
Sterkte en succes met alles

Bramasole

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-10 11:21

Miska schreef:

Heb je even ;) , uit financieel oogpunt, de kinderen, geloofsovertuiging, angst dat je het alleen niet kan, status, en ga zo maar door...

Genoeg vrouwen die het weten en er mee verder leven.

Miska

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-10 11:22

@ Hawai

De confrontatie aan gaan met wie?
NIet alleen met die man lijkt me...
Die vrouw heeft recht op de waarheid al betekent het dat je haar veel verdriet doet, maar dat was wel duidelijk voordat ze er aan begon.
Wees dan ook een echte vrouw en beken je fouten!

Gem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-10 11:23

heb ff getemd Y;( . Denk dat de discussie niet meer TS' probleem-oplossend gericht is.

Miska

Bramasole schreef:
Miska schreef:

Heb je even ;) , uit financieel oogpunt, de kinderen, geloofsovertuiging, angst dat je het alleen niet kan, status, en ga zo maar door...

Genoeg vrouwen die het weten en er mee verder leven.

Ja, dat doet mijn moeder ook! %)
Die verkiest een pedofiel boven haar eigen kinderen om die redenen. |o
Hoe triest ben je dan ingesteld en wat veroorzaak je dan?
Een nog grotere leugen!

NoaC

Bramasole schreef:
Miska schreef:

Uhhh, heb je ook nog een goede reden? :+
Denk je serieus dat je nog gelukkig (ECHT gelukkig) kan zijn met dit te weten? Altijd de argwaan?
Klinkt meer als gebrek aan zelfrespect. :D

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-10 11:24

ben het ermee eens met het beken je fouten........... maar dat inzake TS,,,,,,niet inzake man........ en diens vrouw

Miska

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-10 11:24

NoaC schreef:
Bramasole schreef:

Uhhh, heb je ook nog een goede reden? :+
Denk je serieus dat je nog gelukkig (ECHT gelukkig) kan zijn met dit te weten? Altijd de argwaan?
Klinkt meer als gebrek aan zelfrespect. :D

Inderdaad!

NoaC

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-10 11:26

gem schreef:
heb ff getemd Y;( . Denk dat de discussie niet meer TS' probleem-oplossend gericht is.

Gaat volgens mij nog steeds over "vertel je het ook zijn vrouw, of weet ze het al".
Laatst bijgewerkt door NoaC op 09-07-10 11:26, in het totaal 1 keer bewerkt

Miska

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-10 11:26

:')

Bramasole

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-10 11:27

Ik denk er niets van NoaC, dit is wat vrouwen o.a. als reden aankaarten om niet het vreemdgaan onder ogen te hoeven zien of een scheiding aan te vragen.

Of het goed is, daar heb ik geen waarde oordeel over. Hoe ouder je wordt, hoe minder je weet :D

Blue_Eyes

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-10 11:27

Miska schreef:
Een nog grotere leugen!

Nou moet ik wel zeggen dat ik wel verschil zie tussen iemand die een keer een misstap begaat (vergis je nou niet, die van mij zou ook een probleem hebben) en een praktiserende pedofiel die niet van zijn eigen kinderen af kan blijven...

Miska

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-10 11:28

Ja, maar goed dat is dan aan hen de keuze, maar nadat ze de waarheid weten en dat moeten ze imo zelf maar uitzoeken. (al heb ik daar ook wel een mening over)
Maar goed, iedereen heeft recht op de waarheid.

NoaC

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-10 11:28

Bramasole schreef:
Ik denk er niets van NoaC, dit is wat vrouwen o.a. als reden aankaarten om niet het vreemdgaan onder ogen te hoeven zien of een scheiding aan te vragen.

Of het goed is, daar heb ik geen waarde oordeel over. Hoe ouder je wordt, hoe minder je weet :D

Aankaarten ja. Excuus zoeken dus. Rechtvaardigen voor zichzelf...prima, maar ik vind het nog steeds gebrek aan zelfrespect....welke reden ze er voor zichzelf ook aan willen geven.

Hou ouder hoe minder je weet? KiWiKo niet mee eens geloof ik! :+

Miska

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-10 11:29

Blue_Eyes schreef:
Miska schreef:
Een nog grotere leugen!

Nou moet ik wel zeggen dat ik wel verschil zie tussen iemand die een keer een misstap begaat (vergis je nou niet, die van mij zou ook een probleem hebben) en een praktiserende pedofiel die niet van zijn eigen kinderen af kan blijven...

Zeker alleen iedereen heeft recht op eerlijkheid, want dat duurt toch het langst. :j

Hawai

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-10 11:30

Miska schreef:
@ Hawai

Die vrouw heeft recht op de waarheid al betekent het dat je haar veel verdriet doet, maar dat was wel duidelijk voordat ze er aan begon.

Helaas ben ik van mening dat je het de vrouw niet hoeft te vertellen wat er allemaal gebeurd is, geloof me ik praat het niet goed wat er gebeurd is, maar wat is de meerwaarde om nog meer verdriet te zaaien, en hun huwelijk op het spel te zetten. De waarheid??? Soms is het gewoon verstandiger om de waarheid te laten rusten.

Miska

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-10 11:31

Hawai schreef:
Miska schreef:
@ Hawai

Helaas ben ik van mening dat je het de vrouw niet hoeft te vertellen wat er allemaal gebeurd is, geloof me ik praat het niet goed wat er gebeurd is, maar wat is de meerwaarde om nog meer verdriet te zaaien, en hun huwelijk op het spel te zetten. De waarheid??? Soms is het gewoon verstandiger om de waarheid te laten rusten.

Tja enerzijds wel, maar toch prefereer ik de eerlijke waarheid boven alles.

amanda2

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-10 11:31

Is de TS er eigenlijk nog wel?
Is er nog nieuws? :)

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-10 11:33

ik persoonlijk zou het niet willen dat een of andere bimbo me kwam vertellen over haar relatie met mijn vriend..............

nee, zou het niet kunnen waarderen

Soraya85

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-10 11:33

Ik denk dat TS erg druk is. En gezien dit een SA is... zal ze hier minder vaak zijn, denk ik zo...?

Bramasole

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-10 11:34

NoaC schreef:
Bramasole schreef:

Aankaarten ja. Excuus zoeken dus. Rechtvaardigen voor zichzelf...prima, maar ik vind het nog steeds gebrek aan zelfrespect....welke reden ze er voor zichzelf ook aan willen geven.

Hou ouder hoe minder je weet? KiWiKo niet mee eens geloof ik! :+

Zal zeker een gebrek aan zelfvertrouwen zijn. Ik had vroeger allerlei regels over hoe het allemaal in het leven moest gaan en echt... hoe ouder je wordt, hoe minder je weet. Je accepteert hoe het komt en vaart je eigen koers met die oliebol die je dan tegen komt.