Anoeska27 schreef:
Jij gaat uit van het negatieve. Misschien bedoelen ze er wel mee: kijk, ondanks dat ik niet uit Nederland kom heb ik wel keihard gewerkt om me hier zo aan te passen dat ik mijn opleiding heb kunnen voltooien.
In mijn ogen hebben deze mensen zich aangepast en laten ze dat zien door mee te doen met het uithangen van de vlag zoals bij ons gewoon is. Wat voor vlag dat is maakt me echt niet uit.
Overigens heb ik van jou geloof ik nog geen post gezien zonder typ en spelfouten, heb jij je opleiding wel afgemaakt?
Ik ga ook uit van dat negatieve. Krijg precies dát gevoel wat Moontje1991 aangeeft.
Sorry, maar mijn ervaringen zijn nu eenmaal niet zo positief als het om marrokaanse en turkse mensen gaat.
Jammer voor de goeie, das waar, maar mijn gevoel is niet vanzelf gekomen.
Als het een amerikaanse of duitse vlag zou zijn, zou dat gevoel niet bij me opkomen...
Als ik een marrokaanse of turkse leer kennen, geef ik ze wel een eerlijke kans - want ik ken er ook een paar die ik wel heel aardig vind.

Echter gebeurd het vaker dat ik ze niet mag.

Bijv laatst bij het bedrijfsfeestje van mijn man, waren het díe mensen die moesten voordringen in de rij voor het buffet... noem het toeval, maar dat is het bij mijn ervaringen echt niet meer. Als ze je kennen doen ze dat niet, maar anders hebben "ze" (die ik niet mag) schijt aan andere mensen en een grote mond als het om "discriminatie" gaat (wat het in de meeste gevallen niet is).