Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Renske_ schreef:Ik kan echt niks met Ebay, maar zoek een bepaalde cap die niet meer wordt gemaakt, maar in Engeland/Amerika enz nog wel volop wordt aangeboden
nml deze cap van IRH:
[EA-GZ-RP] Waar deze IRH cap te koop (brabant, of online!)
Merk IRH (International Riding Helmet)
model/type ATH (5 vent, oftewel 5 van die lucht openingetjes)
kleur/stof velvet (Black sheared velvet voluit, das dat net niet diep zwarte, zie plaatje in mn link)
Wie is er handig met Ebay en kan deze voor mij vinden?
Dan ben ik helemaal gelukkig en eeuwig dankbaar
[edit] Dit is de cap die ik exact bedoel: http://www.smartpakequine.com/ProductCl ... _vc=UpSell
maar alles wat er sprekend op lijkt en ook van IRH is in model ATH wil ik over nadenken(dus andere kleur streep of gewoon zwart stof ofzo. Dit is echt de enige cap die me fijn zit!)
juline schreef:Kan iemand mij verder helpen? Ik zoek al heel lang een specifieke tel die niet meer gemaakt wordt. Nu kwam ik hem op ebay voor een heel leuk prijsje tegen. Alleen zit de verkoper in duitsland. Ik heb geen pay pal dus gekozen voor overmaken op bank rekening. Nu probeer ik dat dus maar moet ik dus de iban codes hebben van de verkoper. Heb deze persoon al om de gegevens gevraagd maar is er ook een snellere manier om de betaling af te ronden zonder pay-pal? Ik snap er echt helemaal niks van haha
magda_90 schreef:Hoe lang duurt zo'n verzending gemiddeld? De verkoper heeft een reactie gestuurd dat ze mij op de hoogte houd van de status. Nu kom ik er achter dat ik grammaticaal gezien dus écht geen Engels kan schrijven.