Ik heb ook eens een keer zoiets gehad. Ik had op het station van Utrecht een leuke jongen gespot, die op hetzelfde perron stond als ik. We hadden elkaar al een paar keer aangegluurd, maar verder niks. Toen we de trein in stapte, zat ik al, en kwam hij langs lopen en lachtte lief, naar me, en ging vervolgens uit het zicht zitten. Verder niet veel van gedacht, tot ik 2 stations verder in Wageningen er in uit moest en hem voor mijn neus ook richting uitgang zag lopen. Wat toevallig dacht ik!
Vervolgens weer niks gedaan en richting bus gelopen. In de bus, ging ik zitten, stapt hij ineens diezelfde bus in! Hij loopt weer langs me, lacht weer vriendelijk en ik natuurlijk terug lachen. Gaat hij vlak achter me zitten. Dus in de rit naar Wageningen toe, op een briefje mijn telefoon nummer geschreven, dat ik die wilde geven als hij uitstapte of ik uitstapte.
Dus bij mijn halte, ik sta op, draai me om op hem dat briefje te geven, staat hij ook op! Bleek hij in hetzelfde studenten complex te wonen! (niet heel vreemd, daar wonen ene paar honderd studenten, maar toch