Ik ben heel erg blij met mijn moeder.

TS: ik heb tot pagina 6 gelezen, weet niet of je nog steeds gaat. Dat ene leugentje kan geen kwaad hoor, geniet ervan!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
IsabelvS schreef:Je leven verziek je er niet mee hoor. Het is geen doodzonde ofzo.. En oh, mijn ouders zijn best wel vrij en daarom doe ik ook geen gekke dingen. Als iets je verboden wordt doe je het juist sneller denk ik omdat het dan spannend is
. Vaak is mijn zus ook wel op de huisfeestjes waar ik heenga, en anders ga ik altijd met vriendinnen die mijn ouders ook kennen/de ouders daarvan dus dat vertrouwen ze wel.
KiWiKo schreef:hihihi dames, ik hoor jullie wel als je ergens een keer knel komt te zitten............ geloof me, dat gaat gebeuren
zit je ophet pliesieburo omdat je net op het verkeerde tijd op de verkeerde plaats was............. kan je niet pappie en mammie bellenzelf oplossen
dat verkeerde vriendje van die leuke vriend die je aanrand.......... niet bij pappie of mammie aanklampen dan
laveloos op een stoeppie liggen......... mammie en pappie zijn er even niet
geld nodig voor de taxi........... nope pa en ma zijn niet thuis........ geld nodig voor een beltegoedje, internetverbinding, pctje.......... naaah pa en ma zijn niet thuis.......
OOOOOOOO wil je eten vandaag............... hmmzz pa en ma zijn.......... juist
prettige wedstrijd joh!
_danieke_ schreef:tuurlijk weet ik dat mn ouders veel voor me betalen ik mag heel gelukkig zijn en dat ben ik ook.
tante_trien schreef:KiWiKo schreef:hihihi dames, ik hoor jullie wel als je ergens een keer knel komt te zitten............ geloof me, dat gaat gebeuren
zit je ophet pliesieburo omdat je net op het verkeerde tijd op de verkeerde plaats was............. kan je niet pappie en mammie bellenzelf oplossen
dat verkeerde vriendje van die leuke vriend die je aanrand.......... niet bij pappie of mammie aanklampen dan
laveloos op een stoeppie liggen......... mammie en pappie zijn er even niet
geld nodig voor de taxi........... nope pa en ma zijn niet thuis........ geld nodig voor een beltegoedje, internetverbinding, pctje.......... naaah pa en ma zijn niet thuis.......
OOOOOOOO wil je eten vandaag............... hmmzz pa en ma zijn.......... juist
prettige wedstrijd joh!
Ligt eraan hoe je ouders zijn.
Met mijn ouders heb ik die wedstrijd niet aan hoeven gaan, die zijn er áltijd voor me geweest. Hoe moeilijk ik het ze ook heb gemaakt, hoe hard ik ook heb gelogen, ze hebben me gesteund. Ik zou hun steun verliezen als ik harddrugs zou gebruiken, dat heb ik dan dus ook nooit gedaan. Maakt niet uit wat ik heb gedaan, mijn ouders waren er voor me. Dat is in mijn ogen ook 1 van de ingredienten om een goede ouder te zijn. Er zijn voor je kind.
Inmiddels ben ik er wel klaar mee hoor, ik ga voor mijn ouders door het vuur, ik lieg niet meer, en heb geen reden meer om te liegen.
Edit: Als er een vriendin bij mij kwam slapen omdat ze zelf niet uit mocht van haar ouders, zei ik dat tegen mijn moeder, mijn moeder speelde wel mee, maar het was onze eigen verantwoordelijkheid. Als er iets gebeurde moest mijn vriendin dat dan maar zelf oplossen.
_danieke_ schreef:tja zal ik ook echt niet doen, als ik die keuzes maak, moet ik ook voor de consequenties opdraaien
Tallie1979 schreef:_danieke_ schreef:tuurlijk weet ik dat mn ouders veel voor me betalen ik mag heel gelukkig zijn en dat ben ik ook.
Nou, je laat anders aardig wat stank voor dank zien..![]()
Ik denk dat het het verschil in leeftijd is en dat ik jouw leeftijd al lang, lang achter me heb gelatenMaar probeer het eens om naar je ouders te luisteren ipv je als een nitwit 15 jarige puber met grote mond op te stellen, je zal je nog verbazen hoe fijn het is om respect te krijgen van je ouders
Zou ik er achter komen dat mijn 15 jarige liegt en uitgaat achter mijn rug, dan krijgt ze geen zakgeld/kleedgeld meer, eens kijken hoe makkelijk het dan nog word om uit te gaan
_danieke_ schreef:tja zal ik ook echt niet doen, als ik die keuzes maak, moet ik ook voor de consequenties opdraaien
Giolli schreef:geloof mij maar..... dat is niet zo moeilijk....... en daar los je vrij weinig tot niets mee op .....
Tallie1979 schreef:_danieke_ schreef:tuurlijk weet ik dat mn ouders veel voor me betalen ik mag heel gelukkig zijn en dat ben ik ook.
Nou, je laat anders aardig wat stank voor dank zien..![]()
Ik denk dat het het verschil in leeftijd is en dat ik jouw leeftijd al lang, lang achter me heb gelatenMaar probeer het eens om naar je ouders te luisteren ipv je als een nitwit 15 jarige puber met grote mond op te stellen, je zal je nog verbazen hoe fijn het is om respect te krijgen van je ouders
Zou ik er achter komen dat mijn 15 jarige liegt en uitgaat achter mijn rug, dan krijgt ze geen zakgeld/kleedgeld meer, eens kijken hoe makkelijk het dan nog word om uit te gaan
silfie35 schreef:Boos doen tegen een puber en ze dingen ontnemen, hebben ze scheit aan. Als jij boos word, kunnen ze boos terug doen. Als jij laat merken, dat je verdrietig en teleurgesteld bent, en je kwetsbaar opsteld, word het verhaal heel anders. Dan zijn ze ineens heel anders. Als ik dit verhaal lees denk ik: als ik je zoon was geweest, had je aan mij een hele moeilijke gehad!
Polly_ schreef:Maar dan heb ik toch nog een vraag aan jullie.. Als iemand tegen jullie zegt: roken is slecht, doe het absoluut nooit te nimmer (om maar een voorbeeld te nemen).
Worden jullie dan niet júist nieuwsgierig? Ik had in ieder geval altijd steerk de neiging bij het vak verzorging op school, om alles gewoon eens uit te proberen, puuur omdat er júist wordt gezegd dat het zo slecht is. Gaat het dan niet kriebelen bij jullie?
Tallie1979 schreef:Giolli schreef:Je moest eens weten hoe mijn moeder is![]()
Mij hoef je écht niets te vertellen hoor.
Wees er maar trots op
Tallie1979 schreef:silfie35 schreef:Boos doen tegen een puber en ze dingen ontnemen, hebben ze scheit aan. Als jij boos word, kunnen ze boos terug doen. Als jij laat merken, dat je verdrietig en teleurgesteld bent, en je kwetsbaar opsteld, word het verhaal heel anders. Dan zijn ze ineens heel anders. Als ik dit verhaal lees denk ik: als ik je zoon was geweest, had je aan mij een hele moeilijke gehad!
Ah, nog een 17 jarige die denkt de wijsheid in pacht te hebben.Hoe lossen jouw ouders het op dan?