Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
moeilijk123 schreef:Met de ouders van mijn vader wil ik nu nog geen contact. Ik heb hen niet eens gehoord toen mijn ouders uitelkaar gingen. En als ik nu mooi weer met hun moet gaan spelen, of mijn verhaal doen, nee dat kan ik nu nog even niet aan.
Nu ga ik even huiswerk maken en mn paarden verzorgen. Dikke zoen voor alle lieve mensen die aan ons denken.*emotioneel*
moeilijk123 schreef:Hoi allemaal,
Even illegaal vanaf school.
Ik wil nogmaals iedereen bedanken voor alle kei lieve berichtjes. Ik had er vandaag 14!!! Geeft me een kei goed gevoel. Bedankt daarvoor.
Stroom wordt vandaag angesloten, mag de naam van de bokker niet bekend maken, maar bij deze, fantastisch, bedankt!!! Je hebt een heel speciaal plekje in mijn hart veroverd.
Even tegen Mayo, faillisement aanvragen heeft geen zin, dan worden wij weer de dupe. Er is in Nederland verder geen onderpand, alleen maar ons huis. Ondanks dat het BV's betreft, er is duidelijke sprake van mismanagement. Dan worden we alsnog privé aansprakelijk gesteld... En indirect nog mee schuldeisers.
Ik ben druk aan het bellen met BLG hypotheken, nogmaals verhaal uitgelegd, misschien kunnen zij iets coulanter tegenover ons zijn. De datum van de veiling is nog niet bekend. Dat moet een rechter beslissen. Zonder uitspraak van de rechter mag er ook niet geveild worden. Wij hebben een aankondiging gehad van de hypotheekverstrekker.
Mijn paarden hoeven nu nog niet per direct weg. Ik krijg van allerlei kanten hulp aangeboden, super! Een hoefsmid komt volgende week de voeten van mij paarden doen, in ruil voor een kopje koffie en een zoen, en ook zijn er mensen druk bezig voer, hooi en stro naar ons te komen brengen. Ook voor jullie allemaal een hele dikke zoen.
Volgens mij waren dit zo'n beetje alle vragen?? Super dat jullie allemaal aan ons denken, een luisteren oor (en oog) bieden en ons succes wensen. IK BEN HEEL BLIJ MET JULLIE!
-XXX-
moeilijk123 schreef:Ja hij doet alsof hij geen cent te makken heeft, maar ondertussen wel in kei dure auto's rijden, op vakatie gaan naar allerlei kei dure bestemmingen en feestjes geven waar o.a. Rene Froger heeft opgetreden.