Mijn huis wordt openbaar verkocht door schuld van een ander

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Amy77

Re: Mijn huis wordt openbaar verkocht door schuld van een ander

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-10 22:30

Ik wilde eigenlijk alleen nog even zeggen, wat een fijne actie van die bokker..wat fijn dat jullie morgen weer stroom hebben..want als dat wegvalt merk je pas hoe gewoon het is om dat te hebben he.

You go girl, je hebt een sterk karakter en dat siert je!

Vayo

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-10 23:43

moeilijk123 schreef:
Met de ouders van mijn vader wil ik nu nog geen contact. Ik heb hen niet eens gehoord toen mijn ouders uitelkaar gingen. En als ik nu mooi weer met hun moet gaan spelen, of mijn verhaal doen, nee dat kan ik nu nog even niet aan.

Nu ga ik even huiswerk maken en mn paarden verzorgen. Dikke zoen voor alle lieve mensen die aan ons denken. ;( *emotioneel*

Gelukkig, toch even een klein lichtpuntje voor jullie wat betreft de stroom! Ik was o.a. degene die zich afvroeg hoe de relatie met je opa en oma van je vaders kant is. Dat ze niets van zich hebben laten horen zegt al genoeg denk ik .... helaas. Het had gekunt dat ze zich ook wat schamen voor het gedrag van hun zoon, maar jullie wel gewoon wilde steunen alleen is dat helaas nu niet het geval.

Ik kan je helaas niet echt tips geven, maar wil je wel even een dikke knuffel geven. Ik hoop dat jullie snel goed advies krijgen en zo de veiling stop kunnen zetten. Is er al een datum bekend (misschien heb ik hier overheen gelezen)? Ik duim dat je ons snel een goede update kan geven meid!

noudy

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-10 11:48

Fijn dat jullie in ieder geval weer stroom hebben, hoop dat de rest ook goed komt, nogmaals veel sterkte.

moeilijk123

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-04-10 12:00

Hoi allemaal,

Even illegaal vanaf school :o.
Ik wil nogmaals iedereen bedanken voor alle kei lieve berichtjes. Ik had er vandaag 14!!! Geeft me een kei goed gevoel. Bedankt daarvoor.
Stroom wordt vandaag angesloten, mag de naam van de bokker niet bekend maken, maar bij deze, fantastisch, bedankt!!! Je hebt een heel speciaal plekje in mijn hart veroverd.

Even tegen Mayo, faillisement aanvragen heeft geen zin, dan worden wij weer de dupe. Er is in Nederland verder geen onderpand, alleen maar ons huis. Ondanks dat het BV's betreft, er is duidelijke sprake van mismanagement. Dan worden we alsnog privé aansprakelijk gesteld... En indirect nog mee schuldeisers.
Ik ben druk aan het bellen met BLG hypotheken, nogmaals verhaal uitgelegd, misschien kunnen zij iets coulanter tegenover ons zijn. De datum van de veiling is nog niet bekend. Dat moet een rechter beslissen. Zonder uitspraak van de rechter mag er ook niet geveild worden. Wij hebben een aankondiging gehad van de hypotheekverstrekker.
Mijn paarden hoeven nu nog niet per direct weg. Ik krijg van allerlei kanten hulp aangeboden, super! Een hoefsmid komt volgende week de voeten van mij paarden doen, in ruil voor een kopje koffie en een zoen ;), en ook zijn er mensen druk bezig voer, hooi en stro naar ons te komen brengen. Ook voor jullie allemaal een hele dikke zoen.

Volgens mij waren dit zo'n beetje alle vragen?? Super dat jullie allemaal aan ons denken, een luisteren oor (en oog) bieden en ons succes wensen. IK BEN HEEL BLIJ MET JULLIE!

-XXX-

chivaldi

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-10 12:02

jeetje wat onwijs goed! geniet van de stroom zal wel even raar zijn.! toppie!

Paintless

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-10 12:06

ooh wat gaat het alweer de goeie kant op. geweldig.

je mag ze altijd bij ons stallen hoor. dag en nacht in het land. lekker in een kudde. heerlijk.

ik hoop dat de hypotheker een beetje coulance op kan brengen en de zaak niet naar de rechter brengt.
ik blijf duimen voor je hoor. super!!

als je nog iets hebben moet, zeg het maar. ik kan altijd bekijken of het binnen mijn budget past.

moeilijk123

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-04-10 12:10

Dank je wel!

moeilijk123

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-04-10 12:11

Ik heb weer college, doeiii!

Paintless

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-10 12:13

lekker leren, ff de kop op wat anders meid.

toedeloe

Dszjj

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-10 12:23

Fijn dat je weer stroom hebt!
Veel succes met alles de komende tijd!

laura1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-10 12:45

Wat super dat iedereen zo helpt met stroom, de hoefsmid, hooi en stro enz.
Het lijkt me geen makkelijke situatie waarin je zit.
Misschien kan je kijken naar thuiswerk voor sávonds ??

mhollander

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-10 13:24

super dat iedereen zo helpt! Ben blij dat er nu weer een beetje positiefs jullie kant op komt!

moeilijk123

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-04-10 14:28

Mijn moeder heeft mij net gesmst en ze heeft stroom. Ben zo blij |(

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-10 14:29

heerlijk meis.............. geniet ervan!

Blue_Eyes

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-10 14:30

Wat fijn voor jullie :) Hopelijk gaat de zon nu weer een beetje schijnen voor jullie!

moeilijk123

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-04-10 14:33

Echt kei bedankt!!

Zappa

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-10 15:01

moeilijk123 schreef:
Mijn moeder heeft mij net gesmst en ze heeft stroom. Ben zo blij |(

:(:)
Geniet er maar van hoor meis en ik hoop dat je moeder ook even kan genieten
je hebt PB

janderegelaa
vanaf nu met een R erachter

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-10 15:15

moeilijk123 schreef:
Hoi allemaal,

Even illegaal vanaf school :o.
Ik wil nogmaals iedereen bedanken voor alle kei lieve berichtjes. Ik had er vandaag 14!!! Geeft me een kei goed gevoel. Bedankt daarvoor.
Stroom wordt vandaag angesloten, mag de naam van de bokker niet bekend maken, maar bij deze, fantastisch, bedankt!!! Je hebt een heel speciaal plekje in mijn hart veroverd.

Even tegen Mayo, faillisement aanvragen heeft geen zin, dan worden wij weer de dupe. Er is in Nederland verder geen onderpand, alleen maar ons huis. Ondanks dat het BV's betreft, er is duidelijke sprake van mismanagement. Dan worden we alsnog privé aansprakelijk gesteld... En indirect nog mee schuldeisers.
Ik ben druk aan het bellen met BLG hypotheken, nogmaals verhaal uitgelegd, misschien kunnen zij iets coulanter tegenover ons zijn. De datum van de veiling is nog niet bekend. Dat moet een rechter beslissen. Zonder uitspraak van de rechter mag er ook niet geveild worden. Wij hebben een aankondiging gehad van de hypotheekverstrekker.
Mijn paarden hoeven nu nog niet per direct weg. Ik krijg van allerlei kanten hulp aangeboden, super! Een hoefsmid komt volgende week de voeten van mij paarden doen, in ruil voor een kopje koffie en een zoen ;), en ook zijn er mensen druk bezig voer, hooi en stro naar ons te komen brengen. Ook voor jullie allemaal een hele dikke zoen.

Volgens mij waren dit zo'n beetje alle vragen?? Super dat jullie allemaal aan ons denken, een luisteren oor (en oog) bieden en ons succes wensen. IK BEN HEEL BLIJ MET JULLIE!

-XXX-

Waarom gaat je moeder niet naar de stadsbank? Als ze jullie zaak aannemen ( en in principe doen ze dat altijd ) dan worden per direct alle schuldeisers de wacht aangezegd. Dan zoeken ze naar een oplossing en ze pakken je vader aan.

joozz

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-10 15:15

fijn dat er zulke lieve mensen zijn :-) echt top dat ze jullie helpen!! En fijn voor jou dat er weer wat lichtpuntjes zijn!!

Sterkte en hou je taai!!!!

Twiggy2008

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-10 15:26

Wat ontzettend lief dat zoveel bokkers je willen helpen en ook daadwerkelijk helpen!!! :) :) :)
Zo zie je maar dat er ook hele leuke, lieve mensen bestaan!!! En die kun je in dit soort situaties wel gebruiken.

Kan me echt kapot ergeren aan sommige reacties, als ik dit topic doorlees. Dat mensen zich zo slecht kunnen verplaatsen in zo'n situatie als dit. Echt ongelofelijk. Maar goed, gelukkig is het merendeel niet zo. ;)

Ik wens jullie heel veel kracht toe en ik hoop dat het op een dag helemaal goed gekomen is. Daar moet nog veel voor gebeuren, maar het moet wel lukken!!! Liefs van mij!!!

inge81

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-10 15:35

o wat fijn dat jullie zo geholpen worden, helemaal top voor de desbetreffende helpende bokkers *\o/*

hopelijk werkt jullie hypotheekverstrekker ook een beetje mee *D

Mandieetjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-10 15:35

O ik heb net echt even het hele topic gelezen..
Ben zelf ook 19 jaar. en o meid ik heb alle respect voor je Echt!

Hoe goed jij hiermee bezig bent, en geloof me, ik heb er de volle vertrouwen in..

Helaas kan ik niet voor jou/jullie betekenen en wens ik jullie heel veel sterkte en succes toe de komende tijd!
En me pb staat open voor je! :(:)

Mloei

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-10 16:37

Wat geweldig van deze bokkers! Degene die stroom, voer etc geven, een dikke pluim voor jullie!

Ook een dikke pluim voor de TS, Respect dat je je koppie niet laat hangen, maar doorgaat voor jezelf en je moeder!
Super!

moeilijk123

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-04-10 16:53

Dank je wel. Ik ga zo snel richting bus, want ik ga zo naar huis. Misschien tot vanavond en anders tot morgen.

ykja

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-10 18:31

moeilijk123 schreef:
Ja hij doet alsof hij geen cent te makken heeft, maar ondertussen wel in kei dure auto's rijden, op vakatie gaan naar allerlei kei dure bestemmingen en feestjes geven waar o.a. Rene Froger heeft opgetreden.

Kan je niet proberen via dat hyvesprofiel uit te zoeken wanneer hij in Nederland is om hem te laten arresteren?
Ik neem aan dat er bij de scheiding een sanctie is bepaald bij niet betalen .. laat hem maar een paar nachtjes zweten in de cel!