allemachtig, nu dit weer! het zit haar ook niet mee ook zeg! Ik stuur morgen even een kaartje.
Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!
Geplaatst: 27-06-10 15:42
KoudbloedKim schreef:
Ik zal morgen ook een kaartje voor haar kopen.
Edit; Cayenne, misschien is het toch handig om het in de titel te zetten, dan zijn er meer mensen die het lezen.
Daar is gisteravond al voor getemd Wat mooi dat er zoveel mensen met haar meeleven! Ik denk dat het voor haar leuker is het bezoek te spreiden. Dan heeft ze meer om naar uit te kijken.
hier even een update van mij zelf. het gaat niet goed. ik heb heel veel pijn en ik zweet enorm door al die pijn. ook is mijn linkerarm en voet gevoelloos. ook het gebied rond mijn anus en vagina is gevoelloos. het is geen rughernia. allebei de artsen die ik gister en vandaag hebben gesproken denken aan een afwijking van het zenuwstelsel. maar of dat zo is moet duidelijk worden uit de scan die vanmiddag met spoed is gemaakt. ik stel viste en kaartjes zeer op prijs. heb het echt heel moeilijk nu. ik wil zó graag een toekomst opbouwen, maar vooralsnog lijkt dat nu niet mee te zitten. maar ik hou moed. ik heb tenslotte al heel wat meegemaakt en ben daar ook sterker uitgekomen. dus ik vecht door. moet nu weer stoppen, heb veel pijn bij het zitten. mijn achternaam is trouwens geen hooijmans meer maar mastenbroek, ik ben natuurlijk in 2005 al gescheiden van mijn man. dus als jullie een kaartje sturen, graag met de goede achternaam. alvast bedankt
Hoi Lonneke dat zijn dus nog geen goede berichten, ik hoop voor je dat de scan positief uitpakt. Ik weet niet wanneer je weer naar huis mag maar mss vind je je het ook wel leuk om thuis bezoek te ontvangen?
Dit klinkt heel bekend, de oma van mijn vriend heeft in januari ook enkele van deze punten gekregen die jij hier beschrijft, echt akelig. Meer info per PB.
Ik wil jou veel sterkte wensen Lonneke, hopelijk kom je er snel bovenop.
Wat een ellende Lonneke! Ik had je het zo gegund dat je lekker kon gaan genieten van je huisje. Je woont erg ver weg voor me om even langs te komen, maar ik ga morgen een mooie kaart voor je uitzoeken!
Fury08
Geplaatst: 27-06-10 20:56
Heel veel beterschap Lonneke! Kop op..... Je komt er gewoon weer bovenop! Kaartje gaat morgen op de bus
Anoniem
Geplaatst: 27-06-10 21:01
lonneke schreef:
mijn achternaam is trouwens geen hooijmans meer maar mastenbroek,
Ik heb een tem op dat berichtje geplaatst hoop dat het snel aangepast wordt
Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!
Geplaatst: 27-06-10 21:03
Lonneke belde net in paniek huilend op. Haar huisbaas heeft haar hondje (kruising chihuahua) buiten in de tuin vastgebonden met een bak water en wil de hond niet meer naar binnen doen omdat hij geen tijd heeft het diertje uit te laten e.d. Is er iemand die hem tijdelijk kan opvangen? Het schijnt een heel lief en makkelijk diertje te zijn. Zelf gaat het me niet lukken want ik heb op dit moment geen vervoer oid Vind het echt zo sneu allemaal..