Rare opmerkingen van klanten deel II

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

poes

Re: Rare opmerkingen van klanten deel II

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-10 14:30

Dat is idd erg eerlijk! Ik wou dat er meer zo'n klanten waren. Wij moeten altijd zooo oplettend zijn niet normaal.

Eva1993

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-10 14:33

Heb zooo veel rare opmerkingen gehad .. :+
Werkte bij een pizzabedrijf en daar moet je de achternamen weten.. Vroeg ik een klant zn achternaam was zei die : Prins, jouw prins ... _O- De klant daarna vond het errug komisch en toen ik zijn achternaam vroeg was het: Tovenaar, jouw tovenaar :')

poes

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-10 14:43

:')

Elise_K

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-10 14:50

Wij hebben in de appie ook welleens gehad dat er een oudere mevrouw terugkwam naar de informatiebalie 'smiddags:

"Het spijt me zo verschrikkelijk! Ik was vanmiddag helemaal vergeten deze citroen af te rekenen! Hij is met mijn andere boodschappen mijn tas ingegaan, en toen ik de bon naliep, zag ik dat ik deze citroen niet had afgerekend! :oo

Nou, dat wordt dan 70 cent, mevrouw"

:+:

poes

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-10 15:14

70 cent voor een citroen??? is dat niet duur? :=

Vjestagirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-10 15:18

Dat is héél duur...

PineApple

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-10 15:37

zijn er toch nog eerlijke mensen.
Ik heb eigenlijk bij allebei de winkels waar ik tot nu toe gewerkt heb en werk geen idee of er veel gestolen wordt...maar gelukkig, de bazen zelf ook niet :') we hebben iig het idee dat er niet zoveel gejat wordt :)

poes

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-10 15:38

Zoiets weet je toch bij inventarissen en zo?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-10 17:17

Ik moest afgelopen zaterdag voor het eerst een zaterdag meedraaien (en dus ook mijn eerste kassadag). Verbaas me erover hoe asociaal mensen zijn. := Iemand wilde iets ruilen, en dat kan ik nog niet dus ik heb een collega geroepen. Intussen werd ik uitgescholden voor kankerdit, kankerdat omdat ik maar eens wat moest leren, ik niet achter de kassa moest als ik niet wist wat ik moest doen, dat het zo lang duurde en weet ik het allemaal.. :=

eekhoorn33

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-10 17:27

da ze je uitschelden vind ik zeer onterrecht, dat je moet weten wat je moet doen als je achter de kassa zit ben ik het wel mee eens, maarja zonder te doen leer je niks :)

Werk in een restaurant, en zei tegen een gast, wilt u nog de menu kaart zien voor het dessert? nee zegt die man, ik wil je niet nu, doe straks maar.. ook zo afgezaagd :roll:

FrontC

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-10 17:34

Wij hadden vorig jaar op het preuvenemint (culinair festival in Maastricht) een stand die heel strak was ingericht. Op de tafels stonden soort van vaasjes als decoratie met hele gekke zonnebrillen er in. Aan het einde van de drie dagen waren alle zonnebrillen verdwenen :n Ook zo asociaal.
Verder had ik toen ook dat een groep volwassen mannen me zogenaamd gingen interviewen :+ Gingen ze zich eerst voorstellen, en hoe ik dan heette? Oh, dan zouden ze me wel opzoeken op hyves. Heel gesprek nog gehad :+ En een man die me een kushandje gaf na het afrekenen. Okeeeee? :')

Elise_K

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-10 18:17

Vjestagirl schreef:
Dat is héél duur...

Weetikhet, 40 cent misschien?

Iniedergeval zo'n bedrag waarvan je denkt: :+:

jUstkiimmiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-10 21:10

Nou.... ik was gister bij een zeer asociaale cassiere bij de dirk van den broek...

Ik voelde me niet erg lekker....
Dus ik wou vragen waar de toilet is... maar oeps dat was te laat.. dus ik had in de winkel gespuugd...
Dus ik ondertussen naar de wc toe schoon gemaakt..
Kom ik terug wil ik weg lopen, en word er nog aan mij gevraagd of ik het wil opruimen ´´want niemand wou het doen´´
ik met me verwarde hoofd maar opgeruimd, en later dacht ik.. daar hebben ze verdomme toch personeel voor??

En ik heb nog zo SORRY gezegt...

zap

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-10 21:12

Nou Nou..... we hebben geen personeel om jouw spuug op te ruimen hoor.

Daarbij vind ik het erg associaal om weg te lopen zonder überhaupt even te kijken of het allemaal wel opgeruimd is en of je misschien nog even moet helpen ;). Dat vind ik pas associaal!

Bellissima_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-10 21:17

zap schreef:
Nou Nou..... we hebben geen personeel om jouw spuug op te ruimen hoor.

Daarbij vind ik het erg associaal om weg te lopen zonder überhaupt even te kijken of het allemaal wel opgeruimd is en of je misschien nog even moet helpen ;). Dat vind ik pas associaal!

juistem.. :=

mimeslosydy

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-10 21:25

Shizzel schreef:
Ik moest afgelopen zaterdag voor het eerst een zaterdag meedraaien (en dus ook mijn eerste kassadag). Verbaas me erover hoe asociaal mensen zijn. := Iemand wilde iets ruilen, en dat kan ik nog niet dus ik heb een collega geroepen. Intussen werd ik uitgescholden voor kankerdit, kankerdat omdat ik maar eens wat moest leren, ik niet achter de kassa moest als ik niet wist wat ik moest doen, dat het zo lang duurde en weet ik het allemaal.. :=

wow dan schrik je toch best wel lijkt mij...

jUstkiimmiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-10 21:26

je hebt toch personeel om dingen op te ruimen.. als jij een pot appelmoes laat vallen komt er toch ook iemand die het opruimd?? En ik heb wel degelijk gekeken.. heb het nog gevraagd maar mevrouw reageerde niet nouja dan niet... totdat we weg wilden lopen...

zap

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-10 21:30

Ik zou me doodschamen als mijn spuug daar nog ligt en ik wegloop, werkelijk waar.

Het personeel is verdorie niet jouw persoonlijke slaafje! Een pot appelmoes laten vallen of even jouw spuug opruimen, dat is nogal wat anders zeg! Daarbij stel ik het ook erg op prijs als mensen zich betrokken voelen als er iets kapot valt en tenminste even aanbieden even te helpen met opruimen, vind ik namelijk niet meer dan normaal.

Daarbij vind ik het erg raar dat je het van de één wel op moet ruimen en van de ander niet. Misschien heeft diegene het wel niet gehoord?

Sorry hoor, maar ik vind jou hierin associaal, maar het is natuurlijk heel makkelijk om die associale cassiere hiervan de schuld te geven!

DeSa

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-10 21:32

Ik zou het ook echt vertikken om de kots van een klant op te gaan ruimen :o

jUstkiimmiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-10 21:35

Dat hoor je mij ok helemaal niet zeggen... en daarbij dit is niet de plek om een discussie te voeren...
het is gewoon allemaal vaag gegaan.. mja op internet uitleggen is altijd lastig omdat mensen het anders interperteren...
Jij mag mij asociaal vinden, iedereen mag mij asociaal vinden. Als ik zelf maar weet hoe het zit.

Cchanny

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-10 21:36

DeSa schreef:

Ik ook.

zap

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-10 21:36

Ik weet niet hoor, jij bent hier diegene die dit op internet zet!

Daarbij zijn dit van die verhalen waar ik heel graag de andere kant van het verhaal hoor :)

Douce

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-10 21:37

Van het weekend had ik klanten.. pfoe
Ze gingen zitten, en ik vroeg: Nou wat kan ik voor u halen :D
Nee nee, we kijken nog even op de kaart.
Dus ik zeg: Maar wat kan ik voor u te drinken halen?
"Neeeeheeeeeeeeeeeee (ook echt zo'n toon zegmaar) wij kijken op de kaart! Daaruit kiezen we drinken"
De vrouw werd pas stiller toen ik zei dat het drinken niet op de kaart stond..
Dat ze dat niet kunnen ruiken snap ik ook maar die toon :n
edit: als een klant bij ons kotst zou ik het van mijn baas toch echt op moeten ruimen.. Die klant kotst toch ook niet voor z'n lol het is al erg genoeg!
Laatst bijgewerkt door Douce op 29-03-10 21:38, in het totaal 1 keer bewerkt

Kyar

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-10 21:38

Vorige week was er eentje die dacht grappig te zijn.
Wilde een ijshoorntje met zonder kaas.

En we hebben tegenwoordig gratis wifi ( de mac )
Waren er mensen die hadden eten besteld, jaaaa en die gratis wifi van de reclame dan ?

Toen heb ik maar ff uitgelegd wat dat nou is

0oSannuho0

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-10 21:39

DeSa schreef:

ik ook hoor :o
Als er een product valt vind ik dat geen probleem om te doen.
Maar spuug van iemand anders gaat me te ver, en daarbij dan moet ik zelf ook overgeven denk