Lydia_ schreef:Pfoe, ts, wat was jou kamer erg!![]()
Heb je ook geen idee waar je hamster is? Stinkt het niet ergens in het ergste geval?
nee ruik niks

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
NessaX schreef:[***] zoiets zeg je niet![]()
Maar waarvoor dient dat groen ding dat ophangt? Kan je dat nergens anders hangen?
cutie_lover schreef:@ Vjestagirl, dat vind ik nog eens een leuke laptop& ja heb hem zelf ook
@TS, Ik vind dat je je kamer mooi hebt opgeruimd!
Heb besloten dat mijn kamer nog wel kan wachten, vergeleken met die van jou ziet die er nog heel netjes uit haha!
Vjestagirl schreef:Gaaf hé. T hele huis is zo, tis super oud, ergens in 1800 gebouwd. Maakt ook dat alle muren scheef zijn (de muur waar mijn raam in zit is ruim 20 cm breder dan de muur waar de deur in zit), de trappen ongelijk zijn en dat t slecht warm te stoken is. Maar het is wel heel erg mooi. Ik ben vooral fan van t mega hoge plafont.
Juul schreef:Vjestagirl schreef:Gaaf hé. T hele huis is zo, tis super oud, ergens in 1800 gebouwd. Maakt ook dat alle muren scheef zijn (de muur waar mijn raam in zit is ruim 20 cm breder dan de muur waar de deur in zit), de trappen ongelijk zijn en dat t slecht warm te stoken is. Maar het is wel heel erg mooi. Ik ben vooral fan van t mega hoge plafont.
Ja precies, ik vind dat echt zo gaaf! Vind dat strakke moderne maar niks. Geef mij maar dat romantische oude.
MelanieB schreef:Yes.Ik heb zojuist ook opgeruimd hoor haha. Heb alleen ff geen 'voor' foto gemaakt want daht dat ik zo klaar zou zijn. Niet dus (2,5 uur bezig geweest dik
)