wat ik verbazend vind na het lezen van alle reacties dat er vanuit de man wordt gekeken.
Reacties als: ik ben vreselijk jaloers, kan het me niet voorstellen dat hij in bed ligt met een ander...
Ooit bij iemand opgekomen dat een vrouw misschien voorstander van de open relatie is, dat zij wel eens een andere man wil...en hoe een man dat zou accepteren?
ben wel benieuwd naar mannelijke bokkers en hoe zij er over denken...verder vind ik de zin: een mens is niet geboren om monogaam te zijn, beetje kort door de bocht...
niet wetenschappelijk bewezen en je kan niet voor iedereen spreken of in een ieders hoofd kijken (zou soms wel fijn zijn)
Verder ben ik van mening dat veel mensen pas aan een open relatie beginnen als het einde van de 'standaard' relatie in zicht is...redmiddelen die soms helpen maar vaker verkeerd uitpakken. Toch begrijp ik dat er stellen zijn die zo lang en gelukkig kunnen leven in een 'open' relatie (deze kijken in mijn ogen niet kritisch naar wat ze hebben of zouden kunnen hebben, misschien gemakszucht?)
Waarschijnlijk komt men toch ooit z'n andere ware tegen...en ja, daar lopen er echt wel meer van rond