Ik heb nog nooit gefileparkeerd, dus geen idee hoe dat moet

Niicole__ daar is dit topic dan wel weer handig voor he

Wel apart dat ik nog nooit heb moeten fileparkeren....

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Annn schreef:Pffff het ging zoo slecht de les
Getsie. volgende keer hopelijk beter
Niicole__ schreef:Is idd ook een idee. Ik heb ook wel eens zelf met dingetjes geoefend. Heb mijn eigen auto al 1,5 jaar voor de deur staan haha. Dus af en toe op een plek gewisseld met mijn vriend, dan kon ik ff oefenen.
En bij je volgende les over de knopjes vragen, en het fileparkeren oefenen.
Met mijn rijlessen doen we alles!
We rijden de routes van de examens.
En we oefenen de handelingen op de plekken waar ze ook gedaan worden met examens.
Echt super hoe mijn instructeur dat doet!
Niicole__ schreef:Annn schreef:Pffff het ging zoo slecht de les
Getsie. volgende keer hopelijk beter
Dat is minder, maar die momenten kun je helaas hebben..![]()
Ondanks ik al 17 lessen ongeveer heb gehad, had ik 2 weken terug een slechte les..
Ik had blaasonsteking, en zat aan de medicijnen..
Volgens de bijsluiter was er geen invloed op je rijvaardigheid...
Maar die week was ik er totaal niet bij..
Kijken ging niet goed, reactie was langzamer, ik reed niet door etc.
Terwijl dat normaal altijd erg goed gaat.. Was echt raar toen
Citaat:Nu is nog niet te zeggen of je praktijkexamen wel of niet doorgaat; dat hangt helemaal van de weerssituatie en de verkeerssituatie in Winschoten af. Op de dag zelf beslissen de examinatoren of een examen wel of niet doorgaat. De verkeerssituatie wordt gedurende de dag regelmatig opnieuw bekeken. Het is dus bijvoorbeeld mogelijk dat de examens 's ochtends niet doorgaan, maar 's middags wel. Vandaag worden er overigens wel examens in Winschoten afgenomen. We raden je dan ook aan nauw contact te houden met je rijschool. Zij staan in contact met het CBR en weten of de examens wel of niet doorgaan. Overigens moet een uitgesteld examen binnen 5 weken worden ingehaald. Je rijschool kan je examen weer opnieuw inplannen in speciaal daarvoor opengezette roosters