Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
annastasia schreef:Citaat:Verkeer in Groningen muurvast door sneeuw
GRONINGEN - Door de sneeuwval en gladheid is het verkeer in en om Groningen een chaos. Op de snelwegen van en naar de stad staat het verkeer vast. Ook op doorgaande wegen in de stad staan de auto's bumper aan bumper.
Verschillende busdiensten van Qbuzz zijn uitgevallen. Qbuzz raadt klanten die nog naar huis willen, aan dat zo snel mogelijk te doen, maar zegt geen garanties te kunnen geven op een terugreis zonder vertraging.
Met name het opvriezen van de gevallen sneeuw kan in de loop van de avond voor meer problemen zorgen.
Rhodos schreef:![]()
Ik ben vanmiddag om 13.15 met trailer en paard uit Vries vertrokken richting Gieten - Vlagtwedde - Bourtange en was om 17.00 weer terug in Vries. Heb wel sneeuw gehad onderweg maar het was absoluut niet glad.. Ben helemaal verbaasd dit bericht te lezen..
Brittol schreef:Rhodos schreef:![]()
Ik ben vanmiddag om 13.15 met trailer en paard uit Vries vertrokken richting Gieten - Vlagtwedde - Bourtange en was om 17.00 weer terug in Vries. Heb wel sneeuw gehad onderweg maar het was absoluut niet glad.. Ben helemaal verbaasd dit bericht te lezen..
Ik kwam vanmiddag inderdaad ook van Haren, was helemaal niet glad.
Ga nu naar Vries toe, dus ben benieuwd hoe dat dan gaat, maar volgensmij gaat het allemaal prima?
Citaat:Op de A7 staat een aaneengesloten file van Leek tot aan Hoogezand.
Somebitch schreef:Hmm 24 uur dat is morgen avond dan?
Brittol schreef:Rhodos schreef:![]()
Ik kwam vanmiddag inderdaad ook van Haren, was helemaal niet glad.
Ga nu naar Vries toe, dus ben benieuwd hoe dat dan gaat, maar volgensmij gaat het allemaal prima?