Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Marilla schreef:Ja dat heb ik dus ook. En ook al zijn we te ziek om bijpassend werk te vinden (Ik heb cvs), wilt nog niet zeggen dat we de dagen makkelijk door kunnen komen
Marilla schreef:Nou, ik hoor vooral vaak 'Dan moet je maar vroeger naar bed gaan'
nowornever schreef:Marilla schreef:Nou, ik hoor vooral vaak 'Dan moet je maar vroeger naar bed gaan'
Het is ook een stuk onwetendheid bij mensen. Ik dacht ook altijd zo, wat zeuren ze nou. Maar sinds ik heb gezien bij dierbaren waarbij je de ziekte niet kon zien maar wel aanwezig was, dat het zoveel doet met iemand. En dat ze wel willen maar niet kunnen.
bikkellove schreef:Ik kwam per ongeluk in dit topic terecht, wil iedereen veel sterkte ( is dat het goede woord) wensen. Als iemand zin heeft in een werkvakantie, kom maar op woon op een boerderij in duitsland met 6 paarden, dus genoeg te doen.... op het moment zitten we alleen met een pak sneeuw waardoor rijden niet mogelijk is.
bikkellove schreef:Shilady, een werkvakantie is helaas niet betaald, met 6 paarden ben ik niet zo rijk dat ik dat kan doen ha ha. Ik bedoelde meer voor wie er een week of meer eens uit wilt, en dan hier mee helpt. Is ook een hele mooie omgeving voor de natuurliefhebbers, en hebben ook 3 honden die graag mee gaan op een wandeling.
Lotus83, eigenlijk triest dat je je eigen leven niet meer zo kan indelen lijkt mij.
ikdoemaarwat schreef:quarterH schreef:ik moet dus echt schrijven op advertentie dan telt t pas... zo raar he dat het bij iedereen anders is
ik heb geen sollicitatieplicht
en bij iedereen is het denk ik anders omdat de situatie ook anders is ....(vermoed ik zo )
KoudbloedKim schreef:Ooit eraan gedacht dat je ook én ziek én werkloos kunt zijn, zoals mij?
Cowgirl schreef:KoudbloedKim schreef:Ooit eraan gedacht dat je ook én ziek én werkloos kunt zijn, zoals mij?
Idem hier...dat heb ik dus ook gehad.
En dan is het nog lastiger om weer aan het werk te komen. .