Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
oorklep schreef:Ik probeer voor elke dag een ander costuum, zijn die van jullie ook altijd zo goor of ligt dat aan mij?
Ik gebruik mijn hippie-pak ook nog een keer en mijn Egyptische keizerin (ofzo).
En! Ik ga nog een dag als Barry van New Kids (heel fout!) met een broodje warm vlees & een bounty natuurlijk
Dan kan ik ze s'middags weer aan. L_iek schreef:Mijn pakken zijn ook vies, maar ik was ze snacht'sDan kan ik ze s'middags weer aan.

Le_onie schreef:Ik heb mijn pakje ook binnen, en hij is KORT!
Jeetje, mijn kont komt er echt onderuit. Op de foto is hij een stuk langer![]()
Natuurlijk op te lossen om er legging onder te doen, maar dat vind ik zo lelijk dus zit er een beetje over te denken om m terug te sturen !
Le_onie schreef:Ja daar zat ik ook al over te denken, maar dat zie je zo zitten denk ik ? Of ik stuur m gewoon terug, want ik heb een ander gaaf pakje gezien!![]()
Ook gaaf he!?
Trouwens ook een hele goede site; http://www.carnavalpakjes.nl

lisaa92 schreef:Eindhoven is leuk! Zaterdag wel echt heel druk dus dan ga ik naar Son toe, maar de andere dagen zeker heel gezellig
Het maakt niet veel uit wat je met carnaval aan doet, er is (bijna) altijd wel iemand met hetzelfde pakje/kostuum of iets wat er op lijkt, of je moet echt heeeel origineel zijn
mii_jessy schreef:Kelly0708 schreef:nou ik ga de 5de,de 7de de 8ste en dan de gewone carnaval.
hahaha en dan weer een jaar uitrusten!
Oh zo, ik dacht al hoe ga je dat in godsnaam volhouden
Zit er hier ook iemand bij een carnavalsgroep?
Mijn vriend (en ik dus ook) zitten bij c.v. de Zandbieters in Harreveld.