Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Cassidy schreef:Velletje naar voren. Is ook hygienischer. Zo heeft de wc rol minimaal contact met de wand. Het papier is redelijk steriel, op de wand zitten meer bacterien dan op de rol. Misschien wel handig om dat een keertje aan je vriend te vertellen?
Sterre schreef:Cassidy schreef:Velletje naar voren. Is ook hygienischer. Zo heeft de wc rol minimaal contact met de wand. Het papier is redelijk steriel, op de wand zitten meer bacterien dan op de rol. Misschien wel handig om dat een keertje aan je vriend te vertellen?
Het maakt uit hygiene oogpunt geen ene malle moer uit of het velletje naar voren of naar achteren hangt; de oppervlakte van het papier tegen de muur blijft hetzelfde!
Als ik er aan denk, hang ik het velletje naar voren, gewoon omdat het makkelijker van de rol afpakt, maar ik denk er meestal niet bij na hoe ik ´em ophang, dus de ene keer hangt ´ie zus en de ander keer zo
.
Het gebeurd trouwens ook regelmatig dat mijn huisgenoten de rol niet ophangen, maar gewoon op de verwarming zetten.