_nicolle_ schreef:Babsiej schreef:Heb de zondagskrant al binnen ....![]()
Kan je die in dit geval niet gewoon op zondag lopenEn straks nog komen bietsen ook he, kaartje zat er niet bij
ik loop ook de zondagskrant, maar die was nou al binnen vanwege de feestdagen. Dat doen ze altijd met feestdagen, en op zondag krijg je van anderen weer het commentaar dat hij te laat is.. Ja dat is echt waar, als ik de zondagskrant op zondag bezorg is hij te laat. Gelukkig is zondagochtend de laatste keer dat ik de krant bezorg, werk nu als vakkenvullerSamen met een vriendin loop ik ook nog de westervoortpost en met zijn tweeen hebben we 387 euro opgehaald
Veel mensen konden er wel om lachen, wij met kerstmuts op, en dan begon zij: 'de westervoorpost' ik: 'en de zondagskrant' samen: 'en wij! wensen u prettige kerstdagen en een gelukkig nieuwjaar!
'
Tja en dat je ook salaris krijgt, dat klopt. Ik weet eigenlijk ook niet wie het heeft verzonnen..
Dat ze hem al aan de bezorgers geven is best logisch die gaan ze niet op zondag rondbrengen bij iedereen. Ik vind echter dat de bezorgers ze gewoon voor 12 uur zondagmiddag moeten bezorgen. Toen ik ze zelf nog liep mocht het op zaterdag na winkelsluitingstijd of voor zondagmiddag 12 uur. Maar ja tegenwoordig zijn alle eisen teveel.. 1 van de redenen dus ook dat ik niets geef.

Veel mensen konden er wel om lachen, wij met kerstmuts op, en dan begon zij: 'de westervoorpost' ik: 'en de zondagskrant' samen: 'en wij! wensen u prettige kerstdagen en een gelukkig nieuwjaar!