'Jonge' Tienertjes?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Poiuytrewq

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-09 19:16

Dan zeg je 'ik vind mij mooi'
:D

Er zijn altijd anderen die dat niet vinden blijkt maar weer. Das bij iedereen

Ik vind mijzelf ook prachtig mhihii

Konstantine

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-09 19:16

Nies_ schreef:
Mooi kun je niet zijn, wat mooi is is per persoon verschillend, zeggen dat je mooi bent is dus vrij arrogant, dat je jezelf mooi vind is heel wat anders, dat is alleen maar goed.

+:)+ :j

Fenna_s

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-09 19:17

Shanna schreef:
Walgelijk vind ik het, ik snap het ook niet en vind het overdreven gedrag. Ondanks dat ik zelf nooit een modetutje op hoge hakje's was met de haren gestyled en lagen make-up, was ik toch altijd het mooiste meisje van de klas, en ik hoorde ook bij de mooiste meisjes van de school. Dat omdat ik van nature mooi was, ik was niet van dat overdreven gedoe en toch werd ik graag bekeken haha!
Bij mij kwam het make-uppen pas bij het examenjaar/ MBO. Maar nu nog ga ik zonder moeite ake-uploos de deur uit hoor! Als mn haar niet zit, jammer dan dan doe ik wel een muts op :+

Sorry dat ik nog reageer..
maar jou kwam ik ook tegen in een ander topic. Hoe zat het ookalweer..
dit is wat je zelf gezegd hebt:
'Alleen.. Alleen en verdwaald in mijn eigen wereld. Zo voel ik mij de laatste tijd.
Ik probeer de weg te vinden maar ik dwaal alleen maar verder.
Ik probeer mensen toe te laten maar ze willen niet naar binnen komen. En zij die het proberen laat ik niet toe in mijn wereld.
Dus ik blijf achter. Alleen. In mijn eigen verdomd vervelende wereld. Die ik wel veranderen wil maar ik weet niet hoe.
Ik ben verdwaald en niemand kan me helpen'
En even later:
'Zoveel vrienden heb ik niet, en de weinigen die ik heb val ik er onbewust toch wel mee lastig omdat ze zich zorgen maken.. Ze kennen het topic ook (staat ook op een blog op hyves) maar ik zal het toch echt zelf moeten oplossen..'
en dat voor het mooiste meisje van de klas, die graag bekeken werd?
Vind het wel vreemd hoor. :o

Leslie90

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-09 19:19

Shanna schreef:
Dank u allen zeer.
Dit is mij ook al via PB medegedeeld, dus laten we het hier in het topic gewoon on-topic houden alstublieft?

Je hebt arrogantie en je hebt arrogantie, je hebt mooi en je hebt mooi.
Mijn woordgebruik mag dan misschien arrogant overkomen, mijn houding is niet arrogant, die van Aladinnetje des te meer.
Ik ben mooi. Misschien niet like la barbie-make up pop, maar van ik ben zekers niet lelijk. Dus ja, IK ben mooi.

:') :)) ..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-09 19:27

Shanna schreef:
Dank u allen zeer.
Dit is mij ook al via PB medegedeeld, dus laten we het hier in het topic gewoon on-topic houden alstublieft?

Je hebt arrogantie en je hebt arrogantie, je hebt mooi en je hebt mooi.
Mijn woordgebruik mag dan misschien arrogant overkomen, mijn houding is niet arrogant, die van Aladinnetje des te meer.
Ik ben mooi. Misschien niet like la barbie-make up pop, maar van ik ben zekers niet lelijk. Dus ja, IK ben mooi.

_O-

Colaaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-09 19:50

bij mij op school ook 2de klassers.

dikke mascara op,haar gestijlt. denk ik echt zo O MY GOD HOE OUD BEN JE .

op hyves ook

hvj
ntb
wjz

doe toch eens gewoon !

Anoniem

Re: 'Jonge' Tienertjes?

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-09 19:55

Laatst op school ook. Komen 2 van die kleine bruggertjes aan, met zware make-up en op hoge hakken en heel arrogant kijken :') En kon toen het niet laten om tegen mijn vriendin te zeggen: He, moet je die barbiebruggertjes eens zien _O- het gevolg dat ik en me vriendin in de slappe lach lagen En toen keken ze boos naar ons :') riepen ze ook nog eens heel brutaal van: We zijn gelukkig niet lelijk als jullie en toen riep me vriendin weer van: Mhua wij krijgen zonder make-up al aandacht genoeg van jongens :') Niet dat zij arrogant is hoor ;)

Davinia_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-09 21:30

Nies_ schreef:
Mooi kun je niet zijn, wat mooi is is per persoon verschillend, zeggen dat je mooi bent is dus vrij arrogant, dat je jezelf mooi vind is heel wat anders, dat is alleen maar goed.

Helemaal mee eens! Je kan jezelf mooi vinden, maar dat wil niet automatisch zeggen dat anderen dat ook vinden. Kan me niet indenken dat iedereen hetzelfde mooi vind. Smaken verschillen. Wat ik mooi vind, vind een ander weer lelijk.

ietjelover

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-09 21:48

mee eens

De ene kiest voor emo de andere voor een modetut

Siets

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-09 01:00

Poeh Shanna, jij krijgt het nog moeilijk, als je jezelf zo ontzettend hoog hebt zitten. Want ik krijg een beetje de indruk dat je jezelf boven anderen plaatst door je houding, en dat is nou niet echt heel fijn voor de toekomst zeg maar...

En het valt me op dat er hier júist gereageerd wordt door de 11 t/m 15 jarigen, over wie dit topic eigenlijk gaat. En dat dit allemaal heel hard roepen dat ze zelf absoluut niet zo zijn als dat er geschetst wordt in de beginpost. Wel typisch :+

Vanilla02

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-09 01:53

suus_ schreef:
Haha ja okee maar het is wel erg respectloos en onbeschoft om iemand persoonlijk te beledigen
En daarnaast heeft ze nog meer mensen op een rare manier duidelijk gemaakt dat ze dik en lelijk zijn, en zo iets doet ze nu ook. Lijkt me niet helemaal de bedoeling :+

nou respectloos en onbeschoft, ik was misschien wat hard idd sorry dan bij deze maar ben gewoon eerlijk. en ik vind jou nu ook erg onbeschoft zoals jij me hier aanvalt maar goed..

Poiuytrewq

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-09 10:14

Je blijft maar doorgaan he
Eerst zeg je sorry en daarna doe je weer hetzelfde.. nee jou val ik niet aan ik vind het gewoon niet normaal :+
Ik ben gewoon eerlijk (maar formuleer het anders;))

Tjaldur

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-09 11:24

Wat betekent ntb??

Kinderen van een jaar of 11/12 willen gewoon graag volwassen zijn. Das hip! Geef seksuele voorlichting in groep 8. Niet dat dat nodig is. Meestal zitten ze er een beetje verveeld bij en heb soms het idee dat ze míj nog wat kunnen leren ;)

Maar idd op hyves valt het me ook op. Onder elk bericht staat standaard: hou zoveel van jou, je bent mn allerliefste dushi en wil je nooit meer kwijt. Maar dan in die msn-taal die ik niet snap. Nouja, het is in ieder geval vredelievend zullen we maar zeggen.

Vanilla02

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-09 12:34

maar weer even ontopic.
ik zie het ook in mijn omgeving, de meiden die ik ken zien er op hun dertiende volwassener uit, ze komen volwassener over, maar ze spreken niet in msntaal met chatten. ze zijn druk met hun school en hockey. er zijn ook meiden die blowen, met jongens bezig zijn, uitgaan.
en kinderen kleden zich niet meer als kinderen maar lopen met skinnys, uggs, enz. :)
denk dat t ook komt doordat kinderen jonger volwassener worden, tegenwoordig hebben kinderen een hip mobieltje, internet. :)
ze zeggen idd wel van ''ik hou zoveel van jou'', en anderen; ''wij zijn nooit te breken''..
vind het wel schattig eigenlijk. :)

Colaaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-09 12:50

Tjaldur schreef:
Wat betekent ntb??

Kinderen van een jaar of 11/12 willen gewoon graag volwassen zijn. Das hip! Geef seksuele voorlichting in groep 8. Niet dat dat nodig is. Meestal zitten ze er een beetje verveeld bij en heb soms het idee dat ze míj nog wat kunnen leren ;)

Maar idd op hyves valt het me ook op. Onder elk bericht staat standaard: hou zoveel van jou, je bent mn allerliefste dushi en wil je nooit meer kwijt. Maar dan in die msn-taal die ik niet snap. Nouja, het is in ieder geval vredelievend zullen we maar zeggen.

ntb betekend:Niet Te Breken

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-09 17:25

fenna1995 schreef:
Shanna schreef:
Walgelijk vind ik het, ik snap het ook niet en vind het overdreven gedrag. Ondanks dat ik zelf nooit een modetutje op hoge hakje's was met de haren gestyled en lagen make-up, was ik toch altijd het mooiste meisje van de klas, en ik hoorde ook bij de mooiste meisjes van de school. Dat omdat ik van nature mooi was, ik was niet van dat overdreven gedoe en toch werd ik graag bekeken haha!
Bij mij kwam het make-uppen pas bij het examenjaar/ MBO. Maar nu nog ga ik zonder moeite ake-uploos de deur uit hoor! Als mn haar niet zit, jammer dan dan doe ik wel een muts op :+

Sorry dat ik nog reageer..
maar jou kwam ik ook tegen in een ander topic. Hoe zat het ookalweer..
dit is wat je zelf gezegd hebt:
'Alleen.. Alleen en verdwaald in mijn eigen wereld. Zo voel ik mij de laatste tijd.
Ik probeer de weg te vinden maar ik dwaal alleen maar verder.
Ik probeer mensen toe te laten maar ze willen niet naar binnen komen. En zij die het proberen laat ik niet toe in mijn wereld.
Dus ik blijf achter. Alleen. In mijn eigen verdomd vervelende wereld. Die ik wel veranderen wil maar ik weet niet hoe.
Ik ben verdwaald en niemand kan me helpen'
En even later:
'Zoveel vrienden heb ik niet, en de weinigen die ik heb val ik er onbewust toch wel mee lastig omdat ze zich zorgen maken.. Ze kennen het topic ook (staat ook op een blog op hyves) maar ik zal het toch echt zelf moeten oplossen..'
en dat voor het mooiste meisje van de klas, die graag bekeken werd?
Vind het wel vreemd hoor. :o

Wat is daar vreemd aan? Met mijn uiterlijk is niks mis, maar een mooi uiterlijk staat niet gelijk aan gelukkig zijn..?

Barbabientje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-09 17:32

Go Shanna!

Ik zeg nou niet dat ik heel knap ben ofzo, maar vind mezelf zeker niet lelijk.. Dus ook ik zeg ja ik ben mooi...
En iedereen is op zijn eigen manier mooi en ik vind mijn manier van mezelf zijn mooi. Hoppa of ben ik nu ook opeens arrogant?

En het lijkt mij inderdaad niet dat de mooiste mensen ook heel gelukkig zijn...

Moiryn

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-09 17:35

Dat je jezelf mooi vindt is niks mee, maar om nou te verkondigen dat je een van de mooiste meisjes van school was komt nogal arrogant over.

Zo vind ik maar weinig mensen mooi, en de meeste mensen waar anderen over zeggen dat zij zo knap is, vind ik dus totaal niet knap. Niet iedereen vindt hetzelfde mooi.

_Yasmine_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-09 17:36

@ fenna1995
wat een rot reactie, je hebt geen idee hoe haar leven is dus hoe kán je zo een uitspraak doen, dat kan alleen als je wat meer over haar weet. wie zegt dat het niet kan? blijkbaar toch, waarom zou je haar niet gewoon geloven?
als zij zich knap vind prima toch?

de rest trouwens ook, inmiddels is het wel bekend wat jullie van haar vinden , niet?

ik durf ook te zeggen dat ik 1 van de knapste ben van de klas :)
daar sta ik compleet achter.

ik merk ook dat jonge meiden zich anders gedragen dan wanneer ik in de eerste zat. toen had ik alleen mascara op. wanneer ik nu naar bruggers kijk is dat echt wat meer. en natuurlijk er zitten uitzonderingen tussen. prima toch. lekker laten gaan die kids :j

Manonn_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-09 17:42

Ik zit nu in de 3e en ik heb elke dag make-up op. Soms veel, soms alleen mascara.
Maar bij op school mogen sinds dit jaar de onderbouw niet meer roken alleen de bovenbouw.
Maar als ze van het plein af zijn steken ze gewoon een sigaret op.
Een vriendin van mij had het op de 11e al gedaan, ze heeft meer van die vrienden maar ik vind het maar raar.

_Yasmine_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-09 17:43

11e :oo dat zou betekenen dat mijn zusje het zou kunnen doen.,
had dat meisje geen andere problemen?

erg offtopic, I know

Renee__

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-09 17:47

:n Dude iedereen is mooi. Zeggen dat je tevreden bent of dat je het mooiste (en populair) meisje van de klas is toch heel verschil. Maargoed gelukkig ben je blij met jezelf.
Ik ook namelijk.

En ik vind het niet meer dan logisch dat je mag pas roken op school vanaf de bovenbouw, dat is hier niet anders?

Emilio_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-09 17:48

Renee__ schreef:
:n Dude iedereen is mooi. Zeggen dat je tevreden bent of dat je het mooiste (en populair) meisje van de klas is toch heel verschil. Maargoed gelukkig ben je blij met jezelf.
Ik ook namelijk.

En ik vind het niet meer dan logisch dat je mag pas roken op school vanaf de bovenbouw, dat is hier niet anders?

Hier is dat inderdaad ook zo..

_Yasmine_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-09 17:50

bij ons mag je in de onderbouw gewoon roken, als het maar buiten is :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-09 17:50

Renee__ schreef:
Ik ook namelijk.

Er zit een verschil tussen mooi en populair. Ik was mooi, ik wist het het werd me verteld. Ik was daarintegen niet populair maar mijn uiterlijk was toch wel erg favoriet bij het mannelijk geslacht van mijn scholen! Ik moet toegeven, ik kom van scholen af waar meer mannen dan vrouwen zaten, dus ik had weinig ''concurrentie''.