Er zijn altijd anderen die dat niet vinden blijkt maar weer. Das bij iedereen
Ik vind mijzelf ook prachtig mhihii
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Shanna schreef:Walgelijk vind ik het, ik snap het ook niet en vind het overdreven gedrag. Ondanks dat ik zelf nooit een modetutje op hoge hakje's was met de haren gestyled en lagen make-up, was ik toch altijd het mooiste meisje van de klas, en ik hoorde ook bij de mooiste meisjes van de school. Dat omdat ik van nature mooi was, ik was niet van dat overdreven gedoe en toch werd ik graag bekeken haha!
Bij mij kwam het make-uppen pas bij het examenjaar/ MBO. Maar nu nog ga ik zonder moeite ake-uploos de deur uit hoor! Als mn haar niet zit, jammer dan dan doe ik wel een muts op
Shanna schreef:Dank u allen zeer.
Dit is mij ook al via PB medegedeeld, dus laten we het hier in het topic gewoon on-topic houden alstublieft?
Je hebt arrogantie en je hebt arrogantie, je hebt mooi en je hebt mooi.
Mijn woordgebruik mag dan misschien arrogant overkomen, mijn houding is niet arrogant, die van Aladinnetje des te meer.
Ik ben mooi. Misschien niet like la barbie-make up pop, maar van ik ben zekers niet lelijk. Dus ja, IK ben mooi.
Shanna schreef:Dank u allen zeer.
Dit is mij ook al via PB medegedeeld, dus laten we het hier in het topic gewoon on-topic houden alstublieft?
Je hebt arrogantie en je hebt arrogantie, je hebt mooi en je hebt mooi.
Mijn woordgebruik mag dan misschien arrogant overkomen, mijn houding is niet arrogant, die van Aladinnetje des te meer.
Ik ben mooi. Misschien niet like la barbie-make up pop, maar van ik ben zekers niet lelijk. Dus ja, IK ben mooi.
Nies_ schreef:Mooi kun je niet zijn, wat mooi is is per persoon verschillend, zeggen dat je mooi bent is dus vrij arrogant, dat je jezelf mooi vind is heel wat anders, dat is alleen maar goed.
suus_ schreef:Haha ja okee maar het is wel erg respectloos en onbeschoft om iemand persoonlijk te beledigen
En daarnaast heeft ze nog meer mensen op een rare manier duidelijk gemaakt dat ze dik en lelijk zijn, en zo iets doet ze nu ook. Lijkt me niet helemaal de bedoeling
Tjaldur schreef:Wat betekent ntb??
Kinderen van een jaar of 11/12 willen gewoon graag volwassen zijn. Das hip! Geef seksuele voorlichting in groep 8. Niet dat dat nodig is. Meestal zitten ze er een beetje verveeld bij en heb soms het idee dat ze míj nog wat kunnen leren![]()
Maar idd op hyves valt het me ook op. Onder elk bericht staat standaard: hou zoveel van jou, je bent mn allerliefste dushi en wil je nooit meer kwijt. Maar dan in die msn-taal die ik niet snap. Nouja, het is in ieder geval vredelievend zullen we maar zeggen.
fenna1995 schreef:Shanna schreef:Walgelijk vind ik het, ik snap het ook niet en vind het overdreven gedrag. Ondanks dat ik zelf nooit een modetutje op hoge hakje's was met de haren gestyled en lagen make-up, was ik toch altijd het mooiste meisje van de klas, en ik hoorde ook bij de mooiste meisjes van de school. Dat omdat ik van nature mooi was, ik was niet van dat overdreven gedoe en toch werd ik graag bekeken haha!
Bij mij kwam het make-uppen pas bij het examenjaar/ MBO. Maar nu nog ga ik zonder moeite ake-uploos de deur uit hoor! Als mn haar niet zit, jammer dan dan doe ik wel een muts op
Sorry dat ik nog reageer..
maar jou kwam ik ook tegen in een ander topic. Hoe zat het ookalweer..
dit is wat je zelf gezegd hebt:
'Alleen.. Alleen en verdwaald in mijn eigen wereld. Zo voel ik mij de laatste tijd.
Ik probeer de weg te vinden maar ik dwaal alleen maar verder.
Ik probeer mensen toe te laten maar ze willen niet naar binnen komen. En zij die het proberen laat ik niet toe in mijn wereld.
Dus ik blijf achter. Alleen. In mijn eigen verdomd vervelende wereld. Die ik wel veranderen wil maar ik weet niet hoe.
Ik ben verdwaald en niemand kan me helpen'
En even later:
'Zoveel vrienden heb ik niet, en de weinigen die ik heb val ik er onbewust toch wel mee lastig omdat ze zich zorgen maken.. Ze kennen het topic ook (staat ook op een blog op hyves) maar ik zal het toch echt zelf moeten oplossen..'
en dat voor het mooiste meisje van de klas, die graag bekeken werd?
Vind het wel vreemd hoor.
Renee__ schreef:Dude iedereen is mooi. Zeggen dat je tevreden bent of dat je het mooiste (en populair) meisje van de klas is toch heel verschil. Maargoed gelukkig ben je blij met jezelf.
Ik ook namelijk.
En ik vind het niet meer dan logisch dat je mag pas roken op school vanaf de bovenbouw, dat is hier niet anders?
Renee__ schreef:Dude iedereen is mooi. Zeggen dat je tevreden bent of dat je het mooiste (en populair) meisje van de klas is toch heel verschil. Maargoed gelukkig ben je blij met jezelf.
Ik ook namelijk.
En ik vind het niet meer dan logisch dat je mag pas roken op school vanaf de bovenbouw, dat is hier niet anders?