Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Natuurlijk kan ik nog niet 100% zeker zijn dat dit wél de waarheid is maar ik ga er tot nu toe wel vanuit, bovendien heb ik haar gegevens en kan ik haar bellen, wat ik ook zeker ga doen. Dit verhaal klinkt iig een stuk geloofwaardiger dan het vorige slappe smoesje. 
't Is geluk dat ik nog niet naar de politie was gestapt (wat ik nu ook niet ga doen, ik ga eerst haar bellen deze week) en ik hoop zo dat de boel is opgelost. 
melaniepk schreef:Verder moet ik wel bekennen dat ik je ook geen 17 had geschat hoormaar goed, sommige 17 jarigen zien dat als een compliment
en vaak ligt het er ook aan hoe de foto genomen is etc
Edit, Wauw net even je profiel bekeken, maar je hebt ook wel prachtige foto's erin staan hoorwie heeft die geschoten ? die mag mij ook wel is op de foto komen zetten
) maar doorgaan voor iemand van 33... dat gaat wel heel ver. 

jilleroo schreef:tsja of haar verhaal nou waar is of niet, punt blijft dat ze zomaar jouw foto heeft gebruikt zonder het te vragen. Kun je wel een zielig verhaal ophangen maar dan nog..
Ze weet nu toch wie er achter zat en waarom? Punt.
)
Eerst maar kijken in hoeverre dit verhaal wel waar is, ik hoop echt dat dat zo is, en ik ga gewoon even bellen en dan hoop ik dat de zaak zo afgedaan is.
Ik hoop dat alles nu is opgelost. Alleen nog even kijken of ik achter die andere site aan kan die mijn foto heeft gebruikt...
Dan geeft Google bij alle zoekopdrachten sneller die resultaten van sites die tussen jouw cookies staan.
Viel me direct op