Het Rijles & Afrijstress topic [5]

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

magic_lover

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-09 11:59

GESLAAGD!! :):)
Pff hele opluchting :P vanmorgen nog 2 oefenexamens gedaan voor die tijd, dat ging toch prut.. :+

Maar had 3 fout, op Gevarenherkenning 2.
Morgen om 4 uur weer rijles, dus dan zal ik ook wel wat meer een idee hebben wanneer ik mag afrijden :D

Julia

Re: Het Rijles & Afrijstress topic [5]

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-09 12:00

Gefeliciteerd Magic_lover! :)

Annn

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-09 12:03

Gevaarherkenning 2 fout :oo
Daar heb ik net aan 12 of te veel fout voor meestal :')

Super, gefeliciteerd :D

Julia

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-09 12:04

Zoveel Ann? Maar jij hebt je theorie toch al, of ben ik nu in de war?

magic_lover

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-09 12:05

dankje! vond het dit keer ook niet zo moeilijk, maargoed dat zei ik de vorige keer ook dus heb me nu maar wijselijk stilgehouden tijdens het wachten O:) :D

Gv had ik vorige keer ook 2 fout, had dit keer wel meer verwacht want tijdens de oefenexamens wou dat allemaal niet zo best ineens, maar blijkbaar ging het wel goed :+

Helderder

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-09 12:06

Gefeliciteerd Magic_lover!

@Elessar, ben jij nog aan het lessen? Want jij mocht toch super snel afrijden van je instructeur toen je begon? Of ben ik in de war...

Annn

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-09 12:06

Elessar schreef:
Zoveel Ann? Maar jij hebt je theorie toch al, of ben ik nu in de war?

Nee 3 december, ik vind gevaarherkenning echt raar :=

Julia

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-09 12:09

Paula schreef:
Gefeliciteerd Magic_lover!

@Elessar, ben jij nog aan het lessen? Want jij mocht toch super snel afrijden van je instructeur toen je begon? Of ben ik in de war...

Klopt, had een pakket van 20 lessen van 50 minuten. Alleen had bij die 20 lessen mijn theorie nog niet. De eerste keer gezakt voor theorie, dus moest een tijdje wachten op tweede theorie examen. Daarna tussentijdse toets aangevraagd, maar hier moest ik ook nog een aantal weken op wachten. Vervolgens is mijn instructeur weg bij de rijschool, krijg ik een andere en nu weer een andere. Niet echt ideaal voor mij, maar goed. Volgende maand afrijden, heb dan 30 lessen gehad.

magic_lover

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-09 12:13

jeetje wat een gedoe ja allemaal elessar! als dan iets tegen zit zit gelijk ook veel tegen. :=

Helderder

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-09 12:15

Zo, nee dan schiet het niet op... Wel jammer zeg...

Julia

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-09 12:22

Inderdaad erg jammer, maar heb nu wel een fijnere instructeur, vind ik. De vorige klikte erg goed, maar daar kletste ik altijd zo fanatiek mee dat er niet echt aandacht werd besteed aan mijn rijden. Nu klikt het ook erg goed en wordt er wel leuk gepraat, maar gaat de aandacht wel uit naar mijn rijden. Ben ook een stukkie rustiger achter het stuur. :)

Mano88

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-09 12:35

@magic_lover: gefeliciteerd! op naar het praktijk examen! :D

@Elessar: ook balen, dat wisselen van instructeur..! ik denk dat ik dat ook niet zo prettig zou vinden... :n

Zijn er hier eigenlijk meer mensen die ouder zijn dan 18, die bezig zijn met lessen? ik ben nu 21 en heb het in het begin steeds uitgesteld omdat ik het toch een beetje eng vond :o daarna kocht ik een paard en was het geld er niet voor. Dus ik ben eigenlijk benieuwd of ik nu de enige niet 18-jarige hier ben? :)

Julia

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-09 12:55

Joke20 en Blond zijn allebei ouder dan 20 jaar.

_Emma_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-09 13:30

Goed zo magic_lover! :D

Zooo ik heb net voor het eerst in mijn moeders auto gereden :D wel vervelend hoor zo'n moeder er naast, ze denkt het altijd beter te weten! En ik rij nu gewoon zoals ik in mijn lessen heb geleerd, dus ik kijk nog lekker in mijn dode hoek als ik de snelweg af ga, want van de examinator bij mijn TTT moest dat :P maar mijn moeder zegt dat ik overdreven rij haha. Maar liever overdreven dan onveilig vind ik. Het ging best goed!

Maar wat een wind zeg, jeetje :=

Jodym

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-09 13:49

ho alweer een nieuw topic XD

haha ik mag 9-12 afrijden voor de 1e keer :)
heb donderdag 'proefexamen' bij een andere instructeur dan bij degene die ik meestal rij

Zwartwitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-09 14:05

Loesje, ik ben maar liefst 26 ;)
Ik had al 8 jaar mijn rijbewijs kunnen hebben, maar heb het vrijwel nooit nodig gehad (behalve eigenlijk als ik trektochten begeleid, dan is het onhandig dat ik de bagage en het eten niet rond kan brengen), ik heb altijd OV gehad en heb dus alles met de trein gedaan. Maar nu heb ik geen OV meer en hebben we zelf een auto, dus dan vind ik het wel een heel fijn idee als ik daar ook in zou kunnen rijden. En wie weet wat voor baan ik over een tijdje krijg, en hoe ver weg dat is.

Mano88

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-09 14:11

ik kreeg altijd hele uiteenlopende reacties als ze hoorden dat ik 18, 19, 20 en nu 21 ben en geen rijbewijs heb :+ alsof het allemaal zo vanzelfsprekend is! ik vind het toch wel zo'n duur grapje.. -O-

Zwartwitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-09 14:15

Inderdaad. De broer van mijn rijinstructeur kon er met zijn hoofd niet bij dat ik al 8 jaar lang achter het stuur had kunnen zitten. Maar zo zie ik het niet; ik heb 8 jaar onnodig brandstofverbruik bespaard, goed voor het milieu en voor je portemonnee als je toch gratis met de trein kan :)*

Mano88

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-09 14:26

ik kon het al die jaren fietsend of met de brommer af :) nu woon ik in een nieuw huisje, en paard staat iets verder weg, dus daarvoor zou ik 's avonds de auto van mijn vriend mogen gebruiken. Naar mn werk kan ik het nog gewoon fietsend af, blijf ik ook lekker doen :)

Marietje1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-09 15:56

Zwartwitje schreef:
Inderdaad. De broer van mijn rijinstructeur kon er met zijn hoofd niet bij dat ik al 8 jaar lang achter het stuur had kunnen zitten. Maar zo zie ik het niet; ik heb 8 jaar onnodig brandstofverbruik bespaard, goed voor het milieu en voor je portemonnee als je toch gratis met de trein kan :)*

Ben het met je eens hoor. Een rijbewijs is handig en ik ben ook heel blij dat ik hem heb, maar heb een ov kaart en voor school reis ik dan ook met de bus en de trein. Met de auto is dit veel te duur en sta je vaak in de file. Ik heb nu 3 weken me rijbewijs maar denk dat ik sinds ik geslaagd ben nog maar 5 keer gereden heb.

Miriam91

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-09 16:12

Marijuhhhhh schreef:
Zwartwitje schreef:

Ben het met je eens hoor. Een rijbewijs is handig en ik ben ook heel blij dat ik hem heb, maar heb een ov kaart en voor school reis ik dan ook met de bus en de trein. Met de auto is dit veel te duur en sta je vaak in de file. Ik heb nu 3 weken me rijbewijs maar denk dat ik sinds ik geslaagd ben nog maar 5 keer gereden heb.

Ik denk dat ik dan elke dag even in de auto zit. Even lekker touren :Y)

sjaslique

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-09 16:14

Ach wat maakt het uit hoe oud je bent als je je rijbewijs haalt, wees eerlijk het is geen kattenpies, maar een dure aangelegenheid. Ik ben 23 en ook nu pas begonnen, puur vanwege het geld.

SuperLiesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-09 16:36

Magic_lover gefeliciteerd!!

Ik heb vandaag mijn 24e rijles gehad :P Net aan mijn instructrice doorgegeven wanneer ik zou kunnen afrijden in januari, dus binnenkort gaat ze wss een datum plannen.. spannend!!

nientje78

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-09 17:35

Doen jullie ook aan peptalk.....begin hem behoorlijk te knijpen nu :o

Instructeur staat morgenochtend om 7 uur al op de stoep >;)
Heeftie mazzel dat ik een ochtendmens ben :')

Loesje88 schreef:
ik kreeg altijd hele uiteenlopende reacties als ze hoorden dat ik 18, 19, 20 en nu 21 ben en geen rijbewijs heb :+ alsof het allemaal zo vanzelfsprekend is! ik vind het toch wel zo'n duur grapje.. -O-

Vind ik ook hoor....ben 31 en ben er mee bezig.
Ik Arnhem was ik altijd gezegend met een bus voor de deur die om de 10 min ging.
Maar nu.......met de dingen die wij in de zeer nabije toekomst willen zal ik toch echt m'n rijbewijs moeten hebben.

Magic_lover; gefeliciteerd!

_Patriciaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-09 17:40

ik zal ook niet naar school gaan met de auto mocht ik binnekort mijn rijbewijs hebben, misschien een enkele keer, maar ik heb ov, dus kan gratis reizen, daar kan ik echt geen benzine voor betalen :P