Pff hele opluchting

Maar had 3 fout, op Gevarenherkenning 2.
Morgen om 4 uur weer rijles, dus dan zal ik ook wel wat meer een idee hebben wanneer ik mag afrijden

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Paula schreef:Gefeliciteerd Magic_lover!
@Elessar, ben jij nog aan het lessen? Want jij mocht toch super snel afrijden van je instructeur toen je begon? Of ben ik in de war...
Zwartwitje schreef:Inderdaad. De broer van mijn rijinstructeur kon er met zijn hoofd niet bij dat ik al 8 jaar lang achter het stuur had kunnen zitten. Maar zo zie ik het niet; ik heb 8 jaar onnodig brandstofverbruik bespaard, goed voor het milieu en voor je portemonnee als je toch gratis met de trein kan
Marijuhhhhh schreef:Zwartwitje schreef:Inderdaad. De broer van mijn rijinstructeur kon er met zijn hoofd niet bij dat ik al 8 jaar lang achter het stuur had kunnen zitten. Maar zo zie ik het niet; ik heb 8 jaar onnodig brandstofverbruik bespaard, goed voor het milieu en voor je portemonnee als je toch gratis met de trein kan
Ben het met je eens hoor. Een rijbewijs is handig en ik ben ook heel blij dat ik hem heb, maar heb een ov kaart en voor school reis ik dan ook met de bus en de trein. Met de auto is dit veel te duur en sta je vaak in de file. Ik heb nu 3 weken me rijbewijs maar denk dat ik sinds ik geslaagd ben nog maar 5 keer gereden heb.
Loesje88 schreef:ik kreeg altijd hele uiteenlopende reacties als ze hoorden dat ik 18, 19, 20 en nu 21 ben en geen rijbewijs hebalsof het allemaal zo vanzelfsprekend is! ik vind het toch wel zo'n duur grapje..