Mijn 'vriend' komt binnenkort voor 't eerst langs..

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

snoeppapier

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-09 17:55

Born2BCrazy schreef:
Ben het hier eigenlijk wel mee eens..
intenties zeggen imo toch ook wel het e.e.a. :=

Intenties betekenen nog niet dat je iets dóet.
In dit geval is er nog niks voorgevallen behalve wat lol maken en die vonk die dus overgesprongen is.
Dat Ragnaa intenties had bleek wel uit dit topic, ze was immers op zoek naar romantische tips, maar verder heeft ze daar nog niks mee gedaan dus is er imo geen sprake van belazeren :n

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-09 18:28

Dat is het verschil tussen lichamelijk en geestelijk vreemdgaan.
De ene zegt dat vreemdgaan pas is als je daadwerkelijk sex (of lichamelijk contact whatever) hebt met een ander.
De ander vindt verliefd worden op een ander en fantasieen hebben, sms-en en misschien wel dirty talk door de telefoon al vreemdgaan....

Tja ik weet niet. Ik vond het vreselijk toen er allemaal sexueel getinte sms-jes in zijn tel stonden en met haar afgesproken had achter mijn rug om. Ik zie dat toch als vreemdgaan.

Born2BCrazy

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-09 18:37

Die grens is idd heel vaag..
want lichamelijk vreemdgaan begint toch met geestelijk vreemdgaan....
en vanuit diegene die het doet, is het natuurlijk makkelijk praten.. "ja maar, ik ga immers niet vreemd"..

Maar voor die ander... die er niks van weet..
of bv zoals suzanne zegt de smsen leest in zijn telefoon..

Vind het gewoon respectloos tegenover degene waar je op dat moment bij bent.

Natuurlijk twijfelt iedereen weleens.. en hoef je niet elk wissewasje uitgebreid door te nemen met je partner..
Maar denk dat dit wel even iets verder gaat dan een spontaan contact met een willekeurig meisje..

Marjolein

Re: Mijn 'vriend' komt binnenkort voor 't eerst langs..

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-09 22:10

Wat had TS in deze situatie dan moeten doen?

Ze vind een man leuk die bezet is. Moet je dan niks laten merken en hem gewoon aan je neus voorbij laten gaan. Of mag je t zeggen en dan niks doen? of moet je er vol opduiken en niet aan zijn vriendin denken.

Ik denk dat ik zelf precies als TS had gedaan. Aangeven dat er gevoelens zijn en dan afwachten. Natuurlijk maak je plannen voor de toekomst in je hoofd. 9 van de 10 keer loopt het alleen helemaal anders. Ik vind dat ze zich gezien de omstandigheden netjes heeft gedragen. Als hij vrijgezel is was het natuurlijk makkelijker geweest maar zo is de situatie niet.

dutchy_

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-09 23:07

Sjongejonge, het gaat wel erg ver allemaal. Ik had in het begin ook al gereageerd dat ik het een beetje een rare situatie vond, maar naarmate TS vertelde over wat er speelt, snap ik het allemaal wel. En dan krijgt ze van sommige mensen zulke ontzettend beledigende, aanvallende reacties. Nou sorry hoor, maar als je ergens mee zit en je ei kwijt moet, ga dan een rondje rennen buiten ofzo en ga dat niet afreageren op TS van dit topic.

Ik ben het ermee eens dat de openingspost niet geheel duidelijk is en dat het nog allemaal vaag overkomt daar, maar TS heeft daarna vaak genoeg gezegd wat er gaande is. Ze krijgt nu de ergste verwijten naar haar hoofd geslingerd en ik heb wel respect voor de manier waarop zij daarmee omgaat.

Sommige mensen blijven maar doorgaan en berichten opzoeken en erbij halen. Hebben jullie geen leven ofzo, zijn jullie zo saai dat jullie je helemaal in TS gaat verdiepen of zijn jullie zo jaloers over het geduld dat ze heeft dat jullie haar nu zo de grond inboren. Het is helemaal triest dat sommige mensen nu aanhalen dat hij bij haar nu ook wel vreemd zal gaan, tsss wie zegt dat hij ooit vreemd is gegaan, waarschijnlijk zijn dit reacties van mensen die zelf een keer keihard gedumpt zijn en nu hun boosheid daarover kwijt moeten op de TS, heel triest.

:Z Het zal wel aan mij leggen, maarja... Succes Ragnaaa

Mer1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-09 16:01

pfff dus uitspreken dat je verliefd bent op elkaar is al vreemdgaan, waar gaat het hene met deze wereld onbgelovelijk. Wie zegt dat TS sexueel getinte sms-jes heeft gestuurd. meneer kan er niets aan doen dat ie verliefd wordt en beeindigd netjes zijn relatie nu hij weet dat hij gevoelens heeft voor een ander.

Hoe in godsnaam had dit anders gemoeten. ? ongelovelijk wat een naieve mensen zijn er toch. netter dan dit kan nagenoeg niet. je moest eens weten hoeveel kerels hun pik in een ander steken alvorens iets af te ronden. Dat doet deze vent niet. kom op meiden niet zo achterlijk reageren sorry hoor. Triest idd.... ziekelijk triest...

Calanddra

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-09 17:52

Ben t eens met t bovenstaande :)

Al moet ik zeggen dat zou ik verliefd worden op iemand in een relatie ik mn gevoelens niet zo uiten/laten blijken en t over zou laten varen. Maar goed, niet iedereen reageert hetzelfde natuurlijk :)

Steentje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-11-09 19:24

Ik kreeg straks een lang smsje van hem.

En hij vroeg daarin of ik het leuk zou vinden als hij morgen om 7 uur de trein vanuit thuis neemt naar Heerlen, waar ik woon.
Dan is hij om half 9 hier, en dan kunnen we nog even kletsen, en een uurtje later samen de bus naar school nemen, aangezien we beiden om 10 voor 11 moeten beginnen morgen.

Dus dat vond ik wel leuk dat hij daar zelf mee kwam. :)
Ik ga 'm dan van het station ophalen om kwart na 8.

Wennii

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-09 09:57

Je bent waarschijnlijk al onderweg naar school, of nog lekker aan het kletsen, maar: heel veel plezier!

En vooral veel praten ;)

Steentje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-11-09 20:55

Nou, hierbij mijn 'update' van vanmorgen..

Ik ben hem om kwart na 8 van het station komen halen.
We waren elkaar misgelopen, hij stond aan de andere kant van het station, dus ik hem zoeken en wat heen en weer smsen.
Uiteindelijk heb ik hem gevonden, en we hebben elkaar meteen een heeeele dikke knuffel gegeven!
Het voelde zó goed om elkaar weer te zien.

Daarna zijn we samen naar mijn huisje gelopen.

We hebben lekker samen op de bank gezeten, en veel gepraat.
Na een tijdje kroop ik tegen hem aan, en viel bijna in zijn armen in slaap.
Hij was geweldig lief; hij kriebelde zachtjes door mijn haren, gaf me een kusje op mijn neus en voorhoofd, hield me warm & gaf me lieve knuffels.

En na een tijdje keken we elkaar aan, en toen was het gebeurd..
Onze eerste 'echte' kus. :+:

Het voelde zo heerlijk, en ook vanaf moment één heel vertrouwd.
Alsof het nooit anders geweest was..
Ik kreeg meteen een heleboel vlinders in mijn buik, en ik kreeg het warm en koud tegenlijk, haha.

We raakten verstrengeld in elkaars armen, en zo hebben we heerlijk nog een uurtje gelegen samen.

Daarna wilden we naar het station lopen, omdat we dus samen de bus naar school zouden nemen.
Wat bleek?

Hadden we de bus gemist!

Kwamen we dus beiden bijna drie kwartier te laat aan..
Gelukkig hadden we een uitleg, maar die was natuurlijk een beetje krom. :')

Zijn leerkracht had al serieuze twijfels toen hij het verhaal uitlegde, haha.

Al met al was het dus geweldig.
Ik heb van elk moment kunnen genieten, en dat gevoel was totaal wederzijds.
Het voelt goed, en hoe het verder gaat..

Time will tell.. :)

Steentje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-11-09 20:56

Hij heeft al enkele treinkaartjes voor het traject 'Venlo-Heerlen' gekocht, omdat hij dus van plan is een aantal keren naar mij te komen. :+:

En hij kwam zelf weer met het initiatief om morgen, na school, met mij mee te gaan naar huis.
En daar samen lekker te kokkerellen, met z'n tweetjes. :)

Ik ben benieuwd..

Laura82

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-09 20:58

Een beetje dubbel gevoel van mijn kant, maar ik ben heel blij voor jou dat het zo fijn was :) Ik wil je dan ook heel veel geluk toewensen :)

Maartje1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-09 21:02

dus, we kunnen er vanuit gaan dat hij nu een punt heeft gezet achter z'n oude relatie. en er nu eentje met jou heeft?

Steentje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-11-09 21:10

Maartje1990 schreef:
dus, we kunnen er vanuit gaan dat hij nu een punt heeft gezet achter z'n oude relatie. en er nu eentje met jou heeft?

Had ik hier nog niet verteld dat hij een punt achter zijn relatie heeft gezet?

Nou, in elk geval; Ja, hij heeft er een punt achter gezet.

Anders was er ook niet gezoend geworden, en was hij ook niet langsgekomen.

Maar we hebben momenteel geen relatie.
We laten het op zijn beloop gaan, en zien vanzelf wel waar het schip strandt.
Laatst bijgewerkt door Steentje op 02-11-09 21:11, in het totaal 1 keer bewerkt

Calanddra

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-09 21:11

Laura82 schreef:
Een beetje dubbel gevoel van mijn kant, maar ik ben heel blij voor jou dat het zo fijn was :) Ik wil je dan ook heel veel geluk toewensen :)

Je haalt de woorden uit mn mond :)

Hoe reageerde trouwens zijn stiefdochter?

Steentje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-11-09 21:13

Zijn stiefdochter heeft het er niet gemakkelijk mee, natuurlijk.

Hij wil ook zoveel mogelijk bij haar in de buurt zijn, mocht zij hem nodig hebben.
Hij is echt een geweldig 'vaderfiguur' voor haar, en ik heb ook alle begrip voor de hele situatie zoals die op dit moment is.

Born2BCrazy

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-09 12:02

Laura82 schreef:

Same here

Maartje1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-09 12:07

ik vind 't wel sneu voor z'n stiefdochter en z'n nu dus exvriendin. Maar voor jou is het natuurlijk heel fijn! hopen dat 't schip daar strand waar je wilt ;)

em_papillon

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-09 12:22

Heeft ie het nou officieel uitgemaakt met die andere vrouw met kind? Heb je hem wel gedwongen tijd te nemen om na te denken.. Ik ben bang dat je een hele verkeerde beslissing neemt en een meisje bent die smeekt om knuffels, aandacht en liefde van een man.. Maar leer nou eerst van jezelf te houden! Jezelf staande houden! Ik denk dat je veel te hard van stapel loopt..

listiglistje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-09 12:30

em_papillon schreef:
Heeft ie het nou officieel uitgemaakt met die andere vrouw met kind? Heb je hem wel gedwongen tijd te nemen om na te denken.. Ik ben bang dat je een hele verkeerde beslissing neemt en een meisje bent die smeekt om knuffels, aandacht en liefde van een man.. Maar leer nou eerst van jezelf te houden! Jezelf staande houden! Ik denk dat je veel te hard van stapel loopt..

Deze indruk heb ik ook...
Ik heb dit ook al aangehaald, maar daar wordt niet op gereageerd..... zolang je niet zelfbewust in het leven staat heb je een ander ook niets te bieden op lange termijn.

De belangrijkste relatie in het leven is de relatie met jezelf!

listiglistje schreef:
Als ik TS was zou ik mij nog helemaal niet in een relatie storten...gezien haar eerdere topics en haar leeftijd is zij nog niet toe aan een relatie met zichzelf.
Daarmee bedoel ik, haar vorige relatie is nog niet lang geleden over, toen volgde een topic met kan verliefdheid groeien en nu dit topic.
Lijkt mij dat ze genegenheid/vastigheid zoekt, om wat voor reden dan ook (niet alleen willen zijn, de kick van verliefdheid? Verliefd op het verliefd zijn?)
Nu stort ze zich van het ene op het andere project, daarbij vind ik haar persoonlijk overkomen als een wat naief meisje welke nog niet sterk in haar schoenen staat, maar dat is mijn mening :Y)
Ik zou eerst eens een tijdje alleen blijven als ik ts was , jezelf ontdekken, van jezelf gaan houden, onafhankelijk worden (emotioneel)wat wil ik in het leven etc.

Btw wat hij doet lijkt mij ook niet slim...... zo van de ene in de andere relatie rollen, je moet een relatie toch afsluiten en verwerken?

ju1982

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-09 12:40

Tja niet iedereen heeft d etijd nodig om iets af te sluiten. En misschien was hij daar al langer mee bezig aangezien TS en hij elkaar allanger kennen. Wij weten niet hoe zijn relatie hiervoor ging en TS geeft ook duidelijk aan dat ze rustig aan doen....
Het is nu officieel uit en ik zeg gewoon lekker genieten TS en zien waar het schip strand. En tuurlijk 9 van de 10x worden er mensen gekwetst als er een relatie uitgaat, maar moet je dan maar bijelkaar blijven?!??!!

Iedereen leeft maar 1x en je moet er zoveel mogelijk van genieten zolang je maar respect hebt voor mensen om je heen!

em_papillon

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-09 12:50

ik ben alleen bang dat meneer straks dik hetzelfde bij haar doet of toch liever terug wil naar zijn eigen vertrouwde stekkie.. en dat Ts dan een enorme domper krijgt...
En volgens mij zit er maar 3 dagen tussen ofzo.. en in 3 dagen tijd wuif je niet zomaar een relatie van,,wat was het .. 8 jaar ofzo weg..

Laura82

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-09 12:55

ju1982 schreef:
Tja niet iedereen heeft de tijd nodig om iets af te sluiten.
Ehm nee, de meeste mensen dénken dat ze dat niet nodig hebben ;) Vaak komt de klap later, of wordt er toch vergeleken bijvoorbeeld... Er zijn maar weinig mensen die uit een lange relatie komen, bijna de volgende dag in een nieuwe stappen, en waarbij dat dan ook nog helemaal goed gaat...

ju1982

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-09 13:00

Ja, ik kan het persoonlijk ook niet. Maar heb toch genoeg voorbeelden in mijn omgeving waar het wel gebeurt is en vaak ook goed gekomen is...en dus nog steeds samen zijn....
Daarom ik lees alleen wat ze schrijft en hoe zij en hij (en zijn vorige relatie was) weet ook niet precies...Ik bedoel allean maar te zeggen dat we niet weten hoelang zijn vorige relatie al niet goed ging. Vaak is dat niet een paar dagen maar eerder een paar maanden (dan wel niet langer).....

Laura82

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-09 13:08

Ok, ik heb vooral véél voorbeelden gezien waarbij het niet goed ging ;) Helaas vaak wel pas na een jaar ofzo, zodat de nieuwe vriend/vriendin daar ook flink de dupe van wordt... Natuurlijk hoop ik dat het goed komt voor ts :) Maar ik denk dat het voor beiden beter was geweest als ze nog even gewacht hadden...