Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Nanna schreef:Ik ben 15, ik heb geen vriend.
Maar als ik op deze leeftijd zwanger zou worden of op een ander moment als het ongewenst was zou ik het wel houden.
Ik zal het gewoon niet over m'n hart kunnen krijgen om het weg te laten halen. Je leven zal daarna nooit meer het zelfde zijn, maar dan is het waarschijnlijk wel m'n eigen domme fout geweest om het niet veilig te doen. Ik weet natuurlijk niet hoe ik er over denk als het me overkomt, omdat ik nu in een hele andere situatie zit. Maar ik weet zeker dat ik het niet weg laat halen.
Nanna schreef:Ik ben 15, ik heb geen vriend.
Maar als ik op deze leeftijd zwanger zou worden of op een ander moment als het ongewenst was zou ik het wel houden.
Ik zal het gewoon niet over m'n hart kunnen krijgen om het weg te laten halen. Je leven zal daarna nooit meer het zelfde zijn, maar dan is het waarschijnlijk wel m'n eigen domme fout geweest om het niet veilig te doen. Ik weet natuurlijk niet hoe ik er over denk als het me overkomt, omdat ik nu in een hele andere situatie zit. Maar ik weet zeker dat ik het niet weg laat halen.
sHaKiEjLaVeR schreef:Shanna schreef:Ik ben 19 en heb in die situatie gezeten, ik zou het (ongeacht of het van een vaste relatie of one night stand is) houden en zef (eventueel met de vader) opvoeden.
En heb je het gehouden?
sHaKiEjLaVeR schreef:Dat is wel erg vervelend, is dat voor jou juist een reden om het 'de volgende keer' weer te houden?
Sorry is wel een erg brutale vraag, begrijp het als je er liever geen antwoord op geeft.
wendy_paard schreef:ik vind het echt apart dat mensen voor adoptie kiezen er is namelijk geen tekort aan en jeugdzrog zit bomvol met wezen...
en heerlijk heeft je kind een levenslang gvoel o ik as ongewenst..
zou jij z`n gevoel willen???
pharagirlke schreef:wendy_paard schreef:na hier urenlang heben getikt vind ik het eigenlijk chterlijk dat 15 jarige uberhaupt sex hebben of zwanger worden.
ik ga jullie verlaten adjeu
als een 15 jarige zich er klaar voor voelt waarom dan niet? Is toch jouw zaak niet?
wendy_paard schreef:nouja aangezien een kind 300 in de maand kost kan een 15 jarige zich dat niet veroorloven die moet dan flink aa d bak vor dat bedrag.
ik vind dat het afgeschaft moet worden.
het zijn mijn zaken niet maar dat is mijn mening.
ik ga dan niet iemand op i lopen praten dat ze het niet moeten leker doen je komt e vanzelf wel achter