Ik heb laatst eens van die post-its gezien in hartjes-vorm, die wil ik eigenlijk hiervoor
Ik denk trouwens dat ik volgende week bij mij op school wat briefjes ga verspreiden als 'Nog even er tegen aan, het is bijna vakantie' (alleen dan beter geformuleerd ), aangezien we vanaf morgen proefwerkweek hebben Kan ik dat in het weekend even gaan schrijven.
Even mij een pbtje sturen met je mailadres, als je toegang wilt tot het blog
Lyonesse
Geplaatst: 15-10-09 21:55
Arabesk schreef:
hahaha ik las het idd, moest nog ff tien pagina's bijlezen
een HOEFIJZER!?!??!
en ík dan
teken ik een hoefje
Maak jij er idd de onderkant van een hoef van
Sky_Britt
Geplaatst: 15-10-09 21:56
De helft van mijn vrienden zijn een soort van hippies en die doen constant van dit soort acties. Ik vind het altijd superleuk, alleen ben ikzelf zo verlegen dat ik alleen dingen durf te verspreiden als niemand kijkt want ik heb geen zin in reacties. Mischien ga ik nog wel een keer de campus van tilburg vervuilen ben nu wel weer helemaal enthousiast
Elise_K
Geplaatst: 15-10-09 22:24
Bellatrix schreef:
En Amersfoort bedrijventerrein De Hoef ben ik. Barneveld, winkelcentrum met bejaardenflat De Garage ben ik. Leusden ben ik.
Bij de action hebben ze hele leuke altijd! Ik heb daar toen een pakje van vier gekocht, kleintjes in fluor roze, geel, groen en oranje. En ik heb ze ook nog liggen in hartjesvorm, hihi.