) Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
kr0elkip schreef:ik denk dat je geen andere keus heb,, en of het nou makkelijk is of niet...
en ik denk dat mensen die bi de dsb werken.. blij kunnen zijn dat ze terug kunnen vallen op een uitkering.. ennzz denk dat je als gedupeerde van dsb en leningen en hypotheken heb t minder heb getroffen! die worden hun huis uit gehaald omdat ze het niet kunnen betalen..
kr0elkip schreef:ik denk dat je geen andere keus heb,, en of het nou makkelijk is of niet...
en ik denk dat mensen die bi de dsb werken.. blij kunnen zijn dat ze terug kunnen vallen op een uitkering.. ennzz denk dat je als gedupeerde van dsb en leningen en hypotheken heb t minder heb getroffen! die worden hun huis uit gehaald omdat ze het niet kunnen betalen..

Cyntje schreef:kr0elkip schreef:ik denk dat je geen andere keus heb,, en of het nou makkelijk is of niet...
Waarom wordt je je huis uit gezet omdat je je lening niet kunt betalen
Ik heb er ook een lening lopen maar ik zie het niet gebeuren dat ze ervoor uit huis komen halen hoor
Ook daarvoor wordt een passende oplossing gevonden, voor zover ik weet moet de bank die het overneemt zich aan diezelfde voorwaarden houden dus blijft de rente en alles voor ons gewoon hetzelfde ( hoop ik )
Maargoed... volgens mij is ie zo goed als failliet!
Anoeska schreef:Maar mensen die een lening hebben, hebben daar zelf bewust voor gekozen. Zijn zelf naar DSB gestapt en hebben het risico van een lening genomen. De werknemers van DSB overkomt dit, die kunnen er niets aan doen.

Anoeska schreef:Maar mensen die een lening hebben, hebben daar zelf bewust voor gekozen. Zijn zelf naar DSB gestapt en hebben het risico van een lening genomen. De werknemers van DSB overkomt dit, die kunnen er niets aan doen.
sorry kr0elkip schreef:een lening vraag je altijd zelf aan
maar de dubbelen laste die er overheen komen?
en de rente die 40.000 hoger zijn dan afgesproken?
denk dat je daar niet om vraagt..Anoeska schreef:Maar mensen die een lening hebben, hebben daar zelf bewust voor gekozen. Zijn zelf naar DSB gestapt en hebben het risico van een lening genomen. De werknemers van DSB overkomt dit, die kunnen er niets aan doen.
Cyntje schreef:Ik blijf erbij dat men gewoon zijn mond had moeten houden en niet vroegtijdige onrust had moeten veroorzaken waardoor men zijn spaarcenten eraf ging halen,...