Maak het, of kraak het!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

GeeskeP

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-09 10:36

maken: Omo wasmiddel Je was ruikt echt heeeerlijk!
Eurostar opklapbare krukjes Ideaal om mee te nemen voor overal :D

kraken: Witte reus glasreiniger Echt pleuris spul.. je krijgt alleen maar witte vegen op je spiegels!
Luiers van de Kruidvat De jochies plassen er gewoon bij langs.. omhoog, zijkant, maakt niks uit.

Toogfilosoof

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-09 14:50

Maken:
Laptops van TOSHIBA. Ontzettend goede kwaliteit. Worden ook gebruikt door bedrijven.

Kraken:

alles voor je haar van Andrelon. Zit ontzettend veel zeep in en het droogt je haar gigantisch uit.

zij

Re: Maak het, of kraak het!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-10-09 14:52

ik heb ook nog een kraken:
die hometrainer van kruidvat was niet duur, maar fietst niet als ene fiets en is pokkezwaar in de lichtste versnelling...

Achterom

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-09 15:12

Kraken: etos waxstrips voor je gezicht alle haartjes zaten er nog gewoon.

Maken: Silx ontharingscreme voor je gezicht heerlijk agressief, brandt alle haartjes weg +:)+

_Covergirl_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-09 15:20

Maken: Nissan Micra heb er één van 16 jaar oud, en nooit geen problemen mee, en rijdt als een sportwagentje. :D
Albert Heijn :Y) Ze hebben echt álles. Vooral voor buitenlandse produkten heel fijn.

Kraken: Olidata laptop Wat een k*tding! Nog nooit een computer gezien die zó vaak vastloopt!

IluvG

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-09 15:22

Maken: Oogpotloodje van Miss Sporty.

Kraken: Bodylotion van Dove met lichte bruiningszooi erin.
Ontzettende allergische reactie van gehad (heb ik anders nooit last van).
Jeuk, jeuk en nog eens jeuk. Vooral op plaatsen die warm worden zoals je derriere. En dan op je werk zitten en niet ongegeneerd kunnen krabben. :( Rotspul

Mette

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-09 15:30

Maken: Alles van de Rituals, echt geweldig! Met iedere verjaardag geven we wel wat en iedereen is er blij mee :D

Kraken: Mogen bedrijven ook? Anders weet ik er wel 1 O:) Online namelijk. Echt wat een verschrikking! Toen we terug kwamen van vakantie deed ons internet het niet meer, dus wij bellen. Uiteindelijk lag het aan álles behalve aan Online zelf. Tenminste, dat vonden zij. Het lag uiteindelijk wél aan Online, maar toegeven? Nee :n Inmiddels hebben we internet van KPN en we zijn helemaal blij :)

_Yasmine_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-09 16:55

Lavien schreef:
Maken:

Kraken:

alles voor je haar van Andrelon. Zit ontzettend veel zeep in en het droogt je haar gigantisch uit.

vind ik heerlijk haarspul :) mijn haar is nog steeds vol/ schoon, ben er helemaal happy mee.
alleen de creme spoeling is niet fijn..

maken
Scharzkopf": Gliss Kur, hair repair (soort anti-klit) heel erg fijn spul :D

Mizoan

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-09 08:21

[quote="suus_Mette"]
Kraken: Mogen bedrijven ook? Anders weet ik er wel 1 O:) Online namelijk. quote]

Dan weet ik er ook 1 O:)

Ziggo heb 4 maanden zonder internet gezeten, zo vaak gebeld naar die zeer klantonvriendelijke klantenservice, beschuldigd van liegen -:(- en toen uiteindelijk na zo lang zeuren _-:( de monteur kwam _/-\o_ bleek dat de schuld in hun installatie zat ~~}> een excuus, een tegemoetkoming zat er niet bij 8)7

Jitske

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-09 09:50

ja ziggo ben ik ook niet helemaal tevreden over. je krijgt eerst 3 maanden dat volledige proefpakket, en dan moet je binnen die 3 maandne een kaartje invullen en opsturen. vriendjelief was dat dus even vergeten, en belt naar ziggo: we zouden binnen 2 dagen weer tv hebben.
nou niet dus, we zat 3 weken zonder tv :(

BKS

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-09 12:19

Kraken: NUON!!!!!
Man, omdat zij een formuliertje vergeten waren bij de aanmelding van onze woning bleven ze drie jaar lang beweren dat wij illegaal stroom hadden en ons af zouden laten sluiten. Na drie jaar zeuren en uiteindelijk dreigen met stappen kwamen ze dan op het idee om eens iemand langs te sturen om de meter te registreren...... _-:( _-:(

Achterom

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-09 13:28

Kraken: mijn huisarts. Geen wonder dat de zorg zo duur is, voor elke scheet moet je een nieuw consult afspreken.

Maken: mijn citroen saxo, wat een heerlijk autotje. Snel, zuinig, betrouwbaar en het ziet er ook nog eens heel leuk uit :j

Mette

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-09 13:39

Ik heb nog een maken, echt dat ik die vergeten ben :oo

Mijn Ipod Touch! Echt waar, ik kan niet zonder dat ding. Hij heeft me nog nooit in de steek gelaten!

Koekje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-09 17:03

Kraken: Hi

_Tara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-09 17:15

Wat is er mis met Hi dan :oo

MissBambi

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-09 19:30

Zilfstar schreef:
Antikal, Cilit Bang, Glorix badkamerspul, Sealskin badkamerspul enzovoorts. Het werkt allemaal NIET. Ik spuit het erop, laat het inwerken volgens gebruiksaanwijzing. Dan ga ik er nog extra op boenen om de kalk weg te krijgen: resultaat als het nat is lijkt het kalkvrij. Zodra het droog is zitten de kalk-vlekker er gewoon weer. Niks geen mooi doorzichtige douchedeuren.

WIE weet welk middel WEL werkt tegen kalk?????

ANTIKAL! ontzettend duur, maar het werkt echt :j

Heb laatst bij iemand de badkamer moeten schoonmaken en die was wel zo ontzettend goor (word misschien 1x in de maand gedaan.. als het niet minder is. en zal vol kalk.
10 minuutjes laten intrekken en met een sponsje eroverheen :j

Koekje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-09 19:31

bijna altijd foute telefoonrekeningen

Rian_Luna

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-09 19:48

kraken: de oog make-up remover van de hema, eigen merk
helemaal vet rond je ogen door de olie, bah!

maken: boer zoekt vrouw! geweldig, kijk he tnu ook :=

NogSteedsGek

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-09 21:54

Rian_Luna schreef:
kraken: de oog make-up remover van de hema, eigen merk
helemaal vet rond je ogen door de olie, bah!

maken: boer zoekt vrouw! geweldig, kijk he tnu ook :=

Ik verlang naar die van de hema nu ik die van de kruidvat eigenmerk heb, die is nog vetter!! En dat ie vet is maakt me niet zo uit, tis tenslotte voor waterproof, maar die van de kruidvat voelt zo vies! je voelt de randen van waar je gesmeert hebt en t voelt dik vet als een goor masker, bah!
Die van de hema vind ik nog wel aardig!

Kraken: LG Venus (KF600), na 1 maand al vol softwarefouten!

Maken: Antiklitspray van de Yves Rocher!! Wauw wat werkt dat goed!!

Yellowcab

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-09 23:10

zij schreef:
Hebben jullie dat nou nooit? Dat je iets koopt met de veronderstelling dat het wel goed MOET werken. Alleen al om de naam, en dan blijkt dat het totaal niet werkt? Weg centjes... Zonde van het geld dus... Daarom bedacht ik: als we nou eens in dit topic allemaal losbarsten: Wat werkt WEL naar behoren, en wat werkt ABSOLUUT NIET...

Het mag echt van alles zijn :+

Zo heb ik bijvoorbeeld:
dokter van der Hoog masker. Ik had samen met een vriendin van mij een heerlijke bui en we hadden allerlei zooi gekocht om onszelf eens lekker te verwennen. Een speciaal peel off masker gekocht met honing (gatver, hij stonk echt!) die extra diep reinigde. Nou, mooi niet hoor... Dikke onzin (moet wel zeggen: mijn gezicht voelt heerlijk zacht aan)

En dan hebben we nog HG keukenontstopper... Nou, dat werkt dus gewoon helemaal niet he. Ik weet niet, maar mijn gootsteen loopt nog steeds niet goed door. En ik heb hem al 3 keer met dat HG zooi behandeld voor een situatie waarin hij helemaal niet door zou lopen (dat doet ie dus wel, maar niet snel genoeg naar mijn zin :P het duurt gewoon heel lang)

Hebben jullie ook van die middeltjes? Dump ze hier! Samen met al je frustraties! :D :(:)
En als iemand dan een tegenmiddeltje weet die WEL echt werkt: Meld dat dan vooral en help ons uit ons leiden :)

Graag de middeltjes dikgedruk doen zodat het een klein beetje overzichtelijk blijft :)

Ik had een tijdje geleden idd ook een (dure!) ontstopper die totaal niet werkte!

Kraken: Veet ontharings spray/smeersel etc dat werkt dus echt niet he!

Kraken: Albert Heyn huismerk cola gadverdamme dat is dus echt geen cola meer!

Maken: Etos mascara's niet duur en goede kwaliteit! Vind ze fijner dan het dure merk wat ik eerst had!

Maken: Alle producten van Apple! Super kwaliteit, super klantenservice, Fijn spul! Geld absoluut waard

Edit: Eentje toegevoegd

Yellowcab

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-09 23:17

Abeltje77 schreef:
Maken: Dude paardrijsokken van de markt. Blijven mooi, en kosten geen drol (twee paar 11,-)

Kraken: Stapp Horse sokken. Na 3x wassen is de elasticiteit VER te zoeken.

Mijn geruite sokken van de action zijn ook van veel betere kwaliteit dan de dure uit de ruitersportzaak!

RoosIris

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-09 23:40

nixx schreef:
Abeltje77 schreef:
Maken: Dude paardrijsokken van de markt. Blijven mooi, en kosten geen drol (twee paar 11,-)

Kraken: Stapp Horse sokken. Na 3x wassen is de elasticiteit VER te zoeken.

Mijn geruite sokken van de action zijn ook van veel betere kwaliteit dan de dure uit de ruitersportzaak!

Die zijn echt fijn! Die heb ik ook!

Wil even de nokia 6500 slide kraken. Klote telefoon. vanaf minuut krijg ik de melding: telefoon geheugen vol. redelijk irritant.En nog vele andere mankementen.
Maar hij gaat terug en krijg nou de samsung star. Zal mij benieuwen. ben echter bang dat hij binnen een week kapot tegen de muur ligt. := ik en touchscreen.

Nog een kraker: haarmasker dat je bij de kapper koopt. In zo'n rose potje. Zoekt naam later op. Als het erin zit voelt mijn haar fijn. Na uitwassen en drogen voelt het nog net zo als voor ik ging douchen. Erg jammer spul was heul duur! Ruikt wel lekker.

Tevens maken: is al eerder genoemt. Bruin flesje met pomp voor klitten en krullen. Ruikt heerlijk naar kokos. Moet nog nieuwe halen. Zonder dat spul is mijn haar niet uitkambaar(melkboerhondehaar. bevestigd door menig kapper :()

Nog een maken: petsilk honden shampoo. En dan vooral de puppy shampoo en de midnight black.hmmmmmm
En mijn tondeuse van zooplus. Zoekt naam later. Geweldig ding. Kost geen drol(40,00) en doet het uitstekend. Kan mijn hele hond scheren zonder gezeur. En hondlief heeft een beste vacht :)

Nog een maken: c1000 wasmiddel voor zwarte kleding. Ruikt heerlijk!!!!

Ilzas

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-09 07:56

nixx schreef:
Kraken: Albert Heyn huismerk cola gadverdamme dat is dus echt geen cola meer!

Geen één huismerk cola toch, of wel? Die van de Lidl en de Aldi zijn ook niet te drinken.

Achterom

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-09 08:01

nixx schreef:
Maken: Alle producten van Apple! Super kwaliteit, super klantenservice, Fijn spul! Geld absoluut waard

Die zou ik dus absoluut kraken.
Maken: Sanders supermarkt fijne winkels, goede service en eerlijke prijzen!
Jammergenoeg voor jullie: alleen in Twente.

Dszjj

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-09 12:46

_Yasmine_ schreef:
maken
Scharzkopf": Gliss Kur, hair repair (soort anti-klit) heel erg fijn spul :D

Helemaal mee eens.. Gebruik het voor mezelf en voor mn paard zn staart!
Z'n staart is nu zelfs merkbaar voller geworden :D :D

Edit:spelfout