Geen epileptie is toch wel fijn nieuws
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Rana schreef:nou daar gaat het op dit moment effe mis... positief.... misschien morgen weer
Wat een vreselijk bericht ook over die jongen van 26... Dat maakt het allemaal nog 'enger' dan het al is.. Ik hoop echt dat het met jouw vriend allemaal goedkomt. We duimen met z'n allen! Het komt goed. 

Anoeska schreef:Rana, heel veel sterkte. En laat je vooral niet gek maken door allerlei mensen op straat en op internet die ook een neef/buurman/kennis hadden die ziek was. Iedereen heeft wel een verhaal, maar dat hoeft helemaal niet op jullie van toepassing te zijn. Als het goed voelt bij jullie artsen, heb daar dan ook vertrouwen in.
Ik vind dat je je er heel dapper doorheen zet.

Anoeska schreef:Rana, heel veel sterkte. En laat je vooral niet gek maken door allerlei mensen op straat en op internet die ook een neef/buurman/kennis hadden die ziek was. Iedereen heeft wel een verhaal, maar dat hoeft helemaal niet op jullie van toepassing te zijn. Als het goed voelt bij jullie artsen, heb daar dan ook vertrouwen in.
patos schreef:Anoeska schreef:Rana, heel veel sterkte. En laat je vooral niet gek maken door allerlei mensen op straat en op internet die ook een neef/buurman/kennis hadden die ziek was. Iedereen heeft wel een verhaal, maar dat hoeft helemaal niet op jullie van toepassing te zijn. Als het goed voelt bij jullie artsen, heb daar dan ook vertrouwen in.
Daar wil ik helemaal in mee gaan! Zolang je niet weet wat het is, kun je er beter vanaf blijven en rustig afwachten tot het duidelijk wordt. Als 'het' groter wordt zou je vriend dat waarschijnlijk ook lichamelijk moeten merken.
Laat je niet gek maken, vindt jullie heel dapper en nuchter samen!

Rana schreef:De chirurg vertelde ons dat hij nog geen biopt wil nemen. Hij wilt eerst weten of het groeit. Begin december zal er dus daar pas een nieuwe stap op gezet worden.
Dit zal een nieuwe MRI scan zijn. Om te kijken of het gegroeid is. hij vertelde nl dat een groeiende tumor op kwaadaardig kon duiden.

noudy schreef:Ik duim heel hard mee op een een goede afloop.
Wens jullie heel veel sterkte in deze moeilijke periode.
fargo schreef:Hoe gaat het verder op dit moment met je vriend? Hoe voelt hij zich? Heeft hij veel last of is hij eigenlijk vrij normaal? En hoe gaat het met jou? Hou je het nog een beetje vol?![]()
Goldie schreef:Wat duurt dat lang dan
Veel sterkte gewenst iig de komende periode en laten we hopen dat het meevalt