Machteloos, verdrietig, boos, wanhopig en hoopvol

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Liesje89

Re: Machteloos, verdrietig, boos, wanhopig en hoopvol

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-09 14:19

Nu nog even daarvoor duimen dan!!
Geen epileptie is toch wel fijn nieuws :)

Rana

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-10-09 15:29

ja dat is inderdaad wel een plus-punt. We moeten we nu 8 weken wachten tot het CBR uitslag geeft over of hij mag rijden ja of nee.

Woesdag heb ik mijn eerste rijles.

Nimmy

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-09 15:55

Eindelijk eens een klein pluspuntje, hoeft hij die pillen nu ook niet te slikken?

Wel vervelend dat he CBR zo traag is.

Rana

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-10-09 16:15

nee die pillen hjoeven goddank niet nu. gelukkig

SannevdM

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-09 06:59

Wat fijn dat hij de medicijnen toch niet hoeft te gaan slikken en hij geen epilepsie heeft. Evengoed blijft de situatie waar jullie je in bevinden spannend. Sterkte nogmaals!

Rana

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-10-09 14:56

dank je wel Sanne.

Vandaag heb ik weer even een dip. Ik heb voor het erst in lange tijd mijn vader weer aan de telefoon gehad. We hebben geen beister goed contact. (lees alles komt altijd maar van mij af) Maarja, ik vond toch dat hij moest weten wat er aan de hand is.

Drama.

Hij moest heel erg huilen. En ik begreep niet waarom omdat hij mijn vriend in bijna 3 jaar tijd misschien 3 x gezien heeft. En toen vertelde hij dat een jiongen waarmee ik tot mijn 16e opgegroeid ben, een maand geledn overleden is. Kanker. 26 jaar geworden.

veeg mij maar op, schiet mij maar lek..

Blue_Eyes

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-09 14:59

Lekker subtiel van je vader ook... om je dat nu zo pats boem over de telefoon te vertellen. Afijn... :(:)

Weet je? Het ene geval is het andere niet. Laten we ervanuit gaan dat met jouw vriend alles helemaal goed komt!

Rana

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-10-09 15:03

ja daar hoop ik ook op.. ik kan het gewoon niet hebben op het moment. Ik krijg alleen maar poedersuiker berichten. Mijn kop loopt er van over, wordt er knetter gek van

Blue_Eyes

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-09 15:04

Ik weet hoe het voelt, want dat is bij mij op moment ook zo. Alleen is mijn hubbie voor zover ik weet niet een van de 'gelukkigen' en dat scheelt ontzettend natuurlijk.
Ik ga er voor jou vanuit dat alles goed komt, blijf positief denken (ook al klinkt dat nou echt heel belachelijk!). :)

Rana

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-10-09 15:32

nou daar gaat het op dit moment effe mis... positief.... misschien morgen weer

Liesje89

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-09 23:54

Rana schreef:
nou daar gaat het op dit moment effe mis... positief.... misschien morgen weer

Arme rana, ik heb echt met je te doen.. :(:) Wat een vreselijk bericht ook over die jongen van 26... Dat maakt het allemaal nog 'enger' dan het al is.. Ik hoop echt dat het met jouw vriend allemaal goedkomt. We duimen met z'n allen! Het komt goed.

Rana

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-10-09 09:31

Lies dank je wel voor het meelezen en duimen! We kunnen alles goed gebruiken. Mijn binkie heeft net de bedrijfs arts aan de telefoon geghad. Die belt zo nu en dan ff om te checken of alles nog goed gaat.

Mijn vriend vertelde hem dat hij het CBR had gevraagd zijn rijbewijs te herzien, en dat hij de hoop had dat hij misschien mocht gaan rijden. De arboarts heeft hem even duidelijk laten weten dat hij zijn hoop beter kon laten varen. Dus nou heb ik m even sip aan de telefoon gehad..... Ach ik heb van een familie lid het geld voor een rijbewijs mogen lenen, heb er nu twee lessen op zitten dus die auto komt wel weer te rijden... maar was al bang dat hij er erg op hoopte, Verder niet veel nieuws... met een week of 7 hoopt hij bericht van het CBR te krijgen, en als hij geen klachten heeft heeft hij pas in december de volgende mri scan.... dat zal dan wel erg spannend worden.....

natascha44

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-09 10:31

Rana, ik vind het allemaal erg lang duren, die onderzoeken en dergelijke..
Toen ze er destijds bij mijn man achterkwamen datie kanker had was hij binnen 48 uur geopereert..
Nu weet ik ook wel dat de ene soort de andere niet is maar toch..
naar mijn mening moeten ze VEEL meer actie ondernemen..!!

Rana

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-10-09 11:00

maar het misschien geen kanker he? Ze moeten eerst kijken of het groeit en als dat zo is dan kan er pas iets gedaan worden en dan zal het heel snel gaan. Een tumor is niet noodzakelijk kanker, het kan zelfs oedeem zijn.. het moet even de tijd gegeven worden en als hij ook iets van een klacht erbij komt dan wordt er ook gelijk weer gescant... Ik ga er vanuit dsat ze wel weten wat ze doen , anders maak ik mezelf helemaal mesjogge. Ik het bij je man wel goedgekomen?

Anoeska

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-09 11:03

Rana, heel veel sterkte. En laat je vooral niet gek maken door allerlei mensen op straat en op internet die ook een neef/buurman/kennis hadden die ziek was. Iedereen heeft wel een verhaal, maar dat hoeft helemaal niet op jullie van toepassing te zijn. Als het goed voelt bij jullie artsen, heb daar dan ook vertrouwen in.

Ik vind dat je je er heel dapper doorheen zet.

patos

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-09 11:07

Anoeska schreef:
Rana, heel veel sterkte. En laat je vooral niet gek maken door allerlei mensen op straat en op internet die ook een neef/buurman/kennis hadden die ziek was. Iedereen heeft wel een verhaal, maar dat hoeft helemaal niet op jullie van toepassing te zijn. Als het goed voelt bij jullie artsen, heb daar dan ook vertrouwen in.

Daar wil ik helemaal in mee gaan! Zolang je niet weet wat het is, kun je er beter vanaf blijven en rustig afwachten tot het duidelijk wordt. Als 'het' groter wordt zou je vriend dat waarschijnlijk ook lichamelijk moeten merken.

Laat je niet gek maken, vindt jullie heel dapper en nuchter samen!

Rana

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-10-09 12:08

Anoeska schreef:

Dank je wel Anouska, indd hoor je super veel verhalen, het houd m,ensen ook heel erg bezig als ze het eenmaal weten, dat snap ik ook wel. Maar zoals je al zegt wordt je het op een gegeven moment ook wel zat. Ik moet wel zeggen dat je in een paar weken wel heel anders naar het leven gaat kijken en dat ik hem ook nog veel meer ben gaan waarderen. Ik ben zo ontzettend trots op mijn binkie en hoe hij het allemaal maar weet te behappen. wat een moordvent

patos schreef:
Anoeska schreef:

Daar wil ik helemaal in mee gaan! Zolang je niet weet wat het is, kun je er beter vanaf blijven en rustig afwachten tot het duidelijk wordt. Als 'het' groter wordt zou je vriend dat waarschijnlijk ook lichamelijk moeten merken.

Laat je niet gek maken, vindt jullie heel dapper en nuchter samen!

dank je wel. Daar doen we ook erg ons best voor het is veel te makkelijk om de apathische richting te gaan..

natascha44

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-09 12:15

Mijn mannetje is er weer helemaal bovenop gekomen, gelukkig!!
Anders had ik hem nu niet gekend..
Vwb jullie: ik bedoel het echt niet om jullie apatisch of gek te maken , echt niet!!
En ik snap ook wel dat wanneer het nog niet helemaal duidelijk is wat het is, dat je dan geduld moet hebben..

Rana

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-10-09 13:15

Nee joh dat snap ik ook, en ik snap ook dat als je het topic zo doorleest dat je dan denk tjee wat duurt dat allemaal lang, heel lief dat je meedenkt met me-ons. super!

Rana

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-10-09 08:42

Nou we hebben weer een update:

Brief binnen van het umc, 9 januari de volgende mri-scan, 15 januari de bespreking.... duimen jullie met me mee?

noudy

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-09 08:52

Ik duim heel hard mee op een een goede afloop.
Wens jullie heel veel sterkte in deze moeilijke periode.

fargo

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-09 08:58

Hoe gaat het verder op dit moment met je vriend? Hoe voelt hij zich? Heeft hij veel last of is hij eigenlijk vrij normaal? En hoe gaat het met jou? Hou je het nog een beetje vol? :(:) :(:)

Goldie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-09 08:59

Wat duurt dat lang dan :=
Veel sterkte gewenst iig de komende periode en laten we hopen dat het meevalt :)

Arnyek

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-09 09:15

Hoe is het nu met jullie?
En op het werk, is daar een fijne oplossing voor hem gekomen?
Hoe gaan jouw rijlessen Rana? Al begonnen?

Uit je bericht van begin oktober, toen jullie net in het UMC waren geweest:
Rana schreef:
De chirurg vertelde ons dat hij nog geen biopt wil nemen. Hij wilt eerst weten of het groeit. Begin december zal er dus daar pas een nieuwe stap op gezet worden.
Dit zal een nieuwe MRI scan zijn. Om te kijken of het gegroeid is. hij vertelde nl dat een groeiende tumor op kwaadaardig kon duiden.

Heeft men een uitleg gegeven waarom het een maand wordt uitgesteld?
Ik begrijp dat ik als een zeikerd overkom, maar helaas kan er in een maand veel gebeuren.

Rana

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-10-09 09:15

noudy schreef:
Ik duim heel hard mee op een een goede afloop.
Wens jullie heel veel sterkte in deze moeilijke periode.

Dank je iedereen die meehoopt is er een meer, misschien helpt het wel!

fargo schreef:
Hoe gaat het verder op dit moment met je vriend? Hoe voelt hij zich? Heeft hij veel last of is hij eigenlijk vrij normaal? En hoe gaat het met jou? Hou je het nog een beetje vol? :(:) :(:)

Met hem gaat het wel goed naar de omstandigheden... soms heeft hij last van de aanvallen,maar die zijn zo kort en niet erger geworden...

Met mij gaat het ff mindr, je gaat gewoon volle kracht door, maar zaterdag ben ik van de merrie die ik rijd afgekukelt en heb ik tot vandaag thuis gezeten met poot omhoog en dat is nou net niet wat bevordelijk is voor mijn humeur... heb de laatste tijd wat meer last van huil buien... komen er wel door heen hij is prioriteit nummero uno, dat gaat voor.

Goldie schreef:
Wat duurt dat lang dan :=
Veel sterkte gewenst iig de komende periode en laten we hopen dat het meevalt :)

Ja duurt indd wel lang ja, we hadden al gebeld of het eventueel eerder kan maar dat kon niet? zucht, wachten maar weer...