Woedend op ex!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Eponastable

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-09-09 14:09

Eponastable schreef:
PineApple schreef:
Hoe gaat het TS? gaan de avonden een beetje? :(:)

Tallie: wat heb jij een geweldig leuk onderschrift _O-

Hmm gisteren absoluut slecht... ben zoooo kwaad kwaad...

Heb vanmorgen spullen meegenomen, dacht ze te gaan afzetten maar hij komt er binnen 30 min achter :')

Zo zo rustig verlopen... hij is zijn spullen komen ophalen en ben echt poeslief gebleven... O:)

Hij gaat op zoek naar een gemeubeld appartement, zijn eigen meubels gaat hij in een stockruimte zetten dat je kan verhuren.

Ach hij gaat maar dichtbij zijn trien wonen...
:evaw:

Mizoan

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-09 14:15

Eponastable schreef:
Ach hij gaat maar dichtbij zijn trien wonen...
:evaw:

That's the spirit ;)

Verder wil ik niet l*llig doen..... maar hou je zelf ook je ogen en oren open voor woonruimte :?
Voor jezelf bedoel ik dan he ;)

Enne tref een regeling met hem over het betalen van de vaste lasten :Y)

Eponastable

Re: Woedend op ex!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-09-09 14:34

Dat is al geregeld, mijn kamer is mee verhuisd bij mijn ouders, gelukkig mag ik bij hen terug inwonen.
Enneuuhh je doet echt niet l*llig ;)

MarJon

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-09 14:35

dus je hebt nou inieder geval een woonplek.

Mizoan

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-09 14:36

Ooooh gelukkig wat een fijn althans fijn idee, het valt niet mee om terug bij je ouders in te gaan, dus wat een gerusstellend idee dat je iig wat achter de hand hebt :D

tamary

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-09 14:55

Heb je al contact opgenomen met de bank ivm hypotheek? Dat je daar niet plotseling alleen voor moet opdraaien. Idem voor je bankrekeningen zijn er rekeningen van jouw waar hij bij kan of die van jullie samen zijn?

Eponastable

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-09-09 14:57

tamary schreef:
Heb je al contact opgenomen met de bank ivm hypotheek? Dat je daar niet plotseling alleen voor moet opdraaien. Idem voor je bankrekeningen zijn er rekeningen van jouw waar hij bij kan of die van jullie samen zijn?

Ja ik ben vrijdag nog geweest en deze middag, we hebben een gezamelijke rekening waar ik nu ook toegang tot heb, maar niet met de bedoeling deze te plunderen natuurlijk.

Liezel1

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-09 14:58

Eponastable schreef:
tamary schreef:

Ja ik ben vrijdag nog geweest en deze middag, we hebben een gezamelijke rekening waar ik nu ook toegang tot heb, maar niet met de bedoeling deze te plunderen natuurlijk.

Dan moet hij dat natuurlijk ook niet doen ;)

Eponastable

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-09-09 15:02

Nee vandaar dat ik ook wil meekijken maar vermits hij alles meegenomen heeft moet ik het ook zelf kunnen bekijken.

Hester

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-09 16:18

In Nederland wordt je toch eigenlijk wel geacht om 'n samenlevingscontract op te stellen als er samen een huis gekocht wordt. En dan zou hij dus mooi pech hebben, want het contractje zegt "hij sloopt, hij pech."

En je hebt toch wel je eigen advocaat? Want hij heeft je de mogelijkheid geboden om 5 paarden te houden en in 'n mooi huis te wonen, dus (volgens mij) heeft hij alimentatie te betalen om te compenseren voor het feit dat zijn salaris nu in een nieuwe *fiets* geinvesteerd wordt.

Eponastable

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-09-09 16:21

We hebben ook een samenlevingscontract hier in België.
Maandag weten we meer met de advocaat, vraag me echt af wat er gezegd zal worden, en eigenlijk heb ik hem buiten gegooid met dit hele gedoe...

Miracle_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-09 17:25

Wat een zak hooi :\
Ik ben benieuwd hoe het verder af gaat lopen met je huis en je paarden!
Echt ontmoedigend, zo'n vent! Bah!
Sterkte ermee, en succes bij je advocaat.

Eponastable

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-09-09 17:37

Miracle_ schreef:
Wat een zak hooi :\
Ik ben benieuwd hoe het verder af gaat lopen met je huis en je paarden!
Echt ontmoedigend, zo'n vent! Bah!
Sterkte ermee, en succes bij je advocaat.

Bedankt...

Zeker ontmoedigend!
Vandaag ga ik terug op mijn merrie kruipen die al 6 maand stil staat door peesblessure en operatie... gaat me zo deugd doen!

Tinky12

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-09 17:56

Lekker van genieten :)

_JL_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-09 18:22

geniet ervan, is een prachtig paardje heb ik even in je profiel gespiekt!
Ligt geraardsbergen trouwens in Oost-Vlaanderen? *off topic*

dennisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-09 18:45

haha poeslief gebleven knap van je had ik echt niet gekunt.hij zal zn meubels wel opslaan omdat hij bij haar gaat wonen.lekker laten gaan is jou niet waard.

ik en me ex zijn 3 maanden uitelkaar en gelukkig wel op een normale manier als dit was gebeurt nou haha.
maar mis hem eigenlijk wel.zou het niet erg vinden als het weer goed zou komen maar heb nu wel ff tijd nodig.

maar dit is voor jou echt klote zeg bah

Eponastable

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-09-09 21:28

_JL_ schreef:
geniet ervan, is een prachtig paardje heb ik even in je profiel gespiekt!
Ligt geraardsbergen trouwens in Oost-Vlaanderen? *off topic*

Ja Oost Vlaanderen, woon nu net over de grens maar goed maakt niet veel uit zo'n kilometer of 5 zeker :D

Het deed zo'n deugd!!!! De merrie was zo flink! 6 maand niet meer gelopen en toch zo braaf blijven.

Kan ik mijn gedachten verzetten natuurlijk...

En nu klets ik met jullie :D

Lang leve maandag... dan is het advocaten dag }>

Eponastable

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-09-09 21:30

nikita_benno schreef:
haha poeslief gebleven knap van je had ik echt niet gekunt.hij zal zn meubels wel opslaan omdat hij bij haar gaat wonen.lekker laten gaan is jou niet waard.

ik en me ex zijn 3 maanden uitelkaar en gelukkig wel op een normale manier als dit was gebeurt nou haha.
maar mis hem eigenlijk wel.zou het niet erg vinden als het weer goed zou komen maar heb nu wel ff tijd nodig.

Ja hij mag bij haar intrekken... ze zal afzien :+ hij was nog erger dan mijn pa pfff!

Sterkte toch met het verwerken é :(:)

intral

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-09 21:33

Hakkie takkie weg zakkie ! :D

Nee, sorry, grapje :+ .
echt heel goed dat je het zo hebt gedaan, respect! +:)+

celticpony

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-09 21:50

google maar eens bij narcistische persoonlijkheid. heeel vaak flikken dit soort mannen dit soort geintjes. ga erboven staan, dat is voor hem het allerpijnlijkst. want dan staat zijn ego niet meer in de belangstelling. sukkel. succes hoor!

Eponastable

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-09-09 21:52

Bedankt, ga ik morgen zeker opzoeken!

Mizoan

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-09 21:52

Eponastable schreef:
tamary schreef:

Ik zou toch mijn salaris even op een andere rekening laten storten en dan kan jezelf jou deel op jullie gezamelijke rekening storten, mijn collega zijn salaris is er nl vanaf geplunderd voor hij met zijn ogen kon knipperen, en hij had geen poot om op te staan

dennisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-09 22:22

Eponastable schreef:
nikita_benno schreef:

Ja hij mag bij haar intrekken... ze zal afzien :+ hij was nog erger dan mijn pa pfff!

Sterkte toch met het verwerken é :(:)

ag meid wat hij bij jou flikt flikt hij ook bij haar zo zijn sommige mannen.
ag dat verwerken komt wel goed ik g me lekker storten op me haffie die verdient het wel al mijn liefde.

maar idd zoals eerder werd gezegt zorg dat je een andere rekenng hebt voor je loon voordat dat allemaal weg is ;)

Eponastable

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-09-09 06:07

Gelukkig wordt mijn loon eerst op mijn rekening gestort, Maar daarvan blijft niet veel meer over achteraf... ik ga moeten nadenken hoe ik het ga doen voor de maanden die komen ... of ik stop met alles hier, sluit alles af zoals water, electriciteit en ga bij mijn ouders wonen maar moet nog elke maand verder betalen...

Ilzas

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-09 07:09

Hij is toch ook verantwoordelijk voor dat pand? Hij heeft toch ook zijn handtekeningen gezet onder koop- water- en elektriciteitscontracten?