KiWiKo schreef:ik vecht persoonlijk alleen voor de dingen die het waard zijn om voor te vechten.............
*steekt hand op*
en voor iets/iemand dat mij waard vindt om voor te vechten

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Chubby schreef:czarina schreef:Tegwoordig geven mensen zo ontzettend snel op in een relatie.
Nouwwwwww... In dit geval...![]()
Ik denk dat we de titel 'droomwereld' in dit geval letterlijk moeten nemen..
cremellogek schreef:Het is allemaal zo moeilijk en dubbel. Ik heb altijd gedacht dat als ik er achter zo komen dat iemand mij besodemieterd, dat ik er een punt achter zou zetten. En dat als het in de aard van het beestje zit dat dat zo blijft.
Maar ik ben gek op hem, ik hou van hem. En ik ben altijd gelukkig met hem geweest. Daarom wil ik eigenlijk hopen dat ik hem nu verder kan vertrouwen, dat zoiets nooit meer zal gebeuren. En dat we er samen sterker uit komen..
Hun relatie was idd een paar maanden nadat onze was gestart begonnen..
KiWiKo schreef:ik vecht persoonlijk alleen voor de dingen die het waard zijn om voor te vechten.............
russel schreef:Tita, idd we zijn allemaal anders.
Ik heb zoveel eigenwaarde dat ik het wel op neem tegen zo een tru*t, maar ik dwing dat ook dat hij na denkt waarom en hoe hij hier zo op in is gegaan. Buiten dat vind ik dat je eerlijk genoeg moet zijn om in te zien dat jezelf ook fout kan zitten in een relatie.
Maar Tita, als zo een Hoerig type blijft proberen op het werk en je hebt een vent die alleen maar daar mee bezig kan zijn, dan mag ze ook. Maar mijn relatie is op veel diepgang gebaseerd, we hebben zoveel al meegemaakt en opgebouwd. Als hij gaat dwalen en zweven, dan pak ik hem uit de lucht. Wil hij niet luisteren, dan laat ik hem stuiteren. Maar zomaar weg?? Never.
czarina schreef:Doordat de vrouw het allemaal opgebiecht heeft en hij daarna ook is er een cirkel doorbroken en is er eventueel een mogelijkheid dat het allemaal weer goed komt.
cremellogek schreef:Ik moet er wel bijzeggen dat het niet 4 jaar lang continue is geweest, er zijn periodes tussen geweest dat ze maandenlang niet met elkaar omgingen.
Vandaag ben ik voor het eerst sinds dat ik het weet weer alleen thuis en niet aan het werk. En dan ga je er eindeloos over nadenken, ik kom er niet zo maar uit besef ik..
Ik denk dat ik zo ook eens mijn oude dagboeken ga lezen, eens kijken wat ik toen allemaal schreef..
czarina schreef:Nee hoor wendy gemakkelijk er vanaf komen zeer zeker niet. De mannen zouden stevig door het stof moeten kruipen.
Maar vrouwen bijten zich nu eenmaal ook vast in een man en laten daarna zeer moeilijk los.
Ik vind dat mannen tegenwoordig te veel de schuld krijgen.
Ik praat hierbij vreemdgaan absoluut niet goed, maar ik vind ook dat mensen nog een kans verdienen op het moment dat ze er echt spijt en moeite mee hebben en graag voor hun partner willen gaan vechten.
Doordat de vrouw het allemaal opgebiecht heeft en hij daarna ook is er een cirkel doorbroken en is er eventueel een mogelijkheid dat het allemaal weer goed komt.
KiWiKo schreef:russel schreef:En mijn vent vind ik het waard om voor te vechten.
hamvraag is........... of jij dat voor hem ook bent
kijk misschien heb jij een hele beste relatiezou het alleen maar heel fijn vinden voor je
maar wat als jij in TS haar schoenen stond? zou je dan ook vechten?
double schreef:Iemand verlaten als je samenwoont klinkt lekker makkelijk, maar wacht maar tot je zelf voor de keuze staat.