En zo stort ineens je hele droomwereld in..

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Ariebombarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-09 15:25

KiWiKo schreef:
ik vecht persoonlijk alleen voor de dingen die het waard zijn om voor te vechten.............

*steekt hand op*
en voor iets/iemand dat mij waard vindt om voor te vechten :j

Kimbers

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-09 15:26

Russel zegt niet dat ze bij hem MOET blijven. Ze zegt dat als ze het doet ze sterker moet worden, de teugels in eigen handen moet nemen. Het is voor de hand liggend dat iedereen roept, dumpen die vent! Maar uiteindelijk gaat het om wat de TS gelukkig maakt en als zij oprecht van hem houdt, hem een kans wil geven, dan moet ze dat doen. Dan ondervindt ze vanzelf wel of het werkt of niet.

Chubby

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-09 15:26

czarina schreef:
Tegwoordig geven mensen zo ontzettend snel op in een relatie.

Nouwwwwww... In dit geval... :+

Ik denk dat we de titel 'droomwereld' in dit geval letterlijk moeten nemen..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-09 15:27

Daarom denk ik ook dat emancipatie is mislukt. Vrouwen zijn altijd rivalen, mannen geven elkaar altijd rugdekking.

Er zijn helaas wel degelijk heel gemene vrouwen, helaas. Als vrouwen allemaal zoveel moraal hadden als in dit topic, konden mannen niet vreemdgaan met een gebonden vrouw, helaas is dat niet zo.

Hoeveel mannen durven hun vingers te branden aan een getrouwde vrouw???Het is toch maar meestal de getrouwde man die kennelijk zo aantrekkelijk en sexy is dat die niet te weerstaan is...

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-09 15:28

Chubby schreef:
czarina schreef:
Tegwoordig geven mensen zo ontzettend snel op in een relatie.

Nouwwwwww... In dit geval... :+

Ik denk dat we de titel 'droomwereld' in dit geval letterlijk moeten nemen..

Tegenwoordig krijgen mensen de kans om het op te geven, vroeger was het allesbehalve simpel en dat was niet beter.

En dat mannen van nature niet monogaam zijn das nooit bewezen, er zijn ook veel goede onderbouwingen die zeggen van wel zoals de evolutie. Onze ontwikkeling is deels gebaseerd op monogamie :)
Laatst bijgewerkt door lesilla op 26-08-09 15:29, in het totaal 3 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-09 15:28

Ariebombarie schreef:
KiWiKo schreef:
ik vecht persoonlijk alleen voor de dingen die het waard zijn om voor te vechten.............

*steekt hand op*
en voor iets/iemand dat mij waard vindt om voor te vechten :j

En mijn vent vind ik het waard om voor te vechten.

Chivance

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-09 15:29

cremellogek schreef:
Het is allemaal zo moeilijk en dubbel. Ik heb altijd gedacht dat als ik er achter zo komen dat iemand mij besodemieterd, dat ik er een punt achter zou zetten. En dat als het in de aard van het beestje zit dat dat zo blijft.

Maar ik ben gek op hem, ik hou van hem. En ik ben altijd gelukkig met hem geweest. Daarom wil ik eigenlijk hopen dat ik hem nu verder kan vertrouwen, dat zoiets nooit meer zal gebeuren. En dat we er samen sterker uit komen..

Hun relatie was idd een paar maanden nadat onze was gestart begonnen..

Geloof jij nu echt in sprookjes? Een eenmalig slippertje kan mss met een dronken kop of zo gebeuren, maar jou vriend heeft 4 jaar een dubbel leven geleid. Vier jaar waarin hij jou heeft bedrogen. Vier jaar sex met een ander. Vier jaar waarin hij de ware was voor jou, maar jij maar de halve ware voor hem. Ik bewonder je heel sterk dat je nog zo positief tegenover hem staat. Ik ben niet zo'n goed mens als jij, die van mij zat allang op een kamertje op zolder opgesloten waar ik hem elke dag een stukje van zijn p*n*s afsneed.

Heb je je al laten testen op HIV, Hepatitis, ... want je weet nu van die ene relatie, maar wie weet wat die nog allemaal heeft uitgespookt zonder dat je het wist.

Ik wil jou niet bekritiseren en heb respect voor de keuze die je maakt, maar denk aub na voor je met hem verder gaat.

czarina

Nee hoor wendy gemakkelijk er vanaf komen zeer zeker niet. De mannen zouden stevig door het stof moeten kruipen.
Maar vrouwen bijten zich nu eenmaal ook vast in een man en laten daarna zeer moeilijk los.
Ik vind dat mannen tegenwoordig te veel de schuld krijgen.
Ik praat hierbij vreemdgaan absoluut niet goed, maar ik vind ook dat mensen nog een kans verdienen op het moment dat ze er echt spijt en moeite mee hebben en graag voor hun partner willen gaan vechten.
Doordat de vrouw het allemaal opgebiecht heeft en hij daarna ook is er een cirkel doorbroken en is er eventueel een mogelijkheid dat het allemaal weer goed komt.

Anoniem

KiWiKo schreef:

Precies! Dat is dus in het geval van TS voor zichzelf vechten en zorgen dat het voor haar allemaal nog goed afloopt als ze zometeen op haarzelf gaat. Laat die gast gewoon voor wat ie is en let daar niet meer op, het is de moeite echt niet waard om nog voor te vechten :n.

tita

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-09 15:30

russel schreef:
Tita, idd we zijn allemaal anders.

Ik heb zoveel eigenwaarde dat ik het wel op neem tegen zo een tru*t, maar ik dwing dat ook dat hij na denkt waarom en hoe hij hier zo op in is gegaan. Buiten dat vind ik dat je eerlijk genoeg moet zijn om in te zien dat jezelf ook fout kan zitten in een relatie.

Maar Tita, als zo een Hoerig type blijft proberen op het werk en je hebt een vent die alleen maar daar mee bezig kan zijn, dan mag ze ook. Maar mijn relatie is op veel diepgang gebaseerd, we hebben zoveel al meegemaakt en opgebouwd. Als hij gaat dwalen en zweven, dan pak ik hem uit de lucht. Wil hij niet luisteren, dan laat ik hem stuiteren. Maar zomaar weg?? Never.

Ach de EX van mijn huidige vriend is een NYMFJE eentje die leeft voor de seks elke dag en liefst meerder keren... ik ga niet vechten echt niet ik ga me niet bewijzen echt niet.
Hij zoekt het maar uit en moet me nemen om wie ik ben .. respect en vertrouwen de 2 basis dingen in een relatie ....vechten is geen basis ding

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-09 15:31

russel schreef:

hamvraag is........... of jij dat voor hem ook bent :)

kijk misschien heb jij een hele beste relatie :) zou het alleen maar heel fijn vinden voor je :)

maar wat als jij in TS haar schoenen stond? zou je dan ook vechten?

Chivance

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-09 15:31

Nog een vraagje
weet jou familie van zijn bedrog en wat zeggen ze ervan?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-09 15:32

Als dat ook was wat de inhoudt van het leven van je ex is, dan kan hij beter gaan. Dat is dan een keuze die ik ook zou maken.

Blackje

jouw vent waarschijnlijk wel russel, maar zoals het er hier voorstaat, met de informatie die we hebben, twijfel ik of deze dat ook is ..

double

Vind wel dat sommige mensen ‘hard’ zijn voor TS. Kan me namelijk goed voorstellen, dat als je er net achter bent gekomen, je écht niet weet wat je moet doen. Of wat te geloven!
Iemand verlaten als je samenwoont klinkt lekker makkelijk, maar wacht maar tot je zelf voor de keuze staat.

Het is verschrikkelijk wat de vriend van TS gedaan heeft. En eerlijk is eerlijk, ik had hem ook nooit van mijn leven vergeven. En al helemaal niet bij hem gebleven. (Er zijn hier idd wat goede opties voorbij gekomen wat te doen met zo’n vent) Máár, dat kan pas als je alles verwerkt hebt.
Want toch kan ik me voorstellen dat TS na een relatie van 11 jaar bang is om opnieuw te beginnen. En nog alleen ook. TS heeft het net te horen gekregen, moet alles nog verwerken, de afgelopen 4 jaar over denken. Natuurlijk zit ze vol met twijfels, vind het niet zo gek.

TS, heel veel sterkte in het maken van je keuze. Je zal zelf vast al wel weten wat de verstandigste is. De beslissing daadwerkelijk nemen, zal de meeste moeite kosten. Maar vergeet niet dat hij de afgelopen 4 jaar met jou heeft kunnen doorbrengen, en er een heel ‘geheim’leven naast heeft gehad. En jou nog steeds recht in de ogen aan heeft kunnen kijken!

tita

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-09 15:33

russel schreef:
Als dat ook was wat de inhoudt van het leven van je ex is, dan kan hij beter gaan. Dat is dan een keuze die ik ook zou maken.

:o? :o?

Chivance

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-09 15:33

Saffier schreef:
Wat wel leuk is, mocht het zover komen dat TS weggaat, een paar Garnalen in huis goed verstoppen :D

rauwe mosselen geven ook een heerlijk geurtje :D
je kan ze bijvoorbeeld in de gordijnen leggen, of tussen de roosters van de verwarming, tussen zijn winterkleding, ... :+

MiSz_SaNdY

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-09 15:34

4 jaar vol bedrog nee daar kom je echt niet uit meis
echt duw m je zolder raam uit bel je moeder of een vriendin en zoek een oplossing voor jezelf en je beestjes
iemand die je 4 jaar bedondert heeft geloof je toch niet meer als hij zegt t komt wel goed schatje
ik verander blablabla
weg dr mee vraag een ander telefoon nummer aan en laat het die 2 lekker uitzoeken schijnbaar kunnen ze elkaar niet loslaten enz it je over een jaar weer met t zelfde verhaal tis hard maar waar
heel veel sterkte

Chubby

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-09 15:35

czarina schreef:
Doordat de vrouw het allemaal opgebiecht heeft en hij daarna ook is er een cirkel doorbroken en is er eventueel een mogelijkheid dat het allemaal weer goed komt.

Maar wat moet er goedkomen? Deze hele relatie van TS is nooit goed en oprecht en eerlijk geweest? Er is he-le-maal geen enkele basis!

TS.. Heb jij zijn exen eigenlijk wel eens gesproken? Weet je waarop zijn vorige relaties zijn gestrand?

Chivance

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-09 15:35

cremellogek schreef:
Ik moet er wel bijzeggen dat het niet 4 jaar lang continue is geweest, er zijn periodes tussen geweest dat ze maandenlang niet met elkaar omgingen.

Vandaag ben ik voor het eerst sinds dat ik het weet weer alleen thuis en niet aan het werk. En dan ga je er eindeloos over nadenken, ik kom er niet zo maar uit besef ik..

Ik denk dat ik zo ook eens mijn oude dagboeken ga lezen, eens kijken wat ik toen allemaal schreef..

dan heeft hij je niet éénmaal bedrogen, maar telkens weer opnieuw is mijn mening)

Achterom

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-09 15:36

czarina schreef:
Nee hoor wendy gemakkelijk er vanaf komen zeer zeker niet. De mannen zouden stevig door het stof moeten kruipen.
Maar vrouwen bijten zich nu eenmaal ook vast in een man en laten daarna zeer moeilijk los.
Ik vind dat mannen tegenwoordig te veel de schuld krijgen.
Ik praat hierbij vreemdgaan absoluut niet goed, maar ik vind ook dat mensen nog een kans verdienen op het moment dat ze er echt spijt en moeite mee hebben en graag voor hun partner willen gaan vechten.

Hij had het nooit gezegd als die vrouw het niet gedaan had. Al die jaren heeft hij gewoon niks gezegd... hoe kun je dan in vredesnaam vinden dat het de schuld van die vrouw was?
Let wel: ik heb het over het geval van de TS.
Als hij er zelf mee was gekomen, dan was het misschien nog iets anders geweest, want dan had hij namelijk zelf een poging gedaan om de cirkel te doorbreken. Maar zelfs dat heeft hij niet gedaan.
En hoe kun je in vredesnaam iemand vertrouwen waarmee je nog nooit een monogame relatie mee hebt gehad? Die hele relatie is gebaseerd op leugens.

Anoniem

KiWiKo schreef:
russel schreef:

hamvraag is........... of jij dat voor hem ook bent :)

kijk misschien heb jij een hele beste relatie :) zou het alleen maar heel fijn vinden voor je :)

maar wat als jij in TS haar schoenen stond? zou je dan ook vechten?

Dat denk ik wel, dat merk je aan je relatie.

Ik overigens zal niet 4 jaar niets merken, maar ik ben ook stukken ouder dan TS, heb een 6e zintuig ontwikkeld voor veel zaken en ben erg intuïtief. :D Maar dat is ook stukje levenservaring. Ik ben erg zelfstandig en zonder mijn inbreng is het snel chaos bij hem :D

Maar hij zou ook maar 1 kans krijgen bij zulke bedondering en dat weet hij. Hij is niet het type om dat 4 jaar vol te houden, die komt dan al heel snel aan dat hij een ander leven wil met een ander, die is te chaotisch om een dubbel leven er op na te houden :+

theire

Wat een rot situatie. Ik denk dat in dit geval de enige optie
is om bij hem weg te gaan.
Als jullie relatie nog enige kans van slagen heeft dan zal hij
voor jou moeten vechten en niet omgekeerd.

Chubby

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-09 15:37

double schreef:
Iemand verlaten als je samenwoont klinkt lekker makkelijk, maar wacht maar tot je zelf voor de keuze staat.

Ik heb 2x voor de keuze gestaan en heb 2x voor mezelf gekozen. Dat was 2x incl samenwonen, kinderwens etc. Mocht op zoek naar een ander huis, een andere baan, een nieuw leven.

TS vroeg om ervaringen en advies..

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-09 15:37

en zo is het Russel :) doe je goed :)

en ik snap heel goed wat je zegt.........