Yamcha schreef:Vraag me af waarom bekennen van onzekerheid wél eerlijk is, en het gewoon ordinair vinden niet.
Wil je een eerlijk antwoord of een tactisch antwoord?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
opisop_shop schreef:Nu ik met vriendlief veel aan het zwemmen ben ga ik ook weleens topless zonnen. Zwemmen niet, dan doe ik mijn bovenstukje wel even weer aan. Moet zeggen dat ik het ook alleen doe als het rustig is en er niet mee te koop loop, ik doe het heel bescheiden
Ik heb er geen problemen mee, doe het zelf wanneer ik er zin in heb en wanneer ik het gepast vind.
Liep laatst een oudere dikkere vrouw rond in een string die zich uitgebreid ging bukken om dr handdoek goed neer te leggen enz. dat vond ik dan wel een minder mooi uitzicht (en tja de andere kant op kijken lukt je dan niet zo snel als ze plots voor je komen te liggen)
LittleAnn schreef:19LindA83 schreef:Ik lag vroeger (17-18) wel topless, nu (26) niet meer. Maar toen paste ik ook nog in een xxs!! dus dan oogt het voor de mede mens ook wat prettiger!
En wit vlees is inderdaad lekker, en gezondklinkt alsof het een erg interresant gesprek was!
Sorry hoor, maar ik vind het persoonlijk ook niet prettig ogen als ik naar iemand maat xxs moet kijken die topless is...dik of dun maakt mij dan echt niet zoveel uit!
Cyntje schreef:rainbow8 schreef:@ Cyntje: Wel makkelijk kan je zonder iets uit te hoeven trekken, overal voeding geven!![]()
Ja of je verliest de helft op die manier, fraai gezicht
DenK4ever schreef:Ik snap dus echt niet wat er smakeloos aan is eigenlijk...
60 procent van de mannen op het strand vind ik ook geen pan.. die laat ik toch ook geen top aan trekken..
19LindA83 schreef:LittleAnn schreef:
Sorry hoor, maar ik vind het persoonlijk ook niet prettig ogen als ik naar iemand maat xxs moet kijken die topless is...dik of dun maakt mij dan echt niet zoveel uit!
xxs wil niet zeggen dat iemand geen tieten heeft hoorIk sporte toen de tijd erg veel, maar ben altijd wel gezegend geweest met een volle B cup!!! Was dus geen plankje met erwtjes!!
Solis schreef:Dat dít, zó'n ophef kan geven zeg.. waar maken mensen zich druk om, er móeten toch dingen zijn die belangrijker zijn?
Las laatst deze ergens:
Het ware te wensen
Dat alle mensen
Met al hun gebreken
Zichzelf eens bekeken
Dan zouden ze het wel laten
Over anderen te praten
Vind het een hele treffende.
ikdoemaarwat schreef:chiqa: ik zou m tactisch doen
Alatariel schreef:Ik heb met topless geen moeite (lekker boeiend) de 2e catagorie maakt altijd wel dat ik ff bijna in een lachstuip schiet. Zoooo zielig.
Suus schreef:Vind het smakeloos.
19lindA83 schreef:Sorry hoor, maar ik vind het persoonlijk ook niet prettig ogen als ik naar iemand maat xxs moet kijken die topless is...
Yessy schreef:Moet je die van mij anders horenIk kijk er gerust omheen, hij 'kan dat niet' (aggut oogjes leiden een eigen leventje?) dus miept 'ie dat ze te groot/rimpelig/hangend zijn... arme jongen, de wereld van vrouwen op het strand bestaat niet uit modeldames
xnursieX schreef:Ik vind het niks als het me word opgedrongen door anderen.