Topless uit?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-09 19:03

Yamcha schreef:
Vraag me af waarom bekennen van onzekerheid wél eerlijk is, en het gewoon ordinair vinden niet.

Wil je een eerlijk antwoord of een tactisch antwoord? :P

miloetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-09 19:18

Ik doe het wel vaker... Ook zwemmen... Wat boeit mij het nou, ik bedoel als mensen het niet willen zien dan kijken ze maar weg :+

Yeyo

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-09 20:01

Needje schreef:
*gaat demonstratief zonder bovenkleding op werkplek zitten*

TIETEN TERUG TIETEN TERUG TIETEN TERUG TIETEN TERUG TIETEN TERUG

_O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O-

Ik zie je al zitten!

Yeyo

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-09 20:04

Chiqa schreef:
Yamcha schreef:
Vraag me af waarom bekennen van onzekerheid wél eerlijk is, en het gewoon ordinair vinden niet.

Wil je een eerlijk antwoord of een tactisch antwoord? :P

Doe is eerlijk?!?!?!?

Qimm

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-09 20:06

opisop_shop schreef:
Nu ik met vriendlief veel aan het zwemmen ben ga ik ook weleens topless zonnen. Zwemmen niet, dan doe ik mijn bovenstukje wel even weer aan. Moet zeggen dat ik het ook alleen doe als het rustig is en er niet mee te koop loop, ik doe het heel bescheiden ;)
Ik heb er geen problemen mee, doe het zelf wanneer ik er zin in heb en wanneer ik het gepast vind.

Liep laatst een oudere dikkere vrouw rond in een string die zich uitgebreid ging bukken om dr handdoek goed neer te leggen enz. dat vond ik dan wel een minder mooi uitzicht (en tja de andere kant op kijken lukt je dan niet zo snel als ze plots voor je komen te liggen :+ )

naar sommige dingen 'moet' je ook kijken, of je nou wil of niet :P

opisop_shop

Re: Topless uit?

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-09 20:11

Helaas wel ja ;)

Cyntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-09 21:46

rainbow8 schreef:
@ Cyntje: Wel makkelijk kan je zonder iets uit te hoeven trekken, overal voeding geven! _O- _O-

Ja of je verliest de helft op die manier, fraai gezicht :7

19LindA83

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-09 21:49

LittleAnn schreef:
19LindA83 schreef:
Ik lag vroeger (17-18) wel topless, nu (26) niet meer. Maar toen paste ik ook nog in een xxs!! dus dan oogt het voor de mede mens ook wat prettiger!

En wit vlees is inderdaad lekker, en gezond :Y) klinkt alsof het een erg interresant gesprek was!

Sorry hoor, maar ik vind het persoonlijk ook niet prettig ogen als ik naar iemand maat xxs moet kijken die topless is...dik of dun maakt mij dan echt niet zoveel uit!

xxs wil niet zeggen dat iemand geen tieten heeft hoor ;) Ik sporte toen de tijd erg veel, maar ben altijd wel gezegend geweest met een volle B cup!!! Was dus geen plankje met erwtjes!!

19LindA83

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-09 21:52

rainbow8 schreef:
Ik niet. In één of ander oud geval dat toevallig nog in de buurt lag :D Kramers uit 1984 :+

Dat was dus de tijd dat topless nog heel gewoon was! en in!!!

Uppojono

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-09 22:02

Ik vind het ook altijd zo naar als mensen zeggen: "Nou daar wil ik echt niet naar kijken"!. We zijn allemaal naakt geboren, en de één is nu eenmaal wat voller als de ander. Ik kijk nooit naar iemand met de gedachte "Wat ziet die eruit"!, ik heb juist alleen maar respect voor vrouwen met een (of meerdere) maatjes meer, die het gewoon aandurven om topless op het strand te liggen. Zich niets aantrekken van andere mensen en het gewoon voor zichzelf doen, echt super zulke sterke vrouwen.

Ik zelf zou trouwens nooit topless gaan, ben meer het onzekere type. Maar wat zou ik het graag willen dat ik het durfde..

annebe

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-09 22:07

Tis ook maar net wat je gewent bent. Mijn kinderen roepen nog steeds "Mam!! Gaan weer naar het nakiestrand" (8 en 11 jaar jong)
En waar het kan gaan mijn kleren uit, ook al is het alleen maar mijn topje.

Suus

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-09 22:08

Ik vind het eerlijk gezegd helemaal niks, topless. Voor mij is het nooit in geweest haha! Vind het smakeloos. Maar ieder zijn ding hoor...

DenK4ever

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-09 22:15

Ik snap dus echt niet wat er smakeloos aan is eigenlijk...
60 procent van de mannen op het strand vind ik ook geen pan.. die laat ik toch ook geen top aan trekken..

Solis

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-09 22:24

Dat dít, zó'n ophef kan geven zeg.. waar maken mensen zich druk om, er móeten toch dingen zijn die belangrijker zijn?

Las laatst deze ergens:

Het ware te wensen
Dat alle mensen
Met al hun gebreken
Zichzelf eens bekeken
Dan zouden ze het wel laten
Over anderen te praten

Vind het een hele treffende.

DenK4ever

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-09 22:28

is inderdaad een goeie!

rainbow8

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-09 22:31

Cyntje schreef:
rainbow8 schreef:
@ Cyntje: Wel makkelijk kan je zonder iets uit te hoeven trekken, overal voeding geven! _O- _O-

Ja of je verliest de helft op die manier, fraai gezicht :7

Ach toen ik mijn kids borstvoeding gaf, zat ik ook overal en nergens. Als ze honger hadden. Hup hang aan en klaar. Toen kwam er een oud vrouwtje naast me zitten en die had bewondering voor me dat ik het gewoon in het openbaar deed. Tja, mijn zoon had honger. Nee, hij kon niet wachten gezien het feit dat hij vanaf dag één aan het kotsen was. Dus als meneer honger had was het gewoon een plekje opzoeken en aanhangen.

frankiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-09 22:42

rainbow: jij snapt m! gewoon je eigen ding doen, niet zeiken, klaar.
wat een ophef in dit topic. maar ook ik ben van mening dat preutsheid er op diverse manieren ingebakken wordt. kinderen zijn nog gewoon zichzelf dus die vragen eens wat maar zijn ook nuchter in zulke dingen. doet me ook denken aan onze oudste dochter van 6: was toen ze 4 was in de mannenkleedkamer van het zwembad omdat ikzelf mee was. ziet ze op een gegeven moment een zwaar behaarde vent in z'n nakie staan, zegt ze tegen mij "papa die meneer z'n p**mel heeft een baard". haha komisch maar ook sta je dan met je mond vol tanden. ik gaf maar als antwoord dat dat bij iedereen anders is. dat was voldoende, nu zegt ze er nooit iets meer over, ze gaat zelfs mee naar de sauna en tis allemaal doodgewoon. ik bedoel maar....
om weer ontopic te komen: idd in NL lijkt het "uit" te raken maar als je op de costa's kijkt, doet men het daar wel. raar eigenlijk dat veel mensen het daar wel doen omdat ze dan denken dat er geen bekenden zijn. als iedereen zo denkt, wordt de kans om er toch bekenden tegen te komen natuurlijk wel erg groot.

Ojajoh

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-09 23:05

DenK4ever schreef:
Ik snap dus echt niet wat er smakeloos aan is eigenlijk...
60 procent van de mannen op het strand vind ik ook geen pan.. die laat ik toch ook geen top aan trekken..

dat zou pas smakeloos zijn _O-

chiqa: ik zou m tactisch doen ;)

ben ook wel benieuwd.....mensen die het allemaal maar smakeloos en ordinair vinden: jullie zijn zeker ook geen sauna gangers he?

Girley_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-09 01:54

19LindA83 schreef:
LittleAnn schreef:

Sorry hoor, maar ik vind het persoonlijk ook niet prettig ogen als ik naar iemand maat xxs moet kijken die topless is...dik of dun maakt mij dan echt niet zoveel uit!

xxs wil niet zeggen dat iemand geen tieten heeft hoor ;) Ik sporte toen de tijd erg veel, maar ben altijd wel gezegend geweest met een volle B cup!!! Was dus geen plankje met erwtjes!!

Dat bedoel ik ook totaal niet :) ik bedoel meer te zeggen dat het voor mij niet uitmaakt hoe iemand er uitziet, ik kijk liever uberhaupt niet naar (bijna) naakte mensen...ik vind dat prive. En soms trekken dingen nou eenmaal je aandacht, of je nou wil of niet kijk je automatisch. Je zal ongetwijfeld een prachtig figuur hebben gehad ;) ik vind het er zelf gewoon altijd leuker uitzien in een leuke bikini of badpak, maar dat is mijn mening.

19LindA83

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-09 08:44

Ok! Het kwam over alsof je over de xxs viel! Maar je hebt hebt het zo helder gemaakt! ik heb die mening tegenwoordig ook wel hoor, een mooie bikini zie ik ook liever dan topless tegenwoordig. Ik denk dat ik inderdaad in de ''schaamtezone'' ben beland.
Terwijl ik wel met gemak de kleren uittrek voor een dagje sauna!

Jesser

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-09 09:04

Ik begrijp het niet helemaal, hele ophef over toppless, ik doe het rustig, zal ik me daar het hele jaar af en toe zonnebankje doen, en dan ineens van die rare lelijke witte .. krijgen.

En daarbij, het kan me echt geen ene moer schelen of een ander het wel of niet mooi vind, ik doe het niet voor een ander, alleen maar voor mijzelf.

Ik begrijp ook niet dat er geen schaamte is voor een sauna maar wel voor topless.. het is je eigen lichaam, wees bewust ervan, en hou ervan. Schaamte is een gevoel wat je van kindsaf aan bijgebracht wordt en je hele leven zal je ertegen worstelen als je jezelf niet leert te accepteren.

Ik heb maatje 40 heb twee kids gehad, ben nu 37 jaar oud, en werkelijk, het kan me geen ene moer schelen of een ander het wel of niet mooi vind.. Als ik mijzelf maar mooi vind en ik mijzelf kan waarderen.

Yeyo

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-09 09:09

Solis schreef:
Dat dít, zó'n ophef kan geven zeg.. waar maken mensen zich druk om, er móeten toch dingen zijn die belangrijker zijn?

Las laatst deze ergens:

Het ware te wensen
Dat alle mensen
Met al hun gebreken
Zichzelf eens bekeken
Dan zouden ze het wel laten
Over anderen te praten

Vind het een hele treffende.

Die vind ik echt geweldig!
Heb een nieuw onderschrift gevonden :D

Alatariel

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-09 09:18

Er is topless en er is topless. Topless gewoon om het topless en lekker bruin worden en topless om te showen :(:) . Ik heb met topless geen moeite (lekker boeiend) de 2e catagorie maakt altijd wel dat ik ff bijna in een lachstuip schiet. Zoooo zielig.
Heb overigens zelf maar 1 keer topless gelegen en direct vet verbrande boobies :+ dus dat was eens maar nooit weer.

Marchador

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-09 09:39

Het valt me wel op dat er minder mensen topless lagen, tenminste toen ik op het strand was.
Er was één meisje dat constant met haar bikinitopje zat te frutselen, en dat ze stond te springen en constant naar haar borsten kijken, weer opstaan en weer springen.
Volgens mij had ze die bij haar zelf nog niet eerder gezien, we lagen helemaal dubbel op het strand :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-09 10:06

ikdoemaarwat schreef:
chiqa: ik zou m tactisch doen ;)

Nou dan doe ik hem wel tactisch, ik vind sommige opmerkingen echt groen zien van jalouzie
bv

Alatariel schreef:
Ik heb met topless geen moeite (lekker boeiend) de 2e catagorie maakt altijd wel dat ik ff bijna in een lachstuip schiet. Zoooo zielig.

Suus schreef:
Vind het smakeloos.

19lindA83 schreef:
Sorry hoor, maar ik vind het persoonlijk ook niet prettig ogen als ik naar iemand maat xxs moet kijken die topless is...

Yessy schreef:
Moet je die van mij anders horen :D Ik kijk er gerust omheen, hij 'kan dat niet' (aggut oogjes leiden een eigen leventje?) dus miept 'ie dat ze te groot/rimpelig/hangend zijn... arme jongen, de wereld van vrouwen op het strand bestaat niet uit modeldames :D

xnursieX schreef:
Ik vind het niks als het me word opgedrongen door anderen.

en kan zo nog wel even doorgaan kom op is het zo moeilijk om toe te geven dat je stiekem toch wel een beetje die vrouw benijd die er gewoon goed uitziet|?