Wat ontzettend leuk om al deze foto's voorbij te zien komen. super mooi plaatjes. Het leukste voor mij is dat eind deze maand ik er ook een paar kan plaatsen van ons en de paarden.
blauw00gje
Geplaatst: 01-09-09 18:58
cissie schreef:
Wat ontzettend leuk om al deze foto's voorbij te zien komen. super mooi plaatjes. Het leukste voor mij is dat eind deze maand ik er ook een paar kan plaatsen van ons en de paarden.
Ahh ik kan echt niet wachten als ik jullie foto's zie. Vriendlief heeft vorige week letterlijk gezegd "het maakt me niet uit hoe, ALS je maar met me wil trouwen". Laten we hopen dat ik voor die tijd een paard heb en hem daaraan kan houden.
mooie foto's allemaal hoor, echt heel gaaf.. Als ik ooit ga trouwen komen er alleen foto's als mijn stoere paard nog leeft, hij is inmiddels bijna 30 dus die kans is niet echt heel groot, ga echt pas over een jaar of 3 trouwen, als we wat langer bij elkaar zijn ofzo
Marloez
Geplaatst: 01-09-09 20:28
Wat een geweldige foto's allemaal zeg! Echt leuk om te zien!
Nu wil ik ook trouwen. En ik heb nog geen eens een vriend! Waar blijft mijn prins? Het witte paard heb ik dan weer wel..
echt leuk om al die foto's te zien! Ik heb ook foto's met mijn paard laten maken maar ik heb ze niet digitaal helaas... Copyright van de fotograaf... Maar ze waren wel supergaaf:D
Misty12
Woonplaats: omgeving enschede, op de fiets, bij de paarden en soms gewoon in huis.
Geplaatst: 04-09-09 21:29
Toen ik trouwde had ik mijn paard nog niet. Dus helaas geen trouwfoto's met paard. Ik heb wel foto's met de hond erbij. Onze trouwauto was een oldtimer van mijn husband. hij had het autootje helemaal opgeknapt en als de auto klaar was, zouden we gaan trouwen. Zo gezegd, zo gedaan. Hij reed zelf ons autootje (is een kleintje), en bij het foto's maken, mocht onze hond er wel bij zijn. Helaas zijn ze niet digitaal, dus ik kan ze jullie niet laten zien (ben ook al weer 22 jaar getrouwd!) Maar de foto's die ik hier zie vind ik allemaal heel erg leuk.
Kev
Geplaatst: 04-09-09 21:32
Helaas ging het regenen toen we met ze naar buiten wilden... Maar Kev had het geloof ik niet zo'n goed idee gevonden als ik dichtbij kwam met m'n jurk.... (en dan is hij 17 en die andere 4!:P)
hè jammer dat ik al door het topic heen ben mooie foto's gezien en leuke ideeën opgedaan het moeilijkste lijkt mij om allemaal geregeld te krijgen om je paard naar de juiste locatie te krijgen, de mensen die ik met mijn paard vertrouw horen ook op het feestje thuis, dus dan zit je met omkleden, rijtijden enz.
Maar heb vriendje ook al duidelijk gemaakt dat Shadow op de foto's thuishoort
ik kan de laatste foto's ook niet zien.
Claudia78
Geplaatst: 05-09-09 19:06
Zoooow mooi allemaal en ik mag woensdaaaaaag. En laten ze het nou eens over schitterend weer hebben