SuzannePerla schreef:Ik ben 2 jaar geleden met mijn ouders en mijn zus 2 weken naar Thailand gegaan. Ik wou toen eigenlijk echt niet mee en het leek me verschrikkelijk om mijn hele kerstvakantie in Thailand te moeten doorbrengen.. Ik weet dat dit heel vreemd is want wie wil er nu niet een rondreis door Thailand doen? Maar ik vond het toen echt vreselijk! Uiteindelijk heb ik er gewoon het beste van gemaakt en het werd de leukste vakantie ooit! Ik ben niet echt het type dat graag op vakantie gaat, ik zit nu eenmaal liever thuis bij mijn paarden en vriendinnen. Ik snap dus best dat de TS niet graag meegaat.. Ik vind het alleen niet eerlijk dat je je ouders zo hard laat merken dat je niet mee wil.. Je ouders hebben waarschijnlijk heel hard gewerkt voor die vakantie dus het minste wat je kunt doen is dan toch proberen een leuke tijd te hebben op vakantie! En voor je het weet ben je dan weer thuis
Ja maar zoals al vele malen gezegd is de reden niet dat ze niet op vakantie wil. Ze wil juist wel op vakantie maar dan alleen naar Malta! Als ze gewoon helemaal niet op vakantie wil, tja dan vind ik dat een 16 jarige thuis of bij een vriendin mag blijven. Maar wel werken en de boel aan kant houden aub

had op die leeftijd ook van die onverklaarbare dwarse buien die gewoon nergens op sloegen. Sja... leeftijd

Dan wil je niet mee. 
en of dat nou in Frankrijk was of 4 dagen op Samos: de ruzie kwam er toch wel