Niet dat ik denk dat elke man vreemdgaat ofzo, maar dat iedereen zó zeker weet dat haar vriend/vriendin niet vreemdgaat..

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Welshcobfan schreef:Ik denk dat iedereen van oorsprong niet monogame gedachtes heeftik denk ook wel eens: damn, wat een kerel! als ik vrijgezel was wist ik het wel!
Maar goed, ratio wint het van het gevoel hahahaha
Kaja schreef:Welshcobfan schreef:Ik denk dat iedereen van oorsprong niet monogame gedachtes heeftik denk ook wel eens: damn, wat een kerel! als ik vrijgezel was wist ik het wel!
Dan wist je wel wat??
Dan zou je er werk van maken en sex met hem hebben? Dan zou je je kleren uit doen en in je blote kont bij een vreemde kerel gaan staan? Wat voor gevoel heb je dan, want dat vind ik altijd zó ontzettend gemakkelijk gezegd...
Weet je, ik heb die gedachtes nou nooit... Ik denk wel eens wat een knappe gozer, maar ik zou er niet aan moeten denken om bij een andere kerel in mijn blote zelf te moeten staan..
Wat volgens mij dus wijst op overmatig drank en/of drugsgebruik waarbij alle remmen los gaan!
En laat ik beiden nou net niet nuttigen...![]()
Geef mij maar een colatje en mn eigen kerel...
Kaja schreef:Welshcobfan schreef:Ik denk dat iedereen van oorsprong niet monogame gedachtes heeftik denk ook wel eens: damn, wat een kerel! als ik vrijgezel was wist ik het wel!
Dan wist je wel wat??
Dan zou je er werk van maken en sex met hem hebben? Dan zou je je kleren uit doen en in je blote kont bij een vreemde kerel gaan staan? Wat voor gevoel heb je dan, want dat vind ik altijd zó ontzettend gemakkelijk gezegd...
Weet je, ik heb die gedachtes nou nooit... Ik denk wel eens wat een knappe gozer, maar ik zou er niet aan moeten denken om bij een andere kerel in mijn blote zelf te moeten staan..
Wat volgens mij dus wijst op overmatig drank en/of drugsgebruik waarbij alle remmen los gaan!
Relaxed schreef:Kaja schreef:Dan wist je wel wat??
Ze zegt toch áls ze vrijgezel was.. Dat mag je toch wel denken?Mijn vriend en ik kijken ook beide wel naar het andere geslacht, moet kunnen toch?
Rock schreef:Aad, jij mag dat van die alcohol betuttelend noemen, maar voor mij is het simpel. Als hij wil drinken, fijn, maar niet bij mij in de buurt.
Ik krijg er letterlijk een paniekaanval van, ik word echt heel heel erg bang. Het is geen kwestie van 'niet leuk vinden' of 'zin willen doordrammen' maar pure paniek.
Lijkt me dat als je geeft om je partner je daar toch wel op z'n minst rekening mee houdt.