Vertrouwen jullie je partner voor 100% ? Vreemdgaan

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Vertrouw jeje partner voor 100%

Poll eindigt op

Ja onze relatie is echt waterdicht!
184 (72%)
Weet niet aan de ene kant wel aan de andere kant niet
60 (23%)
Nee hij is al is eerder vreemd gegaan!
10 (3%)

Totaal aantal stemmen: 254

Joyce_

Re: Vertrouwen jullie je partner voor 100% ? Vreemdgaan

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-09 19:10

Zo grappig. Iedereen: Nee, mijn vriend/vriendin gaat niet vreemd, nooit gedaan en zal ze/hij ook niet doen. Zo wel, dáár is de deur.

:') Grappig. Sorry :=

Niet dat ik denk dat elke man vreemdgaat ofzo, maar dat iedereen zó zeker weet dat haar vriend/vriendin niet vreemdgaat.. :=

Twiggy2008

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-09 19:26

Je kunt zeker op een punt in de relatie zitten dat je zeker weet dat hij (of zij :D ) niet vreemd gaat. Ik hoop dat iedereen met een relatie hier op dat punt zit. Helaas kan dat punt veranderen door allerlei factoren en omstandigheden. ;)
Vervelend, maar zo is het gewoon. ;)

Verder las ik ergens dat iemand roept dat er geen enkele man monogaam is. Nou, dat gaat wel erg ver. Dat geloof ik ook niet, hoor. :D

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-09 19:29

Ik denk dat iedereen van oorsprong niet monogame gedachtes heeft :P ik denk ook wel eens: damn, wat een kerel! als ik vrijgezel was wist ik het wel! :D
Maar goed, ratio wint het van het gevoel hahahaha :P

Kaja

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-09 20:50

Welshcobfan schreef:
Ik denk dat iedereen van oorsprong niet monogame gedachtes heeft :P ik denk ook wel eens: damn, wat een kerel! als ik vrijgezel was wist ik het wel! :D

Dan wist je wel wat??

Dan zou je er werk van maken en sex met hem hebben? Dan zou je je kleren uit doen en in je blote kont bij een vreemde kerel gaan staan? Wat voor gevoel heb je dan, want dat vind ik altijd zó ontzettend gemakkelijk gezegd...
Weet je, ik heb die gedachtes nou nooit... Ik denk wel eens wat een knappe gozer, maar ik zou er niet aan moeten denken om bij een andere kerel in mijn blote zelf te moeten staan..

Wat volgens mij dus wijst op overmatig drank en/of drugsgebruik waarbij alle remmen los gaan!
En laat ik beiden nou net niet nuttigen... :D
Geef mij maar een colatje en mn eigen kerel... ;)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-09 20:55

Oh ik zie ook wel eens iemand waarvan ik zoiets heb van; "Daarmee zou ik wel eens een beschuitje willen eten *D *

Maar dan inderdaad alleen als ik al vrijgezel was geweest. Ik ga daar m'n eigen vent niet voor aan de kant zetten :n

Maar mocht het ooit stuklopen tussen ons, dan zou ik volgens mij best veel leuks te doen vinden O:)

Twiggy2008

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-09 21:02

Verkeerde post. :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-09 21:03

*dazzeggik* :')

Twiggy2008

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-09 21:04

Whahahahaaaaa, jaaaaaa, ik zat helemaal verkeerd. _O- _O- _O- :o :o :o

Twiggy2008

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-09 21:04

Maar ach, ze hebben enige overeenkomst. ;)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-09 21:05

Ja haha inderdaad :D ik twijfelde ook een heel klein beetje :')

Elinaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-09 21:05

ja alleen dat laatste zinnetje :+

Twiggy2008

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-09 21:06

Ik heb geen zin om dat hele verhaal weer opnieuw in te tikken in dat andere topic, dus laat maar. :P

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-09 21:07

Aww had je even moeten copy pasten! Had iktoch m'n post moeten laten staan :(:)

Twiggy2008

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-09 21:11

Geeft niet, hoor. ;)
En wat was er met het laatste zinnetje, Elinaa? Die weet ik niet meer namelijk. :+

Elinaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-09 21:24

dat was ook iets over vreemdgaan toch? eigelijk heb ik t amper gelezen :o

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-09 21:40

Kaja schreef:
Welshcobfan schreef:

Dan wist je wel wat??

Dan zou je er werk van maken en sex met hem hebben? Dan zou je je kleren uit doen en in je blote kont bij een vreemde kerel gaan staan? Wat voor gevoel heb je dan, want dat vind ik altijd zó ontzettend gemakkelijk gezegd...
Weet je, ik heb die gedachtes nou nooit... Ik denk wel eens wat een knappe gozer, maar ik zou er niet aan moeten denken om bij een andere kerel in mijn blote zelf te moeten staan..

Wat volgens mij dus wijst op overmatig drank en/of drugsgebruik waarbij alle remmen los gaan!

Ze zegt toch áls ze vrijgezel was.. Dat mag je toch wel denken? :? Mijn vriend en ik kijken ook beide wel naar het andere geslacht, moet kunnen toch?

Tamara

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-09 23:45

Overigens leuk wat voor ads je gelijk weer van Google krijgt bij dit topic: 'Lekker vreemdgaan?' 'Discreet vreemdgaan?' en 'Seniorengeluk.nl' Die laatste vind ik persoonlijk wat vreemd :+ Wel typisch overigens dat daar dan ook alweer speciale sites voor zijn, bedoel, je gaat het toch niet opzoeken om vreemd te gaan? := Hoe diep ben je dan gezonken vraag ik me af, dan kun je toch die energie beter in het verbeteren van je relatie stoppen...

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-09 23:49

Ik krijg 'omgangsregeling' :+
en bedankt hahahahha :D

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-09 23:51

Kaja schreef:
Welshcobfan schreef:

Dan wist je wel wat??

Ik snap je niet echt wat je hier mee wilt zeggen? Dat als ik aan de zuip ga, ik in mijn blote reet voor andere mannen ga staan? :P
Laatst bijgewerkt door vuurneon op 16-07-09 23:57, in het totaal 1 keer bewerkt

celticpony

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-09 23:55

heet het vertrouwen of ben ik naief?? heb tot nu toe (9 jaar samen en 2 kids) nog geen aanwijzingen gehad. hij is in begin van onze relatie marinier geweest, met veel uitzendingen en veel feesten, maar ook toen, nooit signalen. Ach..blijkbaar is ie of echt heel geraffineerd of simpelweg erg trouw. Ik wil me er ook niet druk over maken. We zijn graag bij elkaar of niet. ben wel onzeker geweest, maar dat zegt meer over mezelf dan over onze relatie. Ben ik wel leuk genoeg om al die anderen te weerstaan, etc, etc. heb echt leren loslaten en ga ervan uit dat ie bij me is omdat ie dat wil, niet omdat ie "vast" zit. Onze deal is met met name eerlijk tegenover elkaar zijn. Ik kan zijn deksel niet lichtten, hij de mijne ook niet, dus alles wat we hebben is de intentie, daar doe ik het ook mee en tot nu toe bevalt dat prima.

verootjoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-09 00:22

Relaxed schreef:
Kaja schreef:
Dan wist je wel wat??

Ze zegt toch áls ze vrijgezel was.. Dat mag je toch wel denken? :? Mijn vriend en ik kijken ook beide wel naar het andere geslacht, moet kunnen toch?

Idd... dat je een relatie hebt betekent toch niet dat je ogen het niet meer doen :D Er daadwerkelijk werk van maken is weer iets heel anders ;)

equitation

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-09 13:40

Rock schreef:
Aad, jij mag dat van die alcohol betuttelend noemen, maar voor mij is het simpel. Als hij wil drinken, fijn, maar niet bij mij in de buurt.

Ik krijg er letterlijk een paniekaanval van, ik word echt heel heel erg bang. Het is geen kwestie van 'niet leuk vinden' of 'zin willen doordrammen' maar pure paniek.

Lijkt me dat als je geeft om je partner je daar toch wel op z'n minst rekening mee houdt.

Ja, dat zeg ik toch ook niet dat hij daar geen rekening mee hoeft te houden. Ik reageerde alleen op het feit dat de vriend van welscobfan wel 2 biertjes mocht drinken als die bv uiteten gaat ( wat dus ook zonder haar kan zijn), dat vond ik raar. Als jij een paniekaanval krijgt van dronken mensen dan lijkt het me meer dan logisch dat hij zich niet gaat bezatten in jouw buurt maar als die bv. naar een vriend gaat en daar blijft slapen bv. vind het heel erg vanzelfsprekend dat hij het dan maar zelf moet weten.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-09 14:36

Welshcobfan schreef:
Ik snap je niet echt wat je hier mee wilt zeggen? Dat als ik aan de zuip ga, ik in mijn blote reet voor andere mannen ga staan? :P

In de blote kont :)ddd

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-09 14:42

hahahaaha
jeetje zeg....
zelfs als ik bezet ben kan ik me best vergapen aan mannelijk schoon...en dan denken"hmmmm als ik vrijgezel was".
Spring dr niet gelijk dronken in de blote kont bovenop als ik de kans krijg(dan zou ik het nu,als single,wel druk hebben)

Nic

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-09 17:39

Beantwoord even de vragen hieronder en probeer deze ook te onderbouwen
1. Vertrouwen jullie je vriend of vriendin als hij of zij voor een paar weken weg gaat?

Ja vertrouwen wel :j leuk vinden, nee.

2. Is hij of zij al een keer eerder vreemd gegaan?

Het is nog vrij pril dus het lijkt me niet

3. Als hij of zij vreemd zou gaan zouden jullie diegene nog een kans geven of eruit schoppen?

Geen idee, ligt eraan hoe waarom wanneer etc. maar met mijn huidige vriend lijkt het me foute boel als dat zo is. Doet ie niet zomaar.