Ik ook. je moet gewoon voor 9 uur gaan rijden anders is het te warm
Onassa
Geplaatst: 04-07-09 12:25
Wat een verademing nu zeg! Zo is het heerlijk weer.
Fleur_Laura
Geplaatst: 04-07-09 16:14
Dit is echt veel beter weer! (nog wel 28 graden)
Beetje jammer aan het oh zo heerlijke weer in Nederland is dat ik net mijn konijn heb moeten laten inslapen omdat ze door het weer niks meer kon (ze at en dronk ook niet meer), nog vervelender is, is dat ons vorige konijn ook al dood is gegaan aan de grote temperatuurverschillen in Nederland
Nell_
Geplaatst: 04-07-09 16:28
Hier nog steeds bloedheet vandaag! (Voor mijn gevoel is het echt warmer dan 30 graden, maar het ligt hier nu rond de 28) Al vind ik het heerlijk Kan lekker zwemmen, en met het paardje doe ik gewoon rustig aan! Vind ze totaal niet erg
In de wind is het lekker, maar uit de wind wederom vies warm. Geen regen gehad gister (een buitje waar je in kon staan zonder nat te worden).............geef mij maar even een plens water voor de weide...
Hier is het heel erg benauwd! Ook staat er bijna geen wind dus het is erg heet, en helaas kan ik niet gaan zwemmen omdat ik voor school aan het werk moet.
Net wel heeeeel zacht onweer gehoord maar de zon blijft vrolijk schijnen. Dat is maar goed ook. Al mijn gewassen paardenspullen (dekjes etc) hangen aan de lijn.
het is uiteindelijk allemaal meegevallen hier. het is wel grijs buiten maar er is niks gevallen. ook blijft het plakkerig warm. vanavond voorspellen ze regen en onweer.
Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!
Geplaatst: 05-07-09 18:56
Normaal doet onweer me niets maar nu schrok ik me echt kapot! Een flits en gelijk er achteraan een ENORME knal! Ik viel bijna van m'n stoel