Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Pasamba schreef:Ik wordt al zenuwachtig als ik aan afrijden denk terwijl ik nog niet eens een datum ofzo heb.Dus dat wordt nog wat.
Ik heb wel van die pillen waar je rustig van wordt en druppels van Bach, dus neem het beide gewoon.Vriendin van me heeft die pillen ook genomen en die was helemaal niet zenuwachtig!
En was aardig overtuigd van mezelf en dat klopte haha Saskiaatje schreef:Het examen zelf is niet eng.
De uitslag wel.
"We gaan nu de tafelnummers van de gezakten opnoemen. 1, 2, 3, 5, 6, 7, 8, 10, 14, 15, 18 enz."
Dat is echt zenuwslopend.
Ik vond het examen maar ouderwets vergeleken met mijn oefen CD.
meld me ook hier..
dat valt even tegen, ik wil zsm mn rijbewijs halen (ok, wie niet?). Dus ik was eigenlijk alweer klaar met deze rijschool... dus ben wat gaan bellen, blijkt het overal zo onwijs druk te zijn, dat meer dan 1x in de week niet haalbaar is... maar 1x per 2 weken is toch absurd?
Paula schreef:Wij moesten naar voren lopen en bij ieder blaadje dat ze zo ongeveer aangaf zei ze; 'Veel succes met het maken van een nieuwe afspraak'.Ik vond het examen maar ouderwets vergeleken met mijn oefen CD.
helaas, helaas, gefeliciteerd, helaas, helaas, en bij mij zei ze niks?
dus ik liep weg en dacht heeelp waar staat die uitslag kon het niet vinden en toen stond er geslaagd
Saskiaatje schreef:Het examen zelf is niet eng.
De uitslag wel.
"We gaan nu de tafelnummers van de gezakten opnoemen. 1, 2, 3, 5, 6, 7, 8, 10, 14, 15, 18 enz."
Dat is echt zenuwslopend.