Als je kinderen eenmaal Nike Air dragen......

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: Als je kinderen eenmaal Nike Air dragen......

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-09 16:25

ooh sorry, ik was bij aan het lezen, en dan ram ik altijd maar meteen op quote knopje omdat ik het anders weer vergeet enzo :')

Ik had dus nog niet alles daarna gelezen :o

LizMD

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-09 16:27

Hier meld zich een HBO'er met Maxies :+ En ja het gaat nog steeds goed met me! Mijn broertje (die havo doet), draagt ze ook, en geloof ook dat het daar niet bergafwaarts mee gaat.
Er is inderdaad een behoorlijk vooroordeel wat deze schoenen aangaat, maar het scheelt, ik draag ze omdat ze gewoon goddelijk zitten!

Yesterday

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-09 16:29

vrienden van mij op VWO lopen ook op airmax na die doen niks verkeerd hoor :')
vind het echt nergens opslaan :)

Miracle_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-06-09 16:40

Het gaat hier nu ook helemaal niet om opleidingsniveau, het gaat om de vooroordelen.. :)

Grobegni

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-09 16:44

Volgens mij ben ik de enige die Nike air max zooooooo 1995 vind? :D Joh, ik wist niet eens dat ze nog bestonden!

Vroegah was je echt gabber en into hardcore als je die dingen droeg, is dat nog steeds zo? Of zijn ze tegenwoordig wat breder gedragen ipv in 1 jongerencultuur?

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-09 16:48

hahaha ik vind zo ook echt zooo 1995, toen ik ze nog droeg omdat ze bij de gabbercultuur hoorden :P
T is maar net waar het gedragen word :) Ik zag ze laatst op een bruiloft.... Vréselijk ordi :=
Maar tijdens een dag shoppen: ach, t loopt wel goed :)

Maar ik draag ze zelf absoluut nooit meer, vind het snel wat ordi worden :) Maar als anderen het dragen? Kan best leuk staan als het leuk gecombineerd word.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-09 16:50

hahahahaahah,hoezo in een hokje stoppen zeg.
kom op... _O-

Ik ben "het type meisje"waar je vast geen Nike's bij verwacht.
en toch,ik heb ze.
waarom? omdat ze zalig lopen,lekkerder dan menige andere sportschoen/sneaker.
Dus omdat er een streepje opstaat,ben ik het type waar bepaalde bokkers geen vrienden mee willen zijn?

Scheelt dat ik geen vrienden wil zijn met mensen die zo bekrompen zijn. :)*
Ik draag ze gewoon onder een spijkerbroek met truitje of hemdje,en voor de duidelijkheid van hokjesdenkers,nee,geen gouden kettingen,lonsdale's,naveltruitjes,en grote oorringen(om de vooroordelen maar lekker te bevestigen :list: )

Miracle_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-06-09 16:51

Grobegni schreef:
Volgens mij ben ik de enige die Nike air max zooooooo 1995 vind? :D Joh, ik wist niet eens dat ze nog bestonden!

Vroegah was je echt gabber en into hardcore als je die dingen droeg, is dat nog steeds zo? Of zijn ze tegenwoordig wat breder gedragen ipv in 1 jongerencultuur?

Waar kom jij uit? :+ haha!
Ze worden idd nog flink gedragen, en ook in verschillende culturen ja :j

Miracle_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-06-09 16:52

Anoniem schreef:
hahahahaahah,hoezo in een hokje stoppen zeg.
kom op... _O-

Ik ben "het type meisje"waar je vast geen Nike's bij verwacht.
en toch,ik heb ze.
waarom? omdat ze zalig lopen,lekkerder dan menige andere sportschoen/sneaker.
Dus omdat er een streepje opstaat,ben ik het type waar bepaalde bokkers geen vrienden mee willen zijn?

Scheelt dat ik geen vrienden wil zijn met mensen die zo bekrompen zijn. :)*
Ik draag ze gewoon onder een spijkerbroek met truitje of hemdje,en voor de duidelijkheid van hokjesdenkers,nee,geen gouden kettingen,lonsdale's,naveltruitjes,en grote oorringen(om de vooroordelen maar lekker te bevestigen :list: )

_/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

Grobegni

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-09 16:53

Miracle_ schreef:

Bouwjaar 1983 :+ Of een heel groot ei dat studentenleven heet? Ik weet het niet! Toen ik van de middelbare school ging waren ze al totaal uit de mode, dus vandaar dat ik er nooit meer over na had gedacht. :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-09 16:54

Zal mij aan mn bips oxideren of ze in de mode zijn...als ik die zou moeten volgen...
Ik koop kleding altijd omdat ik het
* mooi vind
*fijn vind
*praktisch vind

en Nike's vallen voor mij daar prima onder..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-09 16:55

Ik snap niet wat er fout is aan de nikes :?
K vind het mooie schoenen en lopen lekker.

En ik doe havo, en kom uit drenthe!

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-09 16:56

Ik zeg altijd maar: als ze maar lekker lopen, dat is het belangrijkste :j
(niet dat ik ze draag, heb wel andere type nikes :) zonder de air en minder sportschoenachtig en zwart :P) )

Miracle_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-06-09 16:59

Grobegni schreef:
Miracle_ schreef:

Bouwjaar 1983 :+ Of een heel groot ei dat studentenleven heet? Ik weet het niet! Toen ik van de middelbare school ging waren ze al totaal uit de mode, dus vandaar dat ik er nooit meer over na had gedacht. :D

Hihi :D Nou, bij deze dus, ze zijn nog helemaal "trendy" :') (Bij een gedeelte dan)

Eleionomae

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-09 17:04

Menino schreef:
ooh sorry, ik was bij aan het lezen, en dan ram ik altijd maar meteen op quote knopje omdat ik het anders weer vergeet enzo :')

Ik had dus nog niet alles daarna gelezen :o

Hahah geeft niet hoor ;) Waren er wel meer die zo reageerden zonder gelezen te hebben haha.
Je moet inderdaad dragen wat je fijn vind, of het nou mode is of niet, als jij je nike's lekker vind lopen vooral blijven dragen :)

Nickytje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-09 18:34

Ik draag ze ook! Gewoon omdat ik ze mooi vind en ze enorm goed zitten!
Deze heb ik:
http://img246.imageshack.us/img246/1376/nikej.jpg

Ik ben er zo tevreden van dat ik een tweede paar ga aanschaffen.

Overigens ken ik inderdaad mensen met nike air (max) die zich in de mindere milieus begeven,
maar ik ken ook zat mensen die dat niet doen. Dus dat ligt volgens mij niet aan de schoenen,
maar enkel aan de mentaliteit van die persoon.

daniekjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-09 18:36

ik vind het een zeer gewaagde uitspraak..
ik draag al vanaf dat ik kan lopen Air maxxies, en aan mijn opvoeding ontbreekt toch echt niks.
ik vind ze mooi, en zitten heerlijk, dus waarom zou dat iets negatiefs zijn?
zo is er over alle schoenen wel wat te zeggen, want als je Pumps draagt ben je een kakker? lekker dragen waar je je prettig bij voelt denk ik dan maar..

Anne.

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-09 18:36

Het waren mijn eerste schoetjes, mini-nikes, er is niets mis met mij hoor :P

xxappiexx

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-09 18:48

Ik heb mijn vriend na 10 jaar Nike Air Max Le coq sportif's aangesmeerd :D Ik had niet zo'n problemen met die schoenen maar hij vond het tijd worden om dat tijdperk af te sluiten.
Hij staat nu nog steeds in bijna elke spiegel naar zijn nieuwe schoenen te staren! Haha! *D

Maar even on-topic: Mij maakt het echt niet uit wat iemand draagt, het zijn niet de kleren maar de persoonlijkheid van iemand dat bepaald of het bergafwaarts gaat of niet.
Dus die stelling vind ik onzin, ook dat mensen geen vrienden willen zijn met personen die Nike's dragen is gewoon kinderachtig. Die mensen hebben al een gigantische "AIR" van zichzelf.
Laatst bijgewerkt door xxappiexx op 29-06-09 18:50, in het totaal 1 keer bewerkt

Aranel

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-09 18:49

Ik heb air max gedragen, en ja die droeg ik in combinatie met lonsdale/pittbul enz.
Ben vorige week geslaagd voor mijn havo en ben van plan door te leren, dus het is eerder bergop gegaan met mij :))

Voor mij was het trouwens één van mijn vele fases, ik heb er een jaar of 2 mee rondgelopen.

BraveSpots

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-09 18:56

Hoewel ik het niet zo extreem zou stellen als in de beginpost, vind ik dat er ergens wel iets in zit.

Ik zie ze vooral bij bepaalde types, op een paar uitzonderingen na.
En ja, ik doe aan hokjesdenken, heb ik verder geen probleem mee.

Boktpony

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-09 18:58

maxjes :+: Ik loop er eigenlijk bijna altijd op!
En het gaat gelukkig nog steeds goed met me *D
Maxjes zijn trouwens 1 van de weinige schoenen waar ik echt lekker en lang op kan lopen...
Ik krijg trouwens vaak zat complimenten over mijn schoenen en vragen of ze bijv. lekker lopen... En echt niet alleen van de foute jongeren :+ Zondag toevallig nog een manege houder van 70 jaar die vroeg of ze lekker liepen omdat ie het mooie schoenen vond! Hij had savonds namelijk altijd erg veel last van zijn voeten :(:) Maar goed dan heb ik wel vaak de zwarte versies waar het sportschoenidee niet echt opvalt. Ben iig nog nooit geweigerd bij een discotheek ofzo vanwege mijn schoenen!

Miss_Blimm

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-09 19:15

Miracle_ schreef:
Grobegni schreef:

Ze zijn JUIST hartstikke hip alleen dan wel in diverse kleurencombinaties :)

Lovely1

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-09 19:27

Grobegni schreef:

Hahaha dat dacht ik ook totdat mijn broertjes met de verschrikkelijk gekleurde exemplaren thuis kwamen. Die schoenen roepen bij mij nog Happy Hardcore gevoelens op, ik zie Mental Theo weer aan mij voorbij flitsen en zing dapper;

Daar is gabbertje, rare gabbertje
Daar is gabber met z'n kaalgeschoren kop
Daar is gabbertje, rare gabbertje
Zo te zien heb 'ie al honderd pillen op 8-) :'
)

http://www.clipstijl.nl/videoclip/a7x6k/Hakkuhbar-Daar-is-Gabbertje.html
Laatst bijgewerkt door Lovely1 op 29-06-09 19:30, in het totaal 1 keer bewerkt

Specials

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-09 19:30

BraveSpots schreef:
Hoewel ik het niet zo extreem zou stellen als in de beginpost, vind ik dat er ergens wel iets in zit.

Ik zie ze vooral bij bepaalde types, op een paar uitzonderingen na.
En ja, ik doe aan hokjesdenken, heb ik verder geen probleem mee.

Inderdaad, JIJ heb dr misschien geen problemen mee , Maar de mensen die jij veroordeeld misschien wel,heb je daar wel eens bij stil gestaan :Y)