Ik had dus nog niet alles daarna gelezen
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
En ja het gaat nog steeds goed met me! Mijn broertje (die havo doet), draagt ze ook, en geloof ook dat het daar niet bergafwaarts mee gaat.
Ik zag ze laatst op een bruiloft.... Vréselijk ordi

Maar als anderen het dragen? Kan best leuk staan als het leuk gecombineerd word.
) Grobegni schreef:Volgens mij ben ik de enige die Nike air max zooooooo 1995 vind?Joh, ik wist niet eens dat ze nog bestonden!
Vroegah was je echt gabber en into hardcore als je die dingen droeg, is dat nog steeds zo? Of zijn ze tegenwoordig wat breder gedragen ipv in 1 jongerencultuur?
haha!
Anoniem schreef:hahahahaahah,hoezo in een hokje stoppen zeg.
kom op...![]()
Ik ben "het type meisje"waar je vast geen Nike's bij verwacht.
en toch,ik heb ze.
waarom? omdat ze zalig lopen,lekkerder dan menige andere sportschoen/sneaker.
Dus omdat er een streepje opstaat,ben ik het type waar bepaalde bokkers geen vrienden mee willen zijn?
Scheelt dat ik geen vrienden wil zijn met mensen die zo bekrompen zijn.![]()
Ik draag ze gewoon onder een spijkerbroek met truitje of hemdje,en voor de duidelijkheid van hokjesdenkers,nee,geen gouden kettingen,lonsdale's,naveltruitjes,en grote oorringen(om de vooroordelen maar lekker te bevestigen)
Miracle_ schreef:Waar kom jij uit?haha!
Ze worden idd nog flink gedragen, en ook in verschillende culturen ja
Of een heel groot ei dat studentenleven heet? Ik weet het niet! Toen ik van de middelbare school ging waren ze al totaal uit de mode, dus vandaar dat ik er nooit meer over na had gedacht.
Grobegni schreef:Miracle_ schreef:Waar kom jij uit?haha!
Bouwjaar 1983Of een heel groot ei dat studentenleven heet? Ik weet het niet! Toen ik van de middelbare school ging waren ze al totaal uit de mode, dus vandaar dat ik er nooit meer over na had gedacht.
Nou, bij deze dus, ze zijn nog helemaal "trendy"
(Bij een gedeelte dan) Menino schreef:ooh sorry, ik was bij aan het lezen, en dan ram ik altijd maar meteen op quote knopje omdat ik het anders weer vergeet enzo![]()
Ik had dus nog niet alles daarna gelezen
Waren er wel meer die zo reageerden zonder gelezen te hebben haha.
Ik had niet zo'n problemen met die schoenen maar hij vond het tijd worden om dat tijdperk af te sluiten.
Ik loop er eigenlijk bijna altijd op!
Zondag toevallig nog een manege houder van 70 jaar die vroeg of ze lekker liepen omdat ie het mooie schoenen vond! Hij had savonds namelijk altijd erg veel last van zijn voeten
Maar goed dan heb ik wel vaak de zwarte versies waar het sportschoenidee niet echt opvalt. Ben iig nog nooit geweigerd bij een discotheek ofzo vanwege mijn schoenen! Miracle_ schreef:Grobegni schreef:Volgens mij ben ik de enige die Nike air max zooooooo 1995 vind?Joh, ik wist niet eens dat ze nog bestonden!
Vroegah was je echt gabber en into hardcore als je die dingen droeg, is dat nog steeds zo? Of zijn ze tegenwoordig wat breder gedragen ipv in 1 jongerencultuur?
Waar kom jij uit?haha!
Grobegni schreef:Volgens mij ben ik de enige die Nike air max zooooooo 1995 vind?Joh, ik wist niet eens dat ze nog bestonden!
:') BraveSpots schreef:Hoewel ik het niet zo extreem zou stellen als in de beginpost, vind ik dat er ergens wel iets in zit.
Ik zie ze vooral bij bepaalde types, op een paar uitzonderingen na.
En ja, ik doe aan hokjesdenken, heb ik verder geen probleem mee.