Ik vind het wel mooie huizen in jullie buurt, maar inderdaad daar is wel veel gebeurt in die oude huizen zoals in elk huis met geschiedenis..

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Iessie schreef:LindaMambo info over de meeting staat even terug in dit topic. Op boktmeetings kun je het topic ook vinden.
Ik denk ook dat het er voor een groot deel aan ligt hoe gek je jezelf maakt. Ik heb heel vaak die vlekjes op mijn camera, ik hijg dan gewoon even over de lens.En als de tv van zender veranderd zap ik gewoon terug. Heb hier eigenlijk nog nooit bij stilgestaan en houd het maar op een storing. Zolang mijn gasfornuis niet uit zichzelf aangaat (want:gevaarlijk) maak ik me niet druk.
Je moet niet alles meteen op een spook afschuiven hoor.
Vind de site van ghostbuster trouwens erg sensatiegericht.
xdniesje schreef:Roane, jouw verhaal deed me even denken wat een laatst mij bij thuis gebeurde..
Het was zondag ochtend, ongeveer half 9. Mijn vader kijkt dan the hour of power, iets kerkelijks voor de mensen die het niet kennen.
maar ik dacht dus, ik ga even naar mijn vadertje toe
Dus ik loop de trap af en kijk in de woonkamer, maar ik zie niemand.. En boven was mijn vader ook niet.
Dus ik vroeg in de middag waar hij toen zat.
Zegt hij dat hij gewoon zat te kijken, en mij idd van de trap af hoorde komen. Maar mij alleen niet beneden zag..
We weten allebij zeker dat we het over dezelfde tijd hebben..
Raar..
Ik volg trouwens dit topic sinds het begin!
IcePrincess schreef:In spijkenisse hebben we er twee. Een boerderij waar zo'n 10 jaar geleden een gasexplosie is geweest en waarbij de bewoner en zijn dieren zijn omgekomen. Van veel mensen hoor ik dat als ze in de buurt komen ze rare dingen horen en voelen (gegil, gehinnik, hond die tegen je opspringt, koude rillingen etc.). Ik ben er zelf nog niet in de buurt geweest, durf het niet
.
En een flat waarvan gezegt wordt dat het er spookt omdat er zoveel zelfmoorden de afgelopen jaren zijn gepleegd. Heb er een tijd geleden ook een kleine docu over gezien en dat ze zeiden dat het kwam omdat het het hoogste gebouw in de omgeving was. Ben benieuwd want ze zijn hogere aan het bouwen.