Zumba!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

EvdB

Re: Zumba!

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-09 21:37

Oh wauw. Na een aantal filmpjes bekeken te hebben ben ik helemaal enthousiast!

Ik zou dit zo graag willen doen maar ik durf het niet..

WowAmigo

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-09 21:39

Miss_Monet schreef:
31e heb ik proeflesje, samen met een vriendin.. als ik dit topic lees heb ik er al helemaal zin in :D

Hee, toevallig in Varsseveld? Zie dat je in de Achterhoek woont :D , is een vriendinnetje van mij die daar lesgeeft. Altijd handig zo iemand! Ben ook wel nieuwsgierig eigenlijk...

45u

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-09 21:40

.
Laatst bijgewerkt door 45u op 15-04-22 19:55, in het totaal 1 keer bewerkt

Roxxiejj

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-09 21:44

Japke_Z schreef:
E_dicky schreef:
Oh wauw. Na een aantal filmpjes bekeken te hebben ben ik helemaal enthousiast!

Ik zou dit zo graag willen doen maar ik durf het niet..

gewoon de dvd's kopen of downloaden en lekker thuis meehupsen, niemand die het ziet.

Heb ik ook gedaan! Had wel een les gehad, maar met dvd's red je het ook hoor!

Via marktplaats vind je er 1 voor 15 euro, krijg je 4 dvd's. Stap voor stap worden dan de dansjes uitgelegd. Doe het nu iedere dag, ben zelfs verslaafd aan het worden.
Ben trouwens net terug van mijn 2de les en moet zeggen, dat dansje met je handen in je zij, beetje Amerikaans achtig, die is zwaaaaaaaarr... Daarna ben ik altijd helemaal drijf van het zweten }:0

Ben ik eigenlijk wel benieuwd naar: Wat is jullie favoriet? Als je geen namen weet (Cumba, Reggeaton, Salsa, Caribean oid), is een vage beschrijving ook genoeg.

Ik begin wel. Mijn favo is Reggeaton, veel stampen en strakke bewegingen. Echt een goeie workout!

EvdB

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-09 21:54

Maar ik ben bang dat ik niet zo met mijn heupen kan schudden..haha.

_rosita_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-09 22:14

Zo... ben ook weer terug van mijn les.. blijf stug 3x in de week doordansen, dan moeten die kilo's toch eens een keer vanaf vliegen :P
Intensief, maar zó heerlijk dat uurtje dansen en hupsen :D

Ik dacht dat er maar weinig mensen zijn zonder ook maar een heel klein beetje ritme, maar OMG er was er nét toch 1 in de les...zo erg heb ik nog nooit gezien. Zelfs het verschil tussen 1 pasje links en recht ging niet lukken, dus 'boink' tegen iemand anders aan en nog een keer en nog een keer :+

Oliver

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-09 22:20

Ik doe het nu ook sinds twee weken en vind het echt super leuk! Doe het ook drie of vier uur per week.

rakni

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-09 22:22

ik heb het laatst gedaan en voor een sportschool les: was het leuk!

Roxxiejj

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-09 13:46

Zo 1 had ik er ook gister tussen zitten. Schudden met je billen is geen probleem als je dat niet kan. Maar armen hoog of laag of links en rechts niet uit elkaar kunnen houden. Sorry, maar ga dan gewichtheffen... :\

Polivy

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-09 13:48

Roxxiejj schreef:
Zo 1 had ik er ook gister tussen zitten. Schudden met je billen is geen probleem als je dat niet kan. Maar armen hoog of laag of links en rechts niet uit elkaar kunnen houden. Sorry, maar ga dan gewichtheffen... :\

Wat is dat nou weer voor opmerking? Als diegene het leuk vindt maakt het toch niet uit?

Suelza

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-09 13:50

*** Zumba Instructor in opleiding meldt zich ***

:D

Roxxiejj

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-09 14:43

Polivy schreef:
Roxxiejj schreef:

Wat is dat nou weer voor opmerking? Als diegene het leuk vindt maakt het toch niet uit?

Ze is na een half uur weggegaan. Ze vond het blijkbaar toch niet leuk..

Jojoju

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-09 14:52

ik doe niet aan zumba maar dans Salsa :D doe ik ongeveer 15 uur in de week.. werkt ook goed tegen vetjes :) * al moeten er bij mij nog veeeel af * Maar zumba lijkt me ook super! Was het bijna gaan doen met een vriendin, maar dit bleek op dezelfde avond te vallen als mijin koor-avond, en die laat ik niet vallen :)

Zumba en salsa de bestee

Girley_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-09 16:28

Suelza :D heb je je certificatie gehaald? Ik was afgelopen weekend in Orlando voor de Zumba Instructor Convention! Ik kan nu Zumbatomics for kids en Zumba Gold lessen gaan geven :D Zo leuk!

Suelza

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-09 16:30

Nee, die ga ik op korte termijn doen. Wordt gelukkig allemaal voor me betaald :D

Suelza

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-09 16:31

En even ter aanvulling...

Ik heb er zooooooooo'n zin in!!!!!

Rachelll

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-09 16:35

vw ga ik beginnen! eindelijk!
leuk suelza dat je erin les gaat geven! :D

Girley_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-09 16:36

Suelza het is ook echt zo leuk om te doen, mijn hele leven is veranderd :) wanneer heb je je cursus? wie komt hem geven?

Suelza

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-09 16:40

Dat ga ik nog horen aangezien het geregeld gaat worden...

Zoals het er nu naar uitziet heb ik niet Larz maar die andere...

Corelli

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-09 17:22

Polivy: Het verschil tussen links en rechts niet weten, wordt aardig vervelend als diegene daardoor steeds tegen te opknalt ;) Als ik naar rechts draai/spring/stap/hups en zij op dat moment steevast naar links, dan wordt je toch steeds wat minder vrolijk.. :) Vooral als er dan geen ruimte is om een andere plek te zoeken..

Suelza: Wat leuk, gefeliciteerd! :D

_rosita_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-09 20:50

Suelza, wat leuk!
Mijn 'juf' zat afgelopen weekend ook in Orlando. Als het goed is neemt ze ook weer een hoop leuks mee naar huis, dus ben benieuwd naar de les van zondag, dan zou ze al wat nieuws ertussendoor gaan gooien :D

@corelli: dat gebeurde dus ook metd ie vrouw waar ik het over had. bleef staan als ze naar links moest, of erger: ging dan enthousiast naar rechts... knalde regelmatig tegen verschillende mensen op, dan wordt het op een gegeven moment idd wel vervelend..

zap

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-09 22:59

Meld zich!

Ik heb vandaag een introductieles gehad en een vriendin en ik hebben ons gelijk ingeschreven :j. Gewoon lekker 1 uurtje in de week. Het is heel leuk :j. Mijn heupen zitten ook niet zo los, maar de pasjes gaan wel redelijk (in ieder geval de goede kant op :P).

Volgende week weer :D

Corelli

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-09 12:15

Roxxiejj schreef:
Ben ik eigenlijk wel benieuwd naar: Wat is jullie favoriet? Als je geen namen weet (Cumba, Reggeaton, Salsa, Caribean oid), is een vage beschrijving ook genoeg.

Ik begin wel. Mijn favo is Reggeaton, veel stampen en strakke bewegingen. Echt een goeie workout!

Wij doen deze, maar dan met een stuk meer power en wat strakker: http://www.youtube.com/watch?v=uusaU3Ik ... playnext=1
Die vind ik best pittig, vooral omdat het een lang nummer is..

Deze: http://www.youtube.com/watch?v=tm7DyRjtWRc
Ook pittig, maar heeeerlijk :+: Denk dat dit mijn favo wel is :j

En nog meer, maar ik kan niks vinden :')

Polivy

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-09 12:20

Die met dat eerste nummer is ook één van mijn favo's. Al doen wij echt een heel andere dans erbij :D

rabbeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-09 12:27

Ik hoop ook snel de lesjes weer op te kunnen pakken... Grrr rotlongen... maar zonder die krengen kom je ook niet ver. Al heb ik maar 2 lesjes gehad, ik mis het gewoon! Lekker bewegen op leuke muziek en gewoon tijdens het lol hebben een hoop energie verbranden en zeker ook weer opdoen.
Zijn jullie ook altijd helemaal hyper na de les?