Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Japke_Z schreef:E_dicky schreef:Oh wauw. Na een aantal filmpjes bekeken te hebben ben ik helemaal enthousiast!
Ik zou dit zo graag willen doen maar ik durf het niet..
gewoon de dvd's kopen of downloaden en lekker thuis meehupsen, niemand die het ziet.
Roxxiejj schreef:Zo 1 had ik er ook gister tussen zitten. Schudden met je billen is geen probleem als je dat niet kan. Maar armen hoog of laag of links en rechts niet uit elkaar kunnen houden. Sorry, maar ga dan gewichtheffen...
Polivy schreef:Roxxiejj schreef:Zo 1 had ik er ook gister tussen zitten. Schudden met je billen is geen probleem als je dat niet kan. Maar armen hoog of laag of links en rechts niet uit elkaar kunnen houden. Sorry, maar ga dan gewichtheffen...
Wat is dat nou weer voor opmerking? Als diegene het leuk vindt maakt het toch niet uit?
Roxxiejj schreef:Ben ik eigenlijk wel benieuwd naar: Wat is jullie favoriet? Als je geen namen weet (Cumba, Reggeaton, Salsa, Caribean oid), is een vage beschrijving ook genoeg.
Ik begin wel. Mijn favo is Reggeaton, veel stampen en strakke bewegingen. Echt een goeie workout!