Tja, dat hoop je dan maar he... Wat moet het heerlijk voor hem zijn dat jij hem niet wantrouwd zodat hij kan doen waar hij zin in heeft

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
pharagirlke schreef:Dus de mensen die hun vriend vertrouwen denken dat de wereld uit rozengeur en manenschijn bestaat? Beetje sneu om dat te zeggen vind je niet?
Lielle schreef:@dicenbalt
wat heb jij een enorm negatieve insteek. Ik ben ook absoluut niet wantrouwend, en heb geen enkele reden om dat wel te zijn. Maar om er dan maar - zoals jij - meteen vanuit te gaan dat mijn partner (of die van PG) dus vreemd gaat, vind ik zelfs een schofferende opmerking. Ik zou ook kunnen zeggen: "zo de waard is vertrouwt hij zijn gasten" , kennelijk ben jij bang dat hij vreemd gaat als je hem niet controleeert, dus andersom zou jij ook vreemd gaan als je niet gecontroleerd werd.
en die tweede opmerking vind ik helemaal schunnig.
dicenbalt schreef:pharagirlke schreef:Dus de mensen die hun vriend vertrouwen denken dat de wereld uit rozengeur en manenschijn bestaat? Beetje sneu om dat te zeggen vind je niet?
Tja, anderen hebben gewoon geen zin in een afgelikte boterham, dat jij dat nou slikt dat vind ik weer sneu. Ieder zn mening he!
dicenbalt schreef:pharagirlke schreef:Mijn huidige vriend gaat al anderhalf jaar niet vreemd en toch heeft ie alle vrijheid.
Tja, dat hoop je dan maar he... Wat moet het heerlijk voor hem zijn dat jij hem niet wantrouwd zodat hij kan doen waar hij zin in heeft
Anoeska schreef:Als je je man wat 'losser' laat dan is 'ie bij je omdat 'ie dat wil. Dat lijkt me een veel gezondere situatie dan allerlei grenzen voor je relatie stellen, dit mag je wel en dat mag je niet. Zo zou ik niet willen leven.
pharagirlke schreef:Neen, ik wil ook zelf niet beperkt worden in mijn vrijheden,
dicenbalt schreef:pharagirlke schreef:Dus de mensen die hun vriend vertrouwen denken dat de wereld uit rozengeur en manenschijn bestaat? Beetje sneu om dat te zeggen vind je niet?
Tja, anderen hebben gewoon geen zin in een afgelikte boterham, dat jij dat nou slikt dat vind ik weer sneu. Ieder zn mening he!