Tja, dat hoop je dan maar he... Wat moet het heerlijk voor hem zijn dat jij hem niet wantrouwd zodat hij kan doen waar hij zin in heeft
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
pharagirlke schreef:Dus de mensen die hun vriend vertrouwen denken dat de wereld uit rozengeur en manenschijn bestaat? Beetje sneu om dat te zeggen vind je niet?
Lielle schreef:@dicenbalt
wat heb jij een enorm negatieve insteek. Ik ben ook absoluut niet wantrouwend, en heb geen enkele reden om dat wel te zijn. Maar om er dan maar - zoals jij - meteen vanuit te gaan dat mijn partner (of die van PG) dus vreemd gaat, vind ik zelfs een schofferende opmerking. Ik zou ook kunnen zeggen: "zo de waard is vertrouwt hij zijn gasten" , kennelijk ben jij bang dat hij vreemd gaat als je hem niet controleeert, dus andersom zou jij ook vreemd gaan als je niet gecontroleerd werd.
en die tweede opmerking vind ik helemaal schunnig.
dicenbalt schreef:pharagirlke schreef:Dus de mensen die hun vriend vertrouwen denken dat de wereld uit rozengeur en manenschijn bestaat? Beetje sneu om dat te zeggen vind je niet?
Tja, anderen hebben gewoon geen zin in een afgelikte boterham, dat jij dat nou slikt dat vind ik weer sneu. Ieder zn mening he!

dicenbalt schreef:pharagirlke schreef:Mijn huidige vriend gaat al anderhalf jaar niet vreemd en toch heeft ie alle vrijheid.
Tja, dat hoop je dan maar he... Wat moet het heerlijk voor hem zijn dat jij hem niet wantrouwd zodat hij kan doen waar hij zin in heeft
En van elk ander had ik gezegd "da's exen praat" want zo sprak mijn ex ook. Maar heb het bewuste meisje een paar keer gezien en tja... Dat zei mij genoeg zeg maar. 
Overigens ken ik hem wel al wat langer en zelfs in een rotrelatie als die wat hij had ging hij niet vreemd. Ik heb zelfs nog bemiddeld in hun relatie dat ik probeerde om haar gedrag te verklaren
Anoeska schreef:Als je je man wat 'losser' laat dan is 'ie bij je omdat 'ie dat wil. Dat lijkt me een veel gezondere situatie dan allerlei grenzen voor je relatie stellen, dit mag je wel en dat mag je niet. Zo zou ik niet willen leven.
pharagirlke schreef:Neen, ik wil ook zelf niet beperkt worden in mijn vrijheden,
dicenbalt schreef:pharagirlke schreef:Dus de mensen die hun vriend vertrouwen denken dat de wereld uit rozengeur en manenschijn bestaat? Beetje sneu om dat te zeggen vind je niet?
Tja, anderen hebben gewoon geen zin in een afgelikte boterham, dat jij dat nou slikt dat vind ik weer sneu. Ieder zn mening he!
Dat je het niet met iemand eens bent is geen vrijbrief om dan maar gelijk die persoon aan te gaan vallen. Speel op de bal, niet op de man! Oftewel, val iemands argumenten aan en niet de persoon.
Die was zo jaloers! Sinds heb ik de theorie ontwikkeld dat mensen die dusdanig extreem jaloers zijn, dat zijn uit zelfkennis 
Tuurlijk zou pijn doen, maar ik zou hem niet tegen houden. Als hij verliefd word op een ander mist hij iets bij mij... En hij hoeft niet zijn hele leven iets te missen om mij te sparen.. Hij moet gelukkig zijn.
). Vrouwen voelen dat. Als hij daar zou willen logeren, zou ik hem toch echt wel aangeven dat ik mij daar heel onprettig bij zou voelen. Maar omdat we elkaar kennen, weten we zonder woorden ook al dat dat een no-go is, uit respect.