Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
Hij was dus de dag na Groningen ook bij haar en dus niet op zijn werk. Wat een liegbeest dus..
Bestandje staat nog steeds op mijn pc. Als er iemand interesse heeft moet je even PB'en

Als je het wil horen moet je even een PB'tje sturen. Frouk schreef:Moeten ze dan ook maar een open relatie (ja zo noem ík dat) nemen,om zo te voorkomen dat partners het buiten de (dichte)deur zoeken en om niet met leed en schuldcomplexen te zitten??
Imago01 schreef:Dan moet hij niet zo in die voor ons Westerse mensen geheimtaal praten en gewoon schrijven wat hij ook bedoelt en niet zo zweverig over normen en waarden, sexbeesten etc. beginnen.
Gewoon duidelijk zijn, klaar, dat had alweer 3 pagina’s gescheeld.
Macusa, als jij dan begrijpt wat hij bedoelt, leg jij het dan even aan de rest uit want volgens mij ben ik hier niet de enige die er niets van begrijpt?
dus kon me op dat moment niks schelen. volgens hem was het niet waar, volgens dat meisje en dr vriendinnen wel. En ja wat doe je dan? Ik heb toen voor hem gekozen ik dacht dat ik hem echt kon geloven maar toen het later om iets anders uit ging bleek het toch waar te zijn toen was hij zo groot om het te vertellen.
Charmotte schreef:Je vriend vermoorden?
Het was een beetje zuur maar het is maar beter zo. Anders had ik mijn huidige vriend niet gekend
Mer1980 schreef:Charmotte schreef:Je vriend vermoorden?
dan ex-vriend
Kim_89 schreef:Ik snap niet helemaal hoe zij haar post bedoelt. Wellicht dat mijn verdriet volksvermaak was? Nou goed, dat viel best mee en ik heb het zelf gedaan toch?Het was een beetje zuur maar het is maar beter zo. Anders had ik mijn huidige vriend niet gekend
Frouk schreef:Het gaat nu eigenlijk ook helemaal niet meer om de vragen die de ts stelde. Ik haal haar vraag daarom maar even weer omhoogCitaat:Mijn vraag is eigenlijk: Wie van jullie is er weleens vreemdgegaan? Waarom en hoe ver ging dat vreemdgaan? (Bleef het bij een x met een andere man zoenen of een hele affaire?) Wat zijn de gevolgen geweest voor je relatie?
Ook ben ik benieuwd welke bokkers er belazerd zijn door vriendlief/ manlief en hoe je erachter bent gekomen! (ook alleen een x zoenen met een andere vrouw, of ook hele affaire?)
Macusa schreef:Er valt helemaal niets uit te leggen. HC was zo klaar als een klontje. Ik heb hem nergens denegrerend zien doen over vrouwen, integendeel.
en ik gun mijn partner alle mogelijke lol ervan.