K_im schreef:Hier is was het ook lekker aan de gang. Vanaf, ik denk, 22:30 begon het echt van het ene op het andere moment te waaien, echt te stormen, vervolgens kwamen de regen en onweersbuien. Waar werkelijk waar een aantal prachtige flitsen bij zaten (vind het eigenlijk altijd wel geweldig om te zien, helaas zitten er af en toe nare gevolgen aan). Toen rond een uur of 12 maar geprobeerd te gaan slapen. 2:30 precies! werd ik wakker van een enorm kabaal. Ik keek gelijk op mijn klok, waarom weet ik niet.. Bleken het echt enorme! hagelstenen te zijn die hier als gekken uit de lucht kwamen vallen.. Nog steeds ook onweer trouwens. Ben denk ik na een uur weer in slaap gevallen, waarna ik rond 06:30 weer wakker werd. Tot mijn verbazing regende het nog steeds! Wij hebben zelf niet echt veel schade, enkel wat tuinstoelen die de tuin rond zijn geweest, een kapot gevallen thermometer (lekker belangrijk) en that's it! Verder hier in de buurt enkel wat kleine en grote takken op de grond zien liggen, maar verder geen ernstige schade gezien hier..
K_im, waar in zaandam woon je? ik zuid, bij het crematorium in de buurt.
Was nog op de manege toen het begon, werd toen al bang

vannacht ook amper geslapen, inderdaad door allemaal hagelstenen

slaap onder een schuin dakraam wat dus extra klinkt met regen, heb me oren dicht moeten drukken omdat ik anders doof werd door het geluid.
amper geslapen en wat heb ik hem geknepen zeg
ben bang voor onweer, ouders weten dat ook, nromaal sneak ik hem altijd naar beneden f de badkamer, maar zelfs dat durfde ik niet
(en dat is dan 19
)
(oost?)