Wat kan nou echt niet op een eerste date?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Kimbaie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-09 15:11

goed.. ik heb ook nog een afknapper maar dat was niet na de eerste date. Ik date al een tijdje met een jongen, hij was van zijn beroep dj. Toen kwam het moment dat hij uitgenodigd werd samen met nog wat werknemers van de club waar hij werkte bij een radioprogramma. Ik natuurlijk gezellig met een vreindin luisteren, want mijn soort van vriend kwam op de radio. De heren van de club waren nogal populair bij het vrouwelijke schoon en dat kwam op een gegeven moment te spraken, waarna al gauw de vraag kwam: "zijn jullie nog vrijgezel", waarin mijn date volmondig ja zei. Ik had na het radio programma nog bij hem afgesproken en zou naar de club komen. Ik ben samen met mijn vriendin naar de club gegaan, naar hem toegelopen "Bij deze ben je weer vrijgezel, veel plezier". Hij vond het werkelijk verschrikkelijk. Hij heeft me daarna nog flink veel contact gezocht om het nog enigszinds te lijmen, maar dat is hem niet meer gelukt. :D Mijn vriendin heeft toen ik hem vertelde dat hij weer vrijgezel was, zich rotgelachen achter me. :+

_Yasmine_

Re: Wat kan nou echt niet op een eerste date?

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-09 15:14

:oo dat is niet eens een kleine afknapper !

_Charlotte_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-09 15:22

haha lachwekkend :D

Kaaaren

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-09 16:25

phoe sommige zijn wel eeruug triest zeg :P ... maar wel heel vermakelijk ;)

050206051012

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-09 16:34

*Graaft in geheugen*

Ik heb een keer een date gehad met een jongen die direct al vertelde dat hij een flinke schuld had en vroeg wat mijn dieren me per maand kosten, 'met oog op de toekomst'. Heb het mooi dood laten bloeden!

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-09 16:53

Quellian schreef:
*Graaft in geheugen*

Ik heb een keer een date gehad met een jongen die direct al vertelde dat hij een flinke schuld had en vroeg wat mijn dieren me per maand kosten, 'met oog op de toekomst'. Heb het mooi dood laten bloeden!

Pffffffff >;) :=
Ja ook eentje gehad die zich afvroeg hoeveel geld ik op de bank had.... :$
Eeehm ja... :evaw:

Tallie1979

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-09 16:11

Ingmar_ schreef:
Deze ken ik nog niet, maar ik kan dus wel echt behoorlijk goed Frans, dus ja... niet intrappen dus :+ :D

En voor de rest allemaal wel hele bekende dingen, zoals exen, boeren, ruften, ego [oeps? :+ ]..

Ik had een keer afgesproken met een jongen waarvan ik op foto's dacht te zien dat 'ie best knap was. Dus ik wachten en wachten en wachten.. Meneer moest nog eerst "even wat ophalen bij de apotheek." Maarja.. ik was daar aan het wachten en de ene na de andere leuke jongen loopt langs me en ik steeds maar denken dat dat 'm misschien wel zou kunnen zijn. En ja hoor, wat komt daar aan? Juist, de meest vreselijk lelijke DROEFTOETER die ik ooit in m'n leven heb gezien. De kleren [een gele regenjas ofzo, van die afgeknipte handschoenen, zodat de vingertoppen vrij zijn [al zie ik het nut van een handschoen dan niet meer in :+ ]], dat hoofd, de tanden, z'n haar, maar dat hóófd!! :oo Ik walgde echt direct van 'm, wat een VRESELIJK figuur!! En hij maar kletsen enzo en ik maar denken: "Ohh god, wat een sneu jong, wat een droeftoeter, ohmygod, wat issie lelijk, als 'ie maar niets gaat doen ofzo, wat een droeftoeter."

We gingen dus "gezellig" winkelen, dus naar winkels die ik leuk vind. Maar hij niets kopen enzo, amper naar kleren kijken. En als ik zei: "dit is wel leuk!" de hele tijd met "ja, best wel" antwoorden. Zegt 'ie: "zullen we ook even naar de Zeeman gaan? Daar hebben ze altijd wel leuke kleren." Nou, m'n smoel viel bijna open van verbazing. Mijn GOD!! Dat doe je toch niet? Niet op een "date"! :oo Nou, vooruit, ik mee naar binnen, maarr... eerst even kijken of je niet iemand bekends ziet [wat ik trouwens de hele tijd heb gedaan, omdat ik niet met zo'n figuur gezien wil worden] want ja.. de zeeman he :+

Toen we de Zeeman uit kwamen heb ik maar gezegd dat ik naar huis moest, omdat ik nog van alles voor school moest doen. Zegt 'ie: "nog een afscheidshug" dus die heb ik heeeeeel snel gedaan en toen had ik echt het gevoel dat ik ging kokhalzen. Ik heb echt nog nooit zó ontzettend van iemand gewalgd!!

Dus.. een échte afknapper op de eerste date: kleren kopen bij de Zeeman...

Ik zeik in mijn broek!! :') Droeftoeter, die heb ik nog niet eerder gehoord!! Briljant!! _O- _O-

Tallie1979

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-09 16:21

Ik heb een afspraakje gehad met een soort donald duck look-alike.. Die jongen had zo'n rare mimiek in zijn gezicht dat het leek alsof hij een donald duck snavel kreeg :') En die sukkel wist niks te vertellen en aan het einde van de avond vroeg hij wat ik er van vond.. Ik heb ijskoud gezegd dat ik geen klik had, hij beende woest weg :')

Ehh, verder een date gehad met een bilnaad ruiker.. ( hij trok zijn vinger door zijn bilnaad en zat er uitgebreid aan te snuffelen ) Dat was echt te walgelijk voor woorden! Heb er trouwens nog 2,5 jaar last van gehad want meneer wilde het niet accepteren dat ik niets met hem wilde en ging dus lopen stalken! :')

Verder ooit een date gehad met een jongen die echt overal zat met zijn tong.. Hij zoende me en kwam met zijn tong zelfs tot in mijn neus :') Echt niet te geloven.. Achteraf bleek hij ook nog eens 6 jaar ouder te zijn geweest als hij zei :') Oude snoeperd :))

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-09 16:22

Mloes schreef:
Ooit, lang geleden, had ik een date met een jongen. Had m al eerder gesproken tijdens uitgaan, toen viel me niet echt wat raars op (misschien had ik teveel gedronken, of hoorde ik het niet door de muziek), anyway, we gingen op date. Hij zag er leuk uit, en ik was best een beetje zenuwachtig. Dus, afgesproken in een cafeetje, ik uiteraard fashionable late, hij zat al aan de bar. Zn eerste zin: heb net coooooolaaaa bestel, moet jij ook coooolaaaa hemn? (woon in het mooie oosten, sommige mensen hier hebben een behoorlijk accent) Maargoed, om hier nou hard om weg te rennen.. Dat kwam later, toen hij vroeg: Noh, jij zit dus op skool in Enskedeeee?

Het is nooit wat geworden, zoals je begrijpt. Arme ik :(:)

haha zo praat mijn schoonmams ook :P

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-09 16:23

Bonita_Bon schreef:
geen geld bij zich hebben, of iig te weinig. Mij meenemen naar restaurant, roepen dat je absoluut wilt betalen en dan: "heb jij toevallig nog een twintigje"? Tuurlijk, maar roep dan niet dat je zonodig wilt betalen!

ooowww vreselijk !!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-09 16:29

Bij het lezen van dit topic weet ik gewoon dat mijn vriend echt perfect is :D hij was echt een heer, en niet overdreven maar gewoon superleuk!!

heb ook heel wat afknappers gehad... :P
Je mee vargen naar een club.. ik zeg nee sorry, heb t even niet zo breed (werkte toen in de paarden dan krijg je dat haha) en hij: ja gaat mee!! ik betaal wel! maar je moet echt mee. Nou na hele hoop gezeur, ik mee.
En dan bij de ingang eerst gaan, voor zichzelf betalen, mij laten vragen: eh en ik dan?
ow.. ja moet ik ook nog voor jou betalen.. *zuur gezicht* donder dan maar op!!!
was overigens geen date maar ex... :o vreselijke spijt heb ik. Toen hij achter mn rug om van alles ging gebruiken heb ik het uitgemaakt. en janken dat ie deed :P

mijn vriend van nu is gewoon geweldig... :+:

Sjaap

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-09 15:54

Bijzonder geniaal topic nog steeds !

Achja, de kalverliefde van toen ik een jaar of 15 was, beetje chatten, beetje cammen, dan afspreken en je afvragen of je cam kapot is, want meneer in kwestie lijkt ineens 3 jaar jonger, 20 centimeter kleiner en waar komt dat rothoofd ineens vandaan..... }:0

Martine123

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-09 21:30

als ze dit zeggen; ja kijk, ik weet allemaal wel dat ik er goed uitzie enzo,, maar kijk weetje ik heb ook inhoud! ik ben ook een persoon,, want laatst viel er zo'n meisje flauw toen ik haar naar buiten nam,.........

EngeltjeS

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-09 21:42

Martine123 schreef:
als ze dit zeggen; ja kijk, ik weet allemaal wel dat ik er goed uitzie enzo,, maar kijk weetje ik heb ook inhoud! ik ben ook een persoon,, want laatst viel er zo'n meisje flauw toen ik haar naar buiten nam,.........

was ie dan zo lelijk? ( k snap hem anders niet??)

Martine123

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-09 21:46

och hij was ZOOOOOOOOOOOOOOO ontzettend knap *zwijmel zwijmel* maar dat ego!! xD niet normaal,, hij is echt een half uur doorgegaan over hoe knap ie wel niet was enzo,, echt te kansloos! En hij is ook echt zo ontzettend inhoudloos,, hij drinkt bier en dat is zo ongeveer zijn leven..
maar wat was ik blij toen ie met ons kwam praten en daarna gezoend hadden :D jammer dat ie zo inhoudloos was achteraf xD

En nog een afknapper; KWIJLENDE zoenen van mensen!

blauw00gje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-05-09 14:21

Dan vind ik ze vaak al niet leuk, als ze zelf ook weten dat ze knap zijn :P

DyMarvel

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-09 14:51

of van die jankers die steeds zeggen hoe lelijk ze zijn
bah bah

blauw00gje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-05-09 15:00

Om dan gewoon te horen dat ze niet lelijk zijn bedoel je? :P

_Zsazsa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-09 15:04

Ik heb ooit een date gehad met een hele knappe jongen. We hadden afgesproken in een bar, en ik kwam binnen en we zeiden hoi enzo. Het eerste wat hij daarna zei was: 'Uhh ja ik betaal alleen voor mezelf en jij ook voor jezelf, vind het maar onzin dat jongens altijd maar voor meisjes moeten betalen'
Ik zei ook oke, tja iedereen zn opvoeding. Maar je vraagt mij mee uit op een date in een bar. Dan kan ik er toch wel een drankje vanaf ofzo. Of zeg het iig subtiel...

Ik ben een half uur gebleven, die debiel zat alleen maar over zichzelf te praten. Toen kreeg ik "Buikpijn"
en ben ik gegaan.

blauw00gje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-05-09 15:08

Haha ja dat is ook niet erg gezellig dan.. En het kan best dat hij dat zo wil, maar doe dan gewoon de eerste ofzo en dat dan duidelijk maken op een subtiele manier ofzo :D

manutjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-09 16:42

Als je gewoon vraagt 'betalen we allebei voor onszelf ? ...' dan snappen we de hint ook wel neem ik aan, maar dan komt het al heel anders over ;)

Renske_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-09 16:46

crossmonster schreef:
De hele avond over andere vrouwen praten :+

Heb serieus meegemaakt met een date dat ie de hele avond vol kreeg met verhalen over exen en vorige dates.
Was grappig om te horen, maar afknapper tot en met.

Euh en heb ook een date gehad die zich niet had gedouched, gadverdamme ook een afknapper...

Dit, en andere ranzige of slechte gewoonte's vind ik nooit kunnen, niet tijdens een 1e date en niet tijdens een 100e date :D

ik knap al zo snel op mannen af :o kieskeurige ikke haha!

viev

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-09 17:33

ik volg dit topic al een tijdje en iets valt me op...
Veel zeggen zoenen is not done op eerste date.
Vele zeggen dit niet letterlijk, maar vaak komt het er wel op neer.
Maar waarom hoor ik dan toch zo vaak om me heen dat mensen dit wel doen?
En soms zijn ze zelfs verder gegaan..

Horen jullie dat ook wel is? Ik zou er in ieder geval echt niet aan moeten denken op een eerste date.
Tenzij je al lang bevriend bent, dan kan ik me wel voorstellen dat je op een eerste date zoent.
Maar meer ook niet. Maar goed, dat ligt voor ieder anders, ik persoonlijk moet er niet aan denken.

Renske_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-09 17:36

Alles kan op een 1e date qua zoenen/sex enz, als ie maar leuk genoeg is ;)

Kwanyin

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-09 17:44

Bij sommige verhalen denk je echt: Zouden die dates al hebben gezien toen je binnekwam dat het niets zou worden en besloten hebben eens express het varken uit te hangen zodat het ook niet moeilijk voor jou wordt, of zijn ze nu ècht zo in hun dagelijks leven :') .