Mijn vriendin heeft toen ik hem vertelde dat hij weer vrijgezel was, zich rotgelachen achter me.
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
Mijn vriendin heeft toen ik hem vertelde dat hij weer vrijgezel was, zich rotgelachen achter me.
dat is niet eens een kleine afknapper ! 
... maar wel heel vermakelijk
Quellian schreef:*Graaft in geheugen*
Ik heb een keer een date gehad met een jongen die direct al vertelde dat hij een flinke schuld had en vroeg wat mijn dieren me per maand kosten, 'met oog op de toekomst'. Heb het mooi dood laten bloeden!
Ingmar_ schreef:Deze ken ik nog niet, maar ik kan dus wel echt behoorlijk goed Frans, dus ja... niet intrappen dus![]()
En voor de rest allemaal wel hele bekende dingen, zoals exen, boeren, ruften, ego [oeps?]..
Ik had een keer afgesproken met een jongen waarvan ik op foto's dacht te zien dat 'ie best knap was. Dus ik wachten en wachten en wachten.. Meneer moest nog eerst "even wat ophalen bij de apotheek." Maarja.. ik was daar aan het wachten en de ene na de andere leuke jongen loopt langs me en ik steeds maar denken dat dat 'm misschien wel zou kunnen zijn. En ja hoor, wat komt daar aan? Juist, de meest vreselijk lelijke DROEFTOETER die ik ooit in m'n leven heb gezien. De kleren [een gele regenjas ofzo, van die afgeknipte handschoenen, zodat de vingertoppen vrij zijn [al zie ik het nut van een handschoen dan niet meer in]], dat hoofd, de tanden, z'n haar, maar dat hóófd!!
Ik walgde echt direct van 'm, wat een VRESELIJK figuur!! En hij maar kletsen enzo en ik maar denken: "Ohh god, wat een sneu jong, wat een droeftoeter, ohmygod, wat issie lelijk, als 'ie maar niets gaat doen ofzo, wat een droeftoeter."
We gingen dus "gezellig" winkelen, dus naar winkels die ik leuk vind. Maar hij niets kopen enzo, amper naar kleren kijken. En als ik zei: "dit is wel leuk!" de hele tijd met "ja, best wel" antwoorden. Zegt 'ie: "zullen we ook even naar de Zeeman gaan? Daar hebben ze altijd wel leuke kleren." Nou, m'n smoel viel bijna open van verbazing. Mijn GOD!! Dat doe je toch niet? Niet op een "date"!Nou, vooruit, ik mee naar binnen, maarr... eerst even kijken of je niet iemand bekends ziet [wat ik trouwens de hele tijd heb gedaan, omdat ik niet met zo'n figuur gezien wil worden] want ja.. de zeeman he
![]()
Toen we de Zeeman uit kwamen heb ik maar gezegd dat ik naar huis moest, omdat ik nog van alles voor school moest doen. Zegt 'ie: "nog een afscheidshug" dus die heb ik heeeeeel snel gedaan en toen had ik echt het gevoel dat ik ging kokhalzen. Ik heb echt nog nooit zó ontzettend van iemand gewalgd!!
Dus.. een échte afknapper op de eerste date: kleren kopen bij de Zeeman...
Droeftoeter, die heb ik nog niet eerder gehoord!! Briljant!!
En die sukkel wist niks te vertellen en aan het einde van de avond vroeg hij wat ik er van vond.. Ik heb ijskoud gezegd dat ik geen klik had, hij beende woest weg 

Echt niet te geloven.. Achteraf bleek hij ook nog eens 6 jaar ouder te zijn geweest als hij zei
Oude snoeperd
Mloes schreef:Ooit, lang geleden, had ik een date met een jongen. Had m al eerder gesproken tijdens uitgaan, toen viel me niet echt wat raars op (misschien had ik teveel gedronken, of hoorde ik het niet door de muziek), anyway, we gingen op date. Hij zag er leuk uit, en ik was best een beetje zenuwachtig. Dus, afgesproken in een cafeetje, ik uiteraard fashionable late, hij zat al aan de bar. Zn eerste zin: heb net coooooolaaaa bestel, moet jij ook coooolaaaa hemn? (woon in het mooie oosten, sommige mensen hier hebben een behoorlijk accent) Maargoed, om hier nou hard om weg te rennen.. Dat kwam later, toen hij vroeg: Noh, jij zit dus op skool in Enskedeeee?
Het is nooit wat geworden, zoals je begrijpt. Arme ik
hij was echt een heer, en niet overdreven maar gewoon superleuk!!
vreselijke spijt heb ik. Toen hij achter mn rug om van alles ging gebruiken heb ik het uitgemaakt. en janken dat ie deed 
jammer dat ie zo inhoudloos was achteraf xD
crossmonster schreef:De hele avond over andere vrouwen praten
Heb serieus meegemaakt met een date dat ie de hele avond vol kreeg met verhalen over exen en vorige dates.
Was grappig om te horen, maar afknapper tot en met.
Euh en heb ook een date gehad die zich niet had gedouched, gadverdamme ook een afknapper...

kieskeurige ikke haha!
.