Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

overal en nergens flexibel in zijn........
jullie weten niet wat het afzien is, jullie weten niet wat verantwoordelijkheden dragen is.....
TakeThat schreef:Sorry? ken je mij persoonlijk?
weet je hoe ik ben wat ik kan ? Nee!
Dus oordeel vooral niet te snel, ts
c_alsemgeest schreef:(aan dit topic te zien)

TakeThat schreef:Ja mijn bed wordt ook opgemaakt, maar niet door mijn moeder.
Maar onze huisvrouw.
Wil niet zeggen dat wij dan niks zelfstandig kunnen omdat we toevallig niet alles zelf hoeven doen.
Ben blij dat we niet alles zelf hoeven

) had ik er echt een schurft hekel aan als iemand in mijn bed sliep. Ik had namelijk heerlijk een twee persoonsbed en als ik dan bij mijn vriend sliep dan liet mijn moeder mijn zusje met haar vriend in mijn bed slapen. Dat vond ik echt zo smerig en kan niet uitleggen waarom. Ik vind het gewoon geen prettig idee dat er iemand in mijn bed slaapt en daar mogelijk iets meer in doet dan slapen.
Tja.. in dat geval zou ik ook niet op vakantie kunnen, maar daar heb ik er op de één of andere manier geen last van om in een hotelbed te slapen. Dus.. ik kan het niet onderbouwen maar vind het vies. Dus ik snap dat TS het gewoon niet prettig vind. AdelineL schreef:TakeThat schreef:Ja dat is toch alleen maar fijn als alles goed voor je geregeld is..
Ja, maar ze denken dat wij verwende krengen zijn die alles van hun ouders krijgen.
En ook nog eens nooit werken.
Kimbaie schreef:Ik heb het topic eerlijk gezegd niet helemaal doorgelezen.
Goed.. ik woon al heel lang op mezelf, maar zeg maar vroegah (hadden ze kuilen geen heuvels) had ik er echt een schurft hekel aan als iemand in mijn bed sliep. Ik had namelijk heerlijk een twee persoonsbed en als ik dan bij mijn vriend sliep dan liet mijn moeder mijn zusje met haar vriend in mijn bed slapen. Dat vond ik echt zo smerig en kan niet uitleggen waarom. Ik vind het gewoon geen prettig idee dat er iemand in mijn bed slaapt en daar mogelijk iets meer in doet dan slapen.
Tja.. in dat geval zou ik ook niet op vakantie kunnen, maar daar heb ik er op de één of andere manier geen last van om in een hotelbed te slapen. Dus.. ik kan het niet onderbouwen maar vind het vies. Dus ik snap dat TS het gewoon niet prettig vind.