Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
moeshie schreef:pharagirlke schreef:Ik zit in België en stem Vlaams Belang![]()
Ik denk dat dat bij jullie overeenkomt met de VVD...
Waarom in godsnaam?
Misschien brengt dit je tot inkeer...

Zeg mij nou eens WAT zegt hij mis op dat filmpje?
Hermelijn schreef:Ik ga denk ik stemmen op Libdem, een of andere nieuwe, liberaal democratische partij. Moet me alleen nog iets dieper erin verdiepen. Anders wordt 't groenlinks
Frouk schreef:Hermelijn schreef:Ik ga denk ik stemmen op Libdem, een of andere nieuwe, liberaal democratische partij. Moet me alleen nog iets dieper erin verdiepen. Anders wordt 't groenlinks
Leuk! Ik heb ook al zitten kijken één van die onbekende partijen stond bij de stemwijzer ook redelijk bovenaan in mijn lijstje, maar op de één of andere manier stem ik toch liever op een grotere gevestigde partij omdat ik ergens toch bang ben dat mijn stem voor een kleine partij tot niets leidt..
In de tijd dat de kerk bestuurde zijn er meer gruwelen gebeurt dan nu. Daar doe ik niet aan mee. Ik heb respect voor mensen hun geloof, maar dat de wereld door god gestuurd zou worden is geloof opdringen en daar kan ik dan weer niet tegen.
Of je nou in allah, in God, in Jahwe of in de griekse goden geloofd maakt me helemaal niets uit.
Ik zal daar ook niemand scheef voor aan kijken, maar je moet wel bereid zijn om er in te komen dat andere mensen er niet in geloven. Als je dan volgens God zijn wetten gaat leven, ben je IMO in voor dictatorschap. En er is een zekere meneer die met een hoop doden bewezen heeft dat dat simpelweg niet werkt. moeshie schreef:Ik ben best kort door de bocht op het vlak van Vlaams Belang, gewoon omdat Filip De Winter echt de meest agressieve, domme, idiote mens is. Hij sympathiseert met de Nazi's, hij liep zelf mee in pro-nazi betogingen, hij is tegen homoseksualiteit, hij laat mensen absoluut NIET uitspreken, hij is onverdraagzaam... zo kan ik nog lang doorgaan.
En dit zeg ik niet om iemand aan te vallen, absoluut niet, maar gewoon omdat het mijn mening is. En daar ga ik me niet voor verontschuldigen.
En nu ga ik erover ophouden, om de rust te behouden in Bokt-land.
Je hoeft je niet te verontschuldigen, dat ga ik nl ook niet doen. Je hebt iig zelfkennis, dat is al wat.
En als ze dat niet wil doen, dan mag ze gaan uitzoeken dat het VB een partij is als een ander. Ik sta toch ook niet te schreeuwen en wil mensen toch ook niet tot "inkeer" brengen omdat ze op CD&V stemmen? Ze doet bijna alsof ik lid ben geworden van een sekte die iedereen uit moord die zich niet aan sluit bij hen.
Weet je wat het grappige is? Die bewuste "turkse" vriend gaat ook Vlaams Belang stemmen
("turkse" omdat hij wel het uiterlijk van een turks persoon heeft maar belgische nationaliteit. Maar Turk is zijn bijnaam dus
) 
Zeg mij nou eens WAT zegt hij mis op dat filmpje?
Maar goed dat ik iig naar hem al niet geluisterd heb dan