Wat stemmen jullie op 4 juni?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Eleionomae

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-05-09 19:42

Succes! En ik gok tot morgen want ik ben er ook niet zo heel lang meer

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-09 19:44

moeshie schreef:
pharagirlke schreef:
Ik zit in België en stem Vlaams Belang :)
Ik denk dat dat bij jullie overeenkomt met de VVD...

Waarom in godsnaam?

Misschien brengt dit je tot inkeer...

waarom zou JIJ mij tot inkeer moeten brengen als je zelf niet het respect kan opbrengen voor een keuze?
Als je nu oprecht interesse had getoond had ik je het in geuren en kleuren uitgelegd maar dit vind ik echt bullsh*t! het is een politieke partij net als Groen! maar dan het tegenovergestelde. Zullen we die heren dan ook maar er uit gooien? Die hebben nl een hoop meer onzin in hun punten staan als VB ;)

De bewuste meneer op jouw filmpje kan anderen tenminste laten uitpraten, daar kan die poging-tot-presentator nog wat van leren! En weet je wat nog het ergste is met hem? Ik ben het met hem eens :j Zeg mij nou eens WAT zegt hij mis op dat filmpje?
Hij geeft potverdorie gewoon de keiharde realiteit, als iemand van groen dit gezegd had, dan was het geen probleem geweest, maar omdat hij van het VB is, is het een ramp!
Laatst bijgewerkt door Ayasha op 15-05-09 19:48, in het totaal 3 keer bewerkt

Eleionomae

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-05-09 19:46

HAaa en nu blijven we weer aardig tegen elkaar :)
Ik heb haar ook al gezegt dat zo reageren niet helemaal mijn bedoeling was van dit topic en dat we niet voor elkaar gaan uitmaken wat wel en niet goed voor je is, maar dat we gewoon een beeld proberen te krijgen wie waar op stemt en waarom. Respecteer elkaars keuze! :)

Hermelijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-09 19:46

Ik ga denk ik stemmen op Libdem, een of andere nieuwe, liberaal democratische partij. Moet me alleen nog iets dieper erin verdiepen. Anders wordt 't groenlinks :)

Eleionomae

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-05-09 19:47

Hermelijn schreef:
Ik ga denk ik stemmen op Libdem, een of andere nieuwe, liberaal democratische partij. Moet me alleen nog iets dieper erin verdiepen. Anders wordt 't groenlinks :)

Leuk! Ik heb ook al zitten kijken één van die onbekende partijen stond bij de stemwijzer ook redelijk bovenaan in mijn lijstje, maar op de één of andere manier stem ik toch liever op een grotere gevestigde partij omdat ik ergens toch bang ben dat mijn stem voor een kleine partij tot niets leidt..

Hermelijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-09 19:48

Frouk schreef:
Hermelijn schreef:

Leuk! Ik heb ook al zitten kijken één van die onbekende partijen stond bij de stemwijzer ook redelijk bovenaan in mijn lijstje, maar op de één of andere manier stem ik toch liever op een grotere gevestigde partij omdat ik ergens toch bang ben dat mijn stem voor een kleine partij tot niets leidt..

Toevalligerwijs kan ik me in geen van de partijen van Nederland volledig vinden; dit is de eerste partij waarbij eigenlijk vrijwel alle standpunten met die van mij overeen komen. Plus dat ik absoluut niet wil dat de PVV hoog komt te staan, dus het is ook een beetje een proteststem ;)

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-09 19:50

En dan nog een laatste na het bijlezen:

Als de wereld door god bestuurt werd pleeg ik zelfmoord. :) In de tijd dat de kerk bestuurde zijn er meer gruwelen gebeurt dan nu. Daar doe ik niet aan mee. Ik heb respect voor mensen hun geloof, maar dat de wereld door god gestuurd zou worden is geloof opdringen en daar kan ik dan weer niet tegen. :) Of je nou in allah, in God, in Jahwe of in de griekse goden geloofd maakt me helemaal niets uit. :) Ik zal daar ook niemand scheef voor aan kijken, maar je moet wel bereid zijn om er in te komen dat andere mensen er niet in geloven. Als je dan volgens God zijn wetten gaat leven, ben je IMO in voor dictatorschap. En er is een zekere meneer die met een hoop doden bewezen heeft dat dat simpelweg niet werkt.

Eleionomae

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-05-09 19:50

Ja precies, ik stem ook geen pvv hoor, met D66 stem je bv ook al tegen pvv om het even zo te zeggen. Het aantal punten wat overeen kwam voor mij waren bij d66 en Libdem vrijwel gelijk en daarom dus toch D66 :)

moeshie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-09 19:52

Ik ben best kort door de bocht op het vlak van Vlaams Belang, gewoon omdat Filip De Winter echt de meest agressieve, domme, idiote mens is. Hij sympathiseert met de Nazi's, hij liep zelf mee in pro-nazi betogingen, hij is tegen homoseksualiteit, hij laat mensen absoluut NIET uitspreken, hij is onverdraagzaam... zo kan ik nog lang doorgaan.

En dit zeg ik niet om iemand aan te vallen, absoluut niet, maar gewoon omdat het mijn mening is. En daar ga ik me niet voor verontschuldigen.

En nu ga ik erover ophouden, om de rust te behouden in Bokt-land.

Eleionomae

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-05-09 19:57

Daarom, ieder zn mening en respecteer die van elkaar :)

Ik ga er zo ook vandoor, probeer het alsjeblieft een beetje vriendelijk te houden ;)

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-09 19:59

moeshie schreef:
Ik ben best kort door de bocht op het vlak van Vlaams Belang, gewoon omdat Filip De Winter echt de meest agressieve, domme, idiote mens is. Hij sympathiseert met de Nazi's, hij liep zelf mee in pro-nazi betogingen, hij is tegen homoseksualiteit, hij laat mensen absoluut NIET uitspreken, hij is onverdraagzaam... zo kan ik nog lang doorgaan.

En dit zeg ik niet om iemand aan te vallen, absoluut niet, maar gewoon omdat het mijn mening is. En daar ga ik me niet voor verontschuldigen.

En nu ga ik erover ophouden, om de rust te behouden in Bokt-land.

zoek de definitie van Nazi op meiske, Het is toch echt de presentator die hem daar niet laat uitspreken. En gezien het respect dat je hier toont heb je bitter weinig recht van spreken ;) Je hoeft je niet te verontschuldigen, dat ga ik nl ook niet doen. Je hebt iig zelfkennis, dat is al wat.

Eleionomae

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-05-09 20:01

En nu elkaar niet meer in de haren vliegen en lief zijn ~~}>
Ik moet nu gaan, hopelijk kan ik hier morgen nog reageren ;) (en anders heb ik het iig 11 pagina's volgehouden :P )

Fijne avond allemaal!

RoodZonnetje

Re: Wat stemmen jullie op 4 juni?

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-09 20:02

Pharalgirlke: ik denk dat Moeshie het ook over andere filmpjes/interviews en dergelijke van die man heeft, want in het geplaatste filmpje ging het helemaal niet over nazi's :)

WillemYntJee

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-09 20:03

Frouk k wil jou even een dik compliment geven hoe je hier de boel een beetje in t gareel houdt!! +:)+

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-09 20:04

Ik denk dat Moeshie sowieso eens mag gaan uitzoeken wat Nazi's zijn. :) En als ze dat niet wil doen, dan mag ze gaan uitzoeken dat het VB een partij is als een ander. Ik sta toch ook niet te schreeuwen en wil mensen toch ook niet tot "inkeer" brengen omdat ze op CD&V stemmen? Ze doet bijna alsof ik lid ben geworden van een sekte die iedereen uit moord die zich niet aan sluit bij hen.
Laatst bijgewerkt door Ayasha op 15-05-09 20:04, in het totaal 1 keer bewerkt

unicorn_kiss

Ik zal voor het Vlaams Belang stemmen

moeshie

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-09 20:05

En wat wil je precies bewijzen met dat filmpje? Heb je ook nog een mening offf?
Ik ben ook naar een concentratiekamp geweest, oh jee... Benk nu ook een agressieve klootzak? Stel je voor zeg... Die nazi's waren mensen hoor. Mensen die dusdanig gebrainwashed waren door Hitler dat ze dingen deden die ze in normale omstandigheden niet gedaan zouden hebben. Ik zou ook gerust naar zo'n herdenking kunnen gaan, en daarna met mijn "turkse" vriend gaan praten :j Weet je wat het grappige is? Die bewuste "turkse" vriend gaat ook Vlaams Belang stemmen :D ("turkse" omdat hij wel het uiterlijk van een turks persoon heeft maar belgische nationaliteit. Maar Turk is zijn bijnaam dus :') )

isabelleke

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-09 20:10

[/quote]

Waarom in godsnaam?

Misschien brengt dit je tot inkeer...
[/quote]
waarom zou JIJ mij tot inkeer moeten brengen als je zelf niet het respect kan opbrengen voor een keuze?
Als je nu oprecht interesse had getoond had ik je het in geuren en kleuren uitgelegd maar dit vind ik echt bullsh*t! het is een politieke partij net als Groen! maar dan het tegenovergestelde. Zullen we die heren dan ook maar er uit gooien? Die hebben nl een hoop meer onzin in hun punten staan als VB ;)

De bewuste meneer op jouw filmpje kan anderen tenminste laten uitpraten, daar kan die poging-tot-presentator nog wat van leren! En weet je wat nog het ergste is met hem? Ik ben het met hem eens :j Zeg mij nou eens WAT zegt hij mis op dat filmpje?
Hij geeft potverdorie gewoon de keiharde realiteit, als iemand van groen dit gezegd had, dan was het geen probleem geweest, maar omdat hij van het VB is, is het een ramp![/quote]

pharagirlke groen is niet het tegenovergestelde van Vlaams belang hoor
vroeg laatst persoonlijk aan Vera Dua wat zij met het vreemdelingenbeleid wil aanvangen
en zij zijn ook voor meer duidelijkheid, wie mag erin, wie niet? en ook als ze uitgezonden worden moet dit sneller gebeuren
je kan iemand die hier al jaren woont niet van vandaag op morgen uitzetten
ik ben VOOR een duidelijk migratiebeleid
daar is Vl Belang ook voor, maar net iets te extreem naar mijn mening, bovendien vind ik dat zij nog al eens stellingen poneren (vanuit een haatgevoel)
die weinig haalbaar zijn

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-09 20:11

Dat hoeft van mij ook niet, maar waarom moet de hele familie hierheen gehaald worden? Dat ze gescheiden gingen zijn wisten ze toch ook voor dat ze hier heen kwamen? Ik bedoel, dat België niet echt naast de deur ligt voor hen is toch al even geen geheim meer.

Dat van groen heeft de vorige die mij ging overtuigen om voor een andere partij te stemmen gezegd := Maar goed dat ik iig naar hem al niet geluisterd heb dan :')

unicorn_kiss

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-09 20:35

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-09 20:36

unicorn_kiss schreef:
moeshie schreef:

Je meent toch niet serieus dat dit mijn mening verandert?

Ik vermoed dat de bedoeling is dat ze lukraak filmpjes gooit en hoopt dat 1 er van overtuigend is :)

Zaina

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-09 21:30

die filip dewinter vind ik echt een vreeeemde man!
en mocht ik een vriendinnetje van zijn dochter zijn, dan zou ik NOOIT maar dan ook NOOIT mijn hoofddoek afdoen in zijn bijzijn omdat hij zich er aan zou storen, wie denkt hij wel dat hij is uberhaubt... _-:(

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-09 21:34

Zaina schreef:
die filip dewinter vind ik echt een vreeeemde man!
en mocht ik een vriendinnetje van zijn dochter zijn, dan zou ik NOOIT maar dan ook NOOIT mijn hoofddoek afdoen in zijn bijzijn omdat hij zich er aan zou storen, wie denkt hij wel dat hij is uberhaubt... _-:(

ieder zo zijn extremen, niet?

Zaina

Re: Wat stemmen jullie op 4 juni?

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-09 21:35

hoe bedoel je dat?