Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
moeshie schreef:pharagirlke schreef:Ik zit in België en stem Vlaams Belang![]()
Ik denk dat dat bij jullie overeenkomt met de VVD...
Waarom in godsnaam?
Misschien brengt dit je tot inkeer...
Hermelijn schreef:Ik ga denk ik stemmen op Libdem, een of andere nieuwe, liberaal democratische partij. Moet me alleen nog iets dieper erin verdiepen. Anders wordt 't groenlinks
Frouk schreef:Hermelijn schreef:Ik ga denk ik stemmen op Libdem, een of andere nieuwe, liberaal democratische partij. Moet me alleen nog iets dieper erin verdiepen. Anders wordt 't groenlinks
Leuk! Ik heb ook al zitten kijken één van die onbekende partijen stond bij de stemwijzer ook redelijk bovenaan in mijn lijstje, maar op de één of andere manier stem ik toch liever op een grotere gevestigde partij omdat ik ergens toch bang ben dat mijn stem voor een kleine partij tot niets leidt..
moeshie schreef:Ik ben best kort door de bocht op het vlak van Vlaams Belang, gewoon omdat Filip De Winter echt de meest agressieve, domme, idiote mens is. Hij sympathiseert met de Nazi's, hij liep zelf mee in pro-nazi betogingen, hij is tegen homoseksualiteit, hij laat mensen absoluut NIET uitspreken, hij is onverdraagzaam... zo kan ik nog lang doorgaan.
En dit zeg ik niet om iemand aan te vallen, absoluut niet, maar gewoon omdat het mijn mening is. En daar ga ik me niet voor verontschuldigen.
En nu ga ik erover ophouden, om de rust te behouden in Bokt-land.